Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 621 takich materiałów
    Nagranie pochodzi z sierpnia 2022 Z relacji autora: Wyłączyłem silnik i odcięło zasilanie.
    Policjanci chcieli wlepić mi mandat za niezatrzymanie na STOPie.
    Policjant dowiedziawszy się o kamerce, standardowo "proszę pokazać nagranie", ale nagranie nie zostało im okazane. Powiedziałem że padła mi bateria. I wyczuli okazję.

    Policjanci byli bardzo aroganccy, trzymali mnie tam po złości 2 godziny - "No bo proszę pana to hehe musi potrwać". W radiowozie mówili "ja jestem w tej firmie 20 lat i wiem lepiej", coś w tym stylu.
    Zostałem uniewinniony przez sąd, rozprawa 2.5 miesiąca później. Sąd potraktował ich dosyć ostro, stwierdził, że jak to mogą zatrzymać auto bez pewności.
    W radiowozie podkreślałem, że policjant stał ze 2-3 metry od krawędzi jezdni, oczywiście policja wie lepiej i koniec. Standardowo, milicja liczy, że może się nic nie nagrało i oni mają rację.

    Sierpień 2022 DK78 Tarnowskie Góry - Siewierz
    14 listopada 2022, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym filmie testujemy seryjne M54B30.
    E46 to jeden z lepiej prowadzących się samochodów, czy po 20 latach i prawie trzystu tysiąca daje jeszcze frajdę z jazdy? Czy motor po takim przebiegu poradzi sobie z cięższą budą touringa?
    Zapraszam do oglądania!
    18 września 2022, 18:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2008 Dodge Viper SRT-10 ACR – Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Rynek samochodów używanych w Polsce jest mocno przebrany, dlatego warto dobrze przyjrzeć się egzemplarzowi który Was interesuje.
    4 września 2022, 20:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Można można – Lepiej niż fabryka
    Lepiej niż fabryka
    29 sierpnia 2022, 18:35 przez ~Rafik3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Demoty

    To nie jest Ford F150. To Apokalipsa. Tak nazwali ten szalony projekt jego twórcy - RAM Factory z Prudnika. Gigant ma moc czołgu i bez problemu obudzi całe miasteczko. Na jego widok uciekają dzieci, a wszystkim innym grożą palpitacje serca. Zanim do niego wsiądziesz, lepiej zażyj relanium. Obejrzyj mój test i dowiedz się, czy tym samochodem w ogóle da się jeździć po drodze. Jak pokonuje zakręty? Czy jest stabilny na prostej? Miłego odbioru!
    12 sierpnia 2022, 16:36 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 300 SL Gullwing – Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.
    Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.
    3 czerwca 2022, 16:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren 625C – McLaren 650S to supersamochód klasy średniej produkowany pod brytyjską marką McLaren w latach 2014–2017. Został zaprezentowany jako nowy model, ale w rzeczywistości jest głęboko zmodernizowanym McLarenem 12C. Pojazd został zaprezentowany w lutym 2014 podczas Geneva Motor Show. W październiku 2014 roku McLaren przedstawił podstawową, tanią odmianę po raz pierwszy opracowaną specjalnie z myślą o klientach na rynkach azjatyckich. McLaren 625C zyskał przeprojektowane przednie zderzaki, a także zmodyfikowany układ zawieszenia i układ kierowniczy. W efekcie, samochód ma lepiej sprawdzać się w użytkowaniu na co dzień w warunkach miejskich. 625C posiada 3,8-litrowe V8 Twin-turbo, które wytwarza moc 616 KM i 610 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 333 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,1 s.
    McLaren 650S to supersamochód klasy średniej produkowany pod brytyjską marką McLaren w latach 2014–2017. Został zaprezentowany jako nowy model, ale w rzeczywistości jest głęboko zmodernizowanym McLarenem 12C. Pojazd został zaprezentowany w lutym 2014 podczas Geneva Motor Show. W październiku 2014 roku McLaren przedstawił podstawową, tanią odmianę po raz pierwszy opracowaną specjalnie z myślą o klientach na rynkach azjatyckich. McLaren 625C zyskał przeprojektowane przednie zderzaki, a także zmodyfikowany układ zawieszenia i układ kierowniczy. W efekcie, samochód ma lepiej sprawdzać się w użytkowaniu na co dzień w warunkach miejskich. 625C posiada 3,8-litrowe V8 Twin-turbo, które wytwarza moc 616 KM i 610 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi 333 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,1 s.