Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Polskie klimaty. Moje marzenia się spełniły Polski Fiat 125p – LUMEL cały czas na czerwonym polu. Silnik 1,5 AB 82 konie wersja LUX.
    LUMEL cały czas na czerwonym polu. Silnik 1,5 AB 82 konie wersja LUX.
    15 lutego 2015, 13:23 przez ~Lukasz125pe | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Amfibia od VW – Volkswagen typ 166 Schwimmwagen był projektem opracowanym przez biuro konstrukcyjne Ferdynanda Porsche. Amfibia zbudowana w oparciu VW typ 82 Kübelwagen miała być idealnym lekkim samochodem wojskowym. Skrócony rozstaw osi, napęd 4×4 i skrzynia z reduktorem robiły z niego pojazd zdolny dojechać niemal wszędzie.
    Volkswagen typ 166 Schwimmwagen był projektem opracowanym przez biuro konstrukcyjne Ferdynanda Porsche. Amfibia zbudowana w oparciu VW typ 82 Kübelwagen miała być idealnym lekkim samochodem wojskowym. Skrócony rozstaw osi, napęd 4×4 i skrzynia z reduktorem robiły z niego pojazd zdolny dojechać niemal wszędzie.
    Moje opelki – Opel-ki w dieslu, obie z silnikiem 2.0. Vectra 101 KM (na razie), a Astra niestety z tą słabszą jednostka o mocy 82 KM.
    Opel-ki w dieslu, obie z silnikiem 2.0. Vectra 101 KM (na razie), a Astra niestety z tą słabszą jednostka o mocy 82 KM.
    14 października 2014, 19:48 przez daniel1550 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Prywatne

    Volkswagen Kübelwagen (typ 82) – Spot #26 - 13.08.2010

Zdjęcie zrobione w tempie ekspresowym. Nie miałem czasu na ustawienie kadru ani na przemyślenie tego. Od tamtej pory widziałem go tylko raz w 2012r.
    Spot #26 - 13.08.2010

    Zdjęcie zrobione w tempie ekspresowym. Nie miałem czasu na ustawienie kadru ani na przemyślenie tego. Od tamtej pory widziałem go tylko raz w 2012r.
    10 sierpnia 2014, 0:20 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Przekroje samochodów "Ferrari Testarossa 1986" – SILNIK:
pojemność skokowa:  4942cm3
moc:  390KM
moment obr.:  490Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  V12
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  82.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.30:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.2s
prędkość maksymalna:  275km/h
stosunek mocy do masy:  0.256KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4485mm
szerokość:  1976mm
wysokość:  1130mm
rozstaw osi:  2550mm
prześwit:  140mm
masa:  1506kg
pojemność zbiornika paliwa:  115litrów

CIEKAWOSTKI:
-Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
-Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
-Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    SILNIK:
    pojemność skokowa: 4942cm3
    moc: 390KM
    moment obr.: 490Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: V12
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 82.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.30:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
    prędkość maksymalna: 275km/h
    stosunek mocy do masy: 0.256KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4485mm
    szerokość: 1976mm
    wysokość: 1130mm
    rozstaw osi: 2550mm
    prześwit: 140mm
    masa: 1506kg
    pojemność zbiornika paliwa: 115litrów

    CIEKAWOSTKI:
    -Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
    -Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
    -Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
    29 lipca 2014, 15:07 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Ogar LS – FSO Ogar LS to auto o bardzo podobnej sylwetce do Syreny Sport, samochód bazuje na Fiacie 125p. Zarówno podwozie jak i 82-konny motor zostały żywcem wyciągnięte z Dużego Fiata, nadwozie wykonane z żywicy epoksydowej i włókna szklanego.
    FSO Ogar LS to auto o bardzo podobnej sylwetce do Syreny Sport, samochód bazuje na Fiacie 125p. Zarówno podwozie jak i 82-konny motor zostały żywcem wyciągnięte z Dużego Fiata, nadwozie wykonane z żywicy epoksydowej i włókna szklanego.
    21 lipca 2014, 16:08 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AMC Pacer – V8 4,2 l (4228 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: gaźnik
Średnica cylindra × skok tłoka: 95,25 mm × 99,00 mm
Stopień sprężania: 8,0:1
Moc maksymalna: 112 KM (82 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 265 N•m przy 2000 obr/min.
    V8 4,2 l (4228 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica cylindra × skok tłoka: 95,25 mm × 99,00 mm
    Stopień sprężania: 8,0:1
    Moc maksymalna: 112 KM (82 kW) przy 3500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 265 N•m przy 2000 obr/min.
    24 czerwca 2014, 18:46 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Porsche 911 S.C. 3.0 '82 – Należące do Christiana Zaleskiego,  napotkane w Gdańsku.
    Należące do Christiana Zaleskiego, napotkane w Gdańsku.
    16 czerwca 2014, 15:58 przez FusioN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moja auto historia w jednej fotce – 1. Fiat Uno 1.0 FIRE z 96r bardzo krótko go miałem, może z 2 miesiące.
2. Fiat Brava 1.2 16v 82 KM w Gazie pierwsze auto kupione za własną kasę.
3. Peugeot Partner 1.4 75 koni muł bo muł ale nigdy nie zawiódł służył mi jako dostawczak do sklepu jak i na co dzień.
4. Fiat Brava 1.6 103KM LPG, kolejna Brava w mojej historii żwawe auto dobrze wyposażone min klima auto... auto rozbite.
5. Renault Laguna 2.0 16v 140KM, najlepsze auto jakie dotychczas miałem wygodne szybkie pakowne i jak na razie nie zawodne.
    1. Fiat Uno 1.0 FIRE z 96r bardzo krótko go miałem, może z 2 miesiące.
    2. Fiat Brava 1.2 16v 82 KM w Gazie pierwsze auto kupione za własną kasę.
    3. Peugeot Partner 1.4 75 koni muł bo muł ale nigdy nie zawiódł służył mi jako dostawczak do sklepu jak i na co dzień.
    4. Fiat Brava 1.6 103KM LPG, kolejna Brava w mojej historii żwawe auto dobrze wyposażone min klima auto... auto rozbite.
    5. Renault Laguna 2.0 16v 140KM, najlepsze auto jakie dotychczas miałem wygodne szybkie pakowne i jak na razie nie zawodne.
    12 czerwca 2014, 19:37 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kultowe samochody – Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

    W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

    Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

    W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

    W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    4 czerwca 2014, 13:28 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj