Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Audi 100 ls –
    27 lipca 2013, 14:02 przez DrPatrix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 50 – Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
1978 roku Audi wycofało model 50.
W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
    Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
    50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
    Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
    W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
    Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
    Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
    1978 roku Audi wycofało model 50.
    W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    24 lipca 2013, 19:00 przez timonek1312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    FSO Ogar LS – Ogar to auto, którego linię nadwozia nakreślił Cezary Nawrot. Założeniem projektu było stworzenie samochodu sportowego. Nowoczesna stylistyka nie kończyła się na otwieranych reflektorach. Cała bryła była, jak na ówczesne czasy, bardzo futurystyczna. Trzydrzwiowe nadwozie mieściło we wnętrzu cztery osoby. Podczas budowy Ogara wykorzystano podzespoły z Fiata 125p (m.in. płyta podłogowa). Projekt zakończono w 1977 roku.

Mimo testów, podczas których Ogar przejechał około 70 tys. km, i pozytywnych ocen, samochód nigdy nie trafił do produkcji. Przegrał konkurencję z praktycznym Polonezem. Wówczas nie było rynkowego zapotrzebowania na samochód sportowy. Powstał tylko jeden egzemplarz FSO Ogara LS.
    Ogar to auto, którego linię nadwozia nakreślił Cezary Nawrot. Założeniem projektu było stworzenie samochodu sportowego. Nowoczesna stylistyka nie kończyła się na otwieranych reflektorach. Cała bryła była, jak na ówczesne czasy, bardzo futurystyczna. Trzydrzwiowe nadwozie mieściło we wnętrzu cztery osoby. Podczas budowy Ogara wykorzystano podzespoły z Fiata 125p (m.in. płyta podłogowa). Projekt zakończono w 1977 roku.

    Mimo testów, podczas których Ogar przejechał około 70 tys. km, i pozytywnych ocen, samochód nigdy nie trafił do produkcji. Przegrał konkurencję z praktycznym Polonezem. Wówczas nie było rynkowego zapotrzebowania na samochód sportowy. Powstał tylko jeden egzemplarz FSO Ogara LS.
    5 lipca 2013, 14:25 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS 400 –
    25 kwietnia 2013, 15:24 przez Leon159 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 50 – Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
    Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    1 kwietnia 2013, 21:02 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    15 marca 2013, 19:25 przez ~mikinik | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi 100 LS –
    15 marca 2013, 23:54 przez ~sypek | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS 400 –
    11 lutego 2013, 16:25 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic Coupe – Honda Civic 1.6i LS Coupe
    Honda Civic 1.6i LS Coupe
    1 lutego 2013, 23:12 przez ~dawidoss | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Mój stary samochodzik – Opel Corsa LS 1986r Silnik 1.2 nenzyna/gaz. Niestety Opel sprzedany został.

Zakaz kopiowania zdjęcia bez zgody autora.
    Opel Corsa LS 1986r Silnik 1.2 nenzyna/gaz. Niestety Opel sprzedany został.

    Zakaz kopiowania zdjęcia bez zgody autora.
    7 grudnia 2012, 15:26 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne