Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    UWAGA! Nie przestraszcie się – Fiat 600 Multipla, jeden z pierwszych MPV w historii, ale i tak najpopularniejszy pozostaje model produkowany w latach 1998-2003, który wszyscy dobrze znamy...
Samochód stawia na praktyczność, dziś jest nie do pomyślenia żeby można było pomieścić 6 osób w około 3,5 metra. Chodzi mi o ilość foteli, nie ile osób się zmieści w samochodzie. Oryginalna Multipla bazowała na Fiacie 600, co oznacza że silnik był umieszczony z tyłu i przekazywał 22 KM na tylne koła. Bezpieczeństwo w razie wypadku jest na najwyższym poziomie, w przypadku zderzenia czołowego strefa zgniotu kończy się przy silniku. Ale to były inne czasy... Były oferowane różne układy siedzeń: wersja z dwoma rzędami siedzeń, można było je rozłożyć i mieć duże łóżko, ewentualnie dużą przestrzeń bagażową; 6-cio miejscowa, z dwoma siedzeniami na rząd (nie tak jak w nowej, z trzema) i taksówka. Tak właściwie to początkowo miała służyć tylko w tej ostatniej odsłonie.
    Fiat 600 Multipla, jeden z pierwszych MPV w historii, ale i tak najpopularniejszy pozostaje model produkowany w latach 1998-2003, który wszyscy dobrze znamy...
    Samochód stawia na praktyczność, dziś jest nie do pomyślenia żeby można było pomieścić 6 osób w około 3,5 metra. Chodzi mi o ilość foteli, nie ile osób się zmieści w samochodzie. Oryginalna Multipla bazowała na Fiacie 600, co oznacza że silnik był umieszczony z tyłu i przekazywał 22 KM na tylne koła. Bezpieczeństwo w razie wypadku jest na najwyższym poziomie, w przypadku zderzenia czołowego strefa zgniotu kończy się przy silniku. Ale to były inne czasy... Były oferowane różne układy siedzeń: wersja z dwoma rzędami siedzeń, można było je rozłożyć i mieć duże łóżko, ewentualnie dużą przestrzeń bagażową; 6-cio miejscowa, z dwoma siedzeniami na rząd (nie tak jak w nowej, z trzema) i taksówka. Tak właściwie to początkowo miała służyć tylko w tej ostatniej odsłonie.
    1 września 2015, 16:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pierwszy prawilny kamper – pod maską 7.2 litra, 326 KM i 1300 Nm – Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    Jeżeli planujesz przyszłoroczne wakacje, załóż dobrze oprocentowaną lokatę i odkładaj na Mercedesa Zetros. Auto ma narożną sofę, kuchnię, podwójne łóżko, łazienkę z prysznicem, toaletę, telewizor LED, nagłośnienie Bose, antenę satelitarną i Internet. A wszystko zostało wykończone drewnem klonowym.
    Najdłuższa limuzyna świata – Cadillac (The American Dream) najdłuższa limuzyna świata, mierzy aż 100 stóp ok. 35m. To monstrum waży aż 18 ton, przez co jego konstrukcje oparto na 12 osiach. Do prowadzenia tego auta potrzeba aż dwóch kierowców jednego z przodu i drugiego z tyłu, jego wnętrze skrywa w sobie, mini pole do golfa, łóżko wodne, basen z jakuzzi, oraz kilka barów, nie wspominając o helikopterze w tylnej części nadwozia. Obecnie auto prawdopodobnie stoi gdzieś na złomowisku lub zostało przerobione na żyletki.
    Cadillac (The American Dream) najdłuższa limuzyna świata, mierzy aż 100 stóp ok. 35m. To monstrum waży aż 18 ton, przez co jego konstrukcje oparto na 12 osiach. Do prowadzenia tego auta potrzeba aż dwóch kierowców jednego z przodu i drugiego z tyłu, jego wnętrze skrywa w sobie, mini pole do golfa, łóżko wodne, basen z jakuzzi, oraz kilka barów, nie wspominając o helikopterze w tylnej części nadwozia. Obecnie auto prawdopodobnie stoi gdzieś na złomowisku lub zostało przerobione na żyletki.
    3 czerwca 2014, 18:08 przez bmwgrudziadz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Trudno o lepsze łóżko –
    17 marca 2014, 16:24 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez kemping – Podstawą do budowy tej wersji, o której wiadomo bardzo niewiele, był Polonez Truck. Na miejscu przedziału bagażowego auta umieszczono mały domek kempingowy, który mierzył 3,6 m długości. W efekcie pojazd miał aż 5230 mm długości i 2800 mm wysokości.

W części mieszkalnej auta znajdują się 2 miejsca do spania, jedno łóżko umieszczono nad kabiną kierowcy, a drugie rozkłada się prostopadle do osi samochodu. Po jego złożeniu środkowa część posłania może służyć jako stolik, przy którym usiądą nawet 4 osoby.
    Podstawą do budowy tej wersji, o której wiadomo bardzo niewiele, był Polonez Truck. Na miejscu przedziału bagażowego auta umieszczono mały domek kempingowy, który mierzył 3,6 m długości. W efekcie pojazd miał aż 5230 mm długości i 2800 mm wysokości.

    W części mieszkalnej auta znajdują się 2 miejsca do spania, jedno łóżko umieszczono nad kabiną kierowcy, a drugie rozkłada się prostopadle do osi samochodu. Po jego złożeniu środkowa część posłania może służyć jako stolik, przy którym usiądą nawet 4 osoby.
    14 stycznia 2014, 16:55 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz5

    VW łóżko –
    22 grudnia 2013, 19:57 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taakie łóżko –
    14 grudnia 2013, 15:52 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)