Szukaj
Znalazłem 66 takich materiałów
pojemność skokowa: 4942cm3
moc: 390KM
moment obr.: 490Nm
układ silnika, liczba cylindrów: V12
położenie silnika: centralnie
ustawienie silnika: podłużnie
średnica x skok tłoka: 82.00mm x 78.00mm
typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania: 9.30:1
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
prędkość maksymalna: 275km/h
stosunek mocy do masy: 0.256KM/kg
ZAWIESZENIE
napęd: na koła tylne
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna
WYMIARY i WAGI
długość: 4485mm
szerokość: 1976mm
wysokość: 1130mm
rozstaw osi: 2550mm
prześwit: 140mm
masa: 1506kg
pojemność zbiornika paliwa: 115litrów
CIEKAWOSTKI:
-Do 1991 roku sprzedano prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy Testarossy.
-Nowy Testarossa w 1991 roku kosztował 115 500 funtów.
-Tym samym samochodem można było jeździć w "The Need For Speed" i był to 2, co do osiągów, w tej grze samochód (zaraz po Lamborghini Diablo).
2. Fiat Brava 1.2 16v 82 KM w Gazie pierwsze auto kupione za własną kasę.
3. Peugeot Partner 1.4 75 koni muł bo muł ale nigdy nie zawiódł służył mi jako dostawczak do sklepu jak i na co dzień.
4. Fiat Brava 1.6 103KM LPG, kolejna Brava w mojej historii żwawe auto dobrze wyposażone min klima auto... auto rozbite.
5. Renault Laguna 2.0 16v 140KM, najlepsze auto jakie dotychczas miałem wygodne szybkie pakowne i jak na razie nie zawodne.
W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.
Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).
W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.
W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›