Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 4 takie materiały
    MK1 na szerokiej miedzi – Chyba ostatni i jedyny udany strzał w tym sezonie. Photo by AS-27
    Chyba ostatni i jedyny udany strzał w tym sezonie. Photo by AS-27
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Komora prawie gotowa.
Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
-nowe wahacze
-nowe tarcze kotwiczne
-kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
-nowe łożyska kół
-nowe sprężyny
-nowe odbojniki
-nowe przeguby wersja wzmocniona
Reszta podwozia:
-nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
-nowe wszystkie linki i przelotki
-nowe przewody paliwowe + filtr
-wiązka odświeżona i umocowana
-cewka zapłonowa wypolerowana
Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze. 

Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
koszulki już mam.
 Pozdrawiam MotoKillerów!
    Komora prawie gotowa.
    Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
    -nowe wahacze
    -nowe tarcze kotwiczne
    -kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
    -nowe łożyska kół
    -nowe sprężyny
    -nowe odbojniki
    -nowe przeguby wersja wzmocniona
    Reszta podwozia:
    -nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
    -nowe wszystkie linki i przelotki
    -nowe przewody paliwowe + filtr
    -wiązka odświeżona i umocowana
    -cewka zapłonowa wypolerowana
    Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
    Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
    Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

    Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

    Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze.

    Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
    koszulki już mam.
    Pozdrawiam MotoKillerów!
    29 sierpnia 2014, 2:55 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne


    1