Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 40 takich materiałów
    Aston Martin Vantage – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Salon International de l'Auto w Genewie. V8 Vantage jest drugim samochodem wykorzystującym technologię spiekania ramy VH Platform. Drugą generację Astona Martina Vantage zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2017 roku. Druga generacja została utrzymana w zupełnie nowym języku stylistycznym marki i dzieli wiele wspólnych części z większym modelem DB11. Nadwozie zyskało bardziej awangardowe kształty, którą zdobią łuki i charakterystyczna "lotka" w tylnej części nadwozia. Atrapa chłodnicy została ulokowana niżej, logo producenta umieszczono nad nią, a reflektory zyskały bardziej strzelisty, wąski kształt. Do napędu modelu został użyty silnik V8 o pojemności 4 litrów, który wytwarza moc 510 KM i moment obrotowy 685 Nm. Silnik ten jest konstrukcji Mercedesa-AMG i współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 313 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekundy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin od 2005 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Studyjną zapowiedzią był przedstawiony w 2003 roku na Detroit Motor Show prototyp Aston Martin AMV8 Vantage. Model produkcyjny został zaprezentowany w marcu 2005 na Salon International de l'Auto w Genewie. V8 Vantage jest drugim samochodem wykorzystującym technologię spiekania ramy VH Platform. Drugą generację Astona Martina Vantage zaprezentowano po raz pierwszy jesienią 2017 roku. Druga generacja została utrzymana w zupełnie nowym języku stylistycznym marki i dzieli wiele wspólnych części z większym modelem DB11. Nadwozie zyskało bardziej awangardowe kształty, którą zdobią łuki i charakterystyczna "lotka" w tylnej części nadwozia. Atrapa chłodnicy została ulokowana niżej, logo producenta umieszczono nad nią, a reflektory zyskały bardziej strzelisty, wąski kształt. Do napędu modelu został użyty silnik V8 o pojemności 4 litrów, który wytwarza moc 510 KM i moment obrotowy 685 Nm. Silnik ten jest konstrukcji Mercedesa-AMG i współpracuje z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochód osiąga prędkość maksymalną 313 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,6 sekundy.
    Matiz by robscoot – Obniżony, dyfuzorek, wydech, lotka z civica V.  Lecimy dalej z tematem.
    Obniżony, dyfuzorek, wydech, lotka z civica V. Lecimy dalej z tematem.
    19 lipca 2019, 0:35 przez Robscoot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota Celica - pierwszy samochód – Hej, MKLR przeglądam od paru lat ale dopiero teraz zdecydowałem się założyć konto, chciałem pokazać swoje pierwsze autko - Toyota Celica z 2000 roku, samochód kupiłem już 2 lata temu, przez ten czas doprowadziłem go do bardzo dobrego stanu mechanicznego, od razu po zakupie, wyrzucenie xenonów z allegro i wsadzenie normalnych żarówek, nowe tarcze (nawiercane, nacinane), klocki hamulcowe i oczywiście olej+filtr, w dalszej kolejności pojawiały się kolejne pilne rzeczy do wymiany: wydech i sprzęgło, zakup nowego akumulatora. Natomiast z dopieszczania (nie chciałem agro-tuningu) wpadła lotka (spojler) na klapę bagażnika, Ori alufelgi Toyoty na zimę (czarne) na zdjęciu, srebrne na lato, zdarzyło mi się niestety przywalić z tyłu w betonową doniczkę dlatego wpadły czujniki parkowania z wyświetlaczem wbudowanym w środkową konsolę, z planów na ten rok to przyciemnianie szyb z tyłu, naprawa centralnego zamka (pilot nie działa) a dalej się zobaczy, jest to wersja 143KM, i powoli zaczynam myśleć że przydało by się więcej.
    Hej, MKLR przeglądam od paru lat ale dopiero teraz zdecydowałem się założyć konto, chciałem pokazać swoje pierwsze autko - Toyota Celica z 2000 roku, samochód kupiłem już 2 lata temu, przez ten czas doprowadziłem go do bardzo dobrego stanu mechanicznego, od razu po zakupie, wyrzucenie xenonów z allegro i wsadzenie normalnych żarówek, nowe tarcze (nawiercane, nacinane), klocki hamulcowe i oczywiście olej+filtr, w dalszej kolejności pojawiały się kolejne pilne rzeczy do wymiany: wydech i sprzęgło, zakup nowego akumulatora. Natomiast z dopieszczania (nie chciałem agro-tuningu) wpadła lotka (spojler) na klapę bagażnika, Ori alufelgi Toyoty na zimę (czarne) na zdjęciu, srebrne na lato, zdarzyło mi się niestety przywalić z tyłu w betonową doniczkę dlatego wpadły czujniki parkowania z wyświetlaczem wbudowanym w środkową konsolę, z planów na ten rok to przyciemnianie szyb z tyłu, naprawa centralnego zamka (pilot nie działa) a dalej się zobaczy, jest to wersja 143KM, i powoli zaczynam myśleć że przydało by się więcej.
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotka –
    13 czerwca 2016, 19:31 przez omarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dark Style Lanos cz.1 – Tak oto aktualnie prezentuje się mój Lanos. W porównaniu do zeszłego roku wpadło alu, nowy grill i lotka zmieniły kolor na czarny. Według mnie wygląda elegancko .
    Tak oto aktualnie prezentuje się mój Lanos. W porównaniu do zeszłego roku wpadło alu, nowy grill i lotka zmieniły kolor na czarny. Według mnie wygląda elegancko .
    Dark Style Lanos cz.2 – Tak oto aktualnie prezentuje się mój Lanos. W porównaniu do zeszłego roku wpadło alu, nowy grill i lotka zmieniły kolor na czarny. Według mnie wygląda elegancko.
    Tak oto aktualnie prezentuje się mój Lanos. W porównaniu do zeszłego roku wpadło alu, nowy grill i lotka zmieniły kolor na czarny. Według mnie wygląda elegancko.
    Chevrolet Corvette – Ta lotka pasuje jak świni siodło.
    Ta lotka pasuje jak świni siodło.