Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 184 takie materiały
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 sierpnia 2022, 10:31 przez Kasuki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć, witam Was w kolejnym odcinku. Dziś przedstawiciel samochodów idealnych na lato. Porsche, które było wyśmiewane, a powoli staje się youngtimerem. Co ma do zaoferowania? Czy łatka "Porsche dla ubogich" jest uzasadniona? O tym w tym materiale. W teście Porsche Boxster S z roku 2001 z silnikiem 3.2 i skrzynią biegów Tiptronic.
    14 maja 2022, 12:24 przez miki210 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 sierpnia 2021, 13:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak z obrazka – Plaża Benone w północnej Irlandii na zdjęciu moja nowa zabawka
    Plaża Benone w północnej Irlandii na zdjęciu moja nowa zabawka
    Witam w kolejnym vlogu z Trójmiejskich dróg. W dzisiejszym odcinku: - wymuszonko przez Mazdę - nowy krzyk mody na okres przejściowy lato-zima - tytułowy Mini Cooper Clubman - Top Model na tle graffiti Enjoy ;)
    11 maja 2019, 13:10 przez Motovlog3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nowy nabytek – W sumie nie taki nowy, bo ma już 28 lat i śmigam nim już chwilę, ale nie było czasu cyknąć fotki w sensownych warunkach. Trafił mi się dość ciekawy egzemplarz, bo to quattro z ostatniego roku produkcji B3, z tapicerką w kolorze nadwozia i w całkiem niezłym stanie blacharskim. W dodatku, jeśli wierzyć nalepce na desce rozdzielczej, to limitowana edycja "10 Jahre quattro". Plany? Ogarnąć mechanikę, podpicować lekko wygląd, może wrzucić jakieś alusy na lato i jeździć ile wlezie.
    W sumie nie taki nowy, bo ma już 28 lat i śmigam nim już chwilę, ale nie było czasu cyknąć fotki w sensownych warunkach. Trafił mi się dość ciekawy egzemplarz, bo to quattro z ostatniego roku produkcji B3, z tapicerką w kolorze nadwozia i w całkiem niezłym stanie blacharskim. W dodatku, jeśli wierzyć nalepce na desce rozdzielczej, to limitowana edycja "10 Jahre quattro". Plany? Ogarnąć mechanikę, podpicować lekko wygląd, może wrzucić jakieś alusy na lato i jeździć ile wlezie.
    15 lutego 2019, 18:43 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne