Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Audi 100 LS C1 –
    10 maja 2014, 19:32 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 kwietnia 2014, 20:34 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 LS –
    17 marca 2014, 16:30 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 LS – Aż łza się w oku kręci, patrząc na to cacko, Marzenie
    Aż łza się w oku kręci, patrząc na to cacko, Marzenie
    16 marca 2014, 11:13 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS 460 – diabeł tkwi w szczegółach - obuwie pod kolor lakieru
    Diabeł tkwi w szczegółach - obuwie pod kolor lakieru
    1 marca 2014, 10:35 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 700 LS Luxus –
    20 lutego 2014, 18:11 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS 400 –
    17 lutego 2014, 20:53 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW Passat Ls –
    14 lutego 2014, 15:09 przez Paul (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fot. Gabriel Mikowski

    Fotki z renowacji alusów – Felgi 13" oem Hondy z wersji LS
wszystkie 4 kosztowały aż 100zł.
Syfu i kamienia nie dało się nawet płynem do mycia silnika usunąć. Wszystko ręcznie robione.
    Felgi 13" oem Hondy z wersji LS
    wszystkie 4 kosztowały aż 100zł.
    Syfu i kamienia nie dało się nawet płynem do mycia silnika usunąć. Wszystko ręcznie robione.
    3 lutego 2014, 0:12 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne