Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Mój Kropek – Mój kropek po drobnych modach. 
Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
-LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
- wymieniłem rozrząd 
- wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
- wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
- dołożyłem halogeny
- zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
- kupiłem alufelgi
- zrobiłem poprawki lakiernicze
- wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
- zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    Mój kropek po drobnych modach.
    Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
    -LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
    - wymieniłem rozrząd
    - wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
    - wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
    - dołożyłem halogeny
    - zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
    - kupiłem alufelgi
    - zrobiłem poprawki lakiernicze
    - wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
    - zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
    Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    18 maja 2015, 20:43 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    12 stycznia 2015, 18:14 przez bazzzyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27 maja 2014, 20:17 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kawasaki ZX6R 1999 G2 z przelotowym, carbonowym wydechem LASER-a
    6 kwietnia 2014, 0:52 przez ~DamianZX6R | Do ulubionych | Skomentuj
    100 lat na jednym tankowaniu! – Jeśli Twój samochód, tak jak ten byłby zasilany torem nigdy w ciągu całego życia nie byłoby potrzeby uzupełnienia paliwa. Prędzej zużyłoby się samo auto.

Dlatego właśnie firma Laser Power Systems stworzyła prototyp samochodu z silnikiem zasilanym tym pierwiastkiem. Chociaż jest on promieniotwórczy, to do zniwelowania jego szkodliwego działania wystarczy cienka warstwa folii aluminiowej. To niewielki problem w porównaniu do szkodliwości, którą niesie za sobą spalanie benzyny.
    Jeśli Twój samochód, tak jak ten byłby zasilany torem nigdy w ciągu całego życia nie byłoby potrzeby uzupełnienia paliwa. Prędzej zużyłoby się samo auto.

    Dlatego właśnie firma Laser Power Systems stworzyła prototyp samochodu z silnikiem zasilanym tym pierwiastkiem. Chociaż jest on promieniotwórczy, to do zniwelowania jego szkodliwego działania wystarczy cienka warstwa folii aluminiowej. To niewielki problem w porównaniu do szkodliwości, którą niesie za sobą spalanie benzyny.
    31 marca 2014, 10:15 przez ~gosc | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja apka – Aprilia sr 50. Wszystko seria, prócz wydechu laser x pro.
    Aprilia sr 50. Wszystko seria, prócz wydechu laser x pro.
    21 lipca 2012, 23:28 przez ~vipersky | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jak wszyscy to i ja ; P – Mój Jet ; D

Setup:
Wario: Multivar
Wydech: Laser X-Pro
V/Max: 95-100km/h
    Mój Jet ; D

    Setup:
    Wario: Multivar
    Wydech: Laser X-Pro
    V/Max: 95-100km/h
    7 lipca 2012, 23:25 przez ~Kali | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Yamaha Aerox 2004r – - Cylinder 70 HEBO RR
- Gaźnik 21 mm dellorto
- Sprzegło Polini
- Wariator RMS
- Pasek RMS 
- Sportowy moduł
- Płytki karbon  :D 
- Wał TOP RAICING 
- Tłumik Laser x-pro
    - Cylinder 70 HEBO RR
    - Gaźnik 21 mm dellorto
    - Sprzegło Polini
    - Wariator RMS
    - Pasek RMS
    - Sportowy moduł
    - Płytki karbon :D
    - Wał TOP RAICING
    - Tłumik Laser x-pro
    1 czerwca 2012, 21:48 przez gilu58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne