Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    LS 400 –
    18 października 2014, 22:21 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Brasilia LS –
    7 października 2014, 13:58 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Audi 100 LS US-spec (C1) '1968–73 –
    3 września 2014, 10:23 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    LS 460 –
    29 sierpnia 2014, 13:09 przez shenovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Ogar LS – FSO Ogar LS to auto o bardzo podobnej sylwetce do Syreny Sport, samochód bazuje na Fiacie 125p. Zarówno podwozie jak i 82-konny motor zostały żywcem wyciągnięte z Dużego Fiata, nadwozie wykonane z żywicy epoksydowej i włókna szklanego.
    FSO Ogar LS to auto o bardzo podobnej sylwetce do Syreny Sport, samochód bazuje na Fiacie 125p. Zarówno podwozie jak i 82-konny motor zostały żywcem wyciągnięte z Dużego Fiata, nadwozie wykonane z żywicy epoksydowej i włókna szklanego.
    21 lipca 2014, 16:08 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Ogar 1977r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSO Ogar LS – prototyp polskiego samochodu osobowego, opracowany w 1977 roku przez FSO z wykorzystaniem podzespołów Polskiego Fiata 125p.

Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.
Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSO Ogar LS – prototyp polskiego samochodu osobowego, opracowany w 1977 roku przez FSO z wykorzystaniem podzespołów Polskiego Fiata 125p.

    Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.
    Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
    30 czerwca 2014, 14:21 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Twin-turbo LS Corvette –
    13 czerwca 2014, 17:49 przez GOLass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS –
    1 czerwca 2014, 14:13 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi 100 LS –
    31 maja 2014, 22:23 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 LS –
    11 maja 2014, 14:31 przez Emciak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)