Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Fiat Brava 1.2 16v – Czyli z cyklu moje pierwsze auto. Teoretycznie było nim Uno, ale miałem je 2 dni od dziadków którzy "odkupili" je dokładając mi właśnie do tej Bravy. Rok 1999 silnik zabójcze 1.2 16v 82 konie na podtlenku LPG
    Czyli z cyklu moje pierwsze auto. Teoretycznie było nim Uno, ale miałem je 2 dni od dziadków którzy "odkupili" je dokładając mi właśnie do tej Bravy. Rok 1999 silnik zabójcze 1.2 16v 82 konie na podtlenku LPG
    20 maja 2014, 21:34 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Płock

    Fiat 126p 82 wersja eksportowa #2 – Kolejne zdjęcie, tym razem trochę frontu. Dorzucę jeszcze fotki środka jak dostanę.
    Kolejne zdjęcie, tym razem trochę frontu. Dorzucę jeszcze fotki środka jak dostanę.
    20 maja 2014, 22:07 przez Murzyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Samochody kiedyś - Plymouth PE Deluxe (1934) – Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy 
Pojemność - 3,3 L
Moc - 82 KM
Tylko w 1934 r. wyprodukowano ich 321.171, we wszystkich wersjach.
    Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy
    Pojemność - 3,3 L
    Moc - 82 KM
    Tylko w 1934 r. wyprodukowano ich 321.171, we wszystkich wersjach.
    24 lutego 2014, 16:39 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSO Polonez Coupe – Do dziś zachowało się niewiele egzemplarzy, z których 17 sztuk (na dzień 17.08.2010) jest udokumentowanych przez grono zainteresowanych historią FSO. Samochód napędzany był standardowym silnikiem o pojemności 1481 cm³ współpracującym z 4- lub 5-biegową skrzynią, który występował w dwóch wersjach mocy 75 KM i 82 KM oznaczonym literą X. Kolorystyka drugiej serii to dwa kolory szaro-stalowy i orzechowy (pomarańczowy). Produkcja na większą skalę nie została podjęta. Istnieją hipotezy o wyprodukowaniu łącznie około 40 sztuk, lecz sama fabryka nie jest w stanie ustalić tej liczby. Na przeszkodzie w rozwinięciu wielkoseryjnej produkcji stanęło załamanie gospodarcze początku lat 80. Wstępnie przewidywano montowanie silnika 2000 DOHC, na którego licencję zakupiono u Fiata wraz z dokumentacją produkcyjną Poloneza w 1974 roku.
    Do dziś zachowało się niewiele egzemplarzy, z których 17 sztuk (na dzień 17.08.2010) jest udokumentowanych przez grono zainteresowanych historią FSO. Samochód napędzany był standardowym silnikiem o pojemności 1481 cm³ współpracującym z 4- lub 5-biegową skrzynią, który występował w dwóch wersjach mocy 75 KM i 82 KM oznaczonym literą X. Kolorystyka drugiej serii to dwa kolory szaro-stalowy i orzechowy (pomarańczowy). Produkcja na większą skalę nie została podjęta. Istnieją hipotezy o wyprodukowaniu łącznie około 40 sztuk, lecz sama fabryka nie jest w stanie ustalić tej liczby. Na przeszkodzie w rozwinięciu wielkoseryjnej produkcji stanęło załamanie gospodarcze początku lat 80. Wstępnie przewidywano montowanie silnika 2000 DOHC, na którego licencję zakupiono u Fiata wraz z dokumentacją produkcyjną Poloneza w 1974 roku.
    2 listopada 2013, 22:31 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Skoda – Skoda mojego dziadka. Rocznik 92 niecałe 82 tys przebiegu. Mam nadzieje że ja odziedziczę
    Skoda mojego dziadka. Rocznik 92 niecałe 82 tys przebiegu. Mam nadzieje że ja odziedziczę
    24 sierpnia 2013, 17:04 przez SM6365 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Renault Clio V6 – Czy ktoś pamięta jeszcze tego małego potwora?


Silnik:
V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 82,60 mm
Stopień sprężania: 11,4:1
Moc maksymalna: 255 KM (187,2 kW) przy 7150 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 300 N•m przy 4650 obr/min


Osiągi:
Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,1 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 15,2 s
Czas przejazdu ¼ mili: 14,6 s
Czas przejazdu 1 kilometra: 26,4 s
Prędkość maksymalna: 232 km/h
Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    Czy ktoś pamięta jeszcze tego małego potwora?


    Silnik:
    V6 2,9 l (2946 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME7.4.6
    Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 82,60 mm
    Stopień sprężania: 11,4:1
    Moc maksymalna: 255 KM (187,2 kW) przy 7150 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 300 N•m przy 4650 obr/min


    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,1 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,0 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 15,2 s
    Czas przejazdu ¼ mili: 14,6 s
    Czas przejazdu 1 kilometra: 26,4 s
    Prędkość maksymalna: 232 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 11,9 l / 100 km
    18 sierpnia 2013, 13:00 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ru – Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ruszyła
Tuner zdecydował się również na kilka drobiazgów urozmaicających wnętrze Mustanga. Zaglądając do środka widać fotele pokrytą skórą i alcantarą. Dodatkowo Saleen zamontował w modelu 351 podświetlane progi.
Nie od dziś wiemy, że Amerykanie ponad wszystko cenią sobie mocny silnik, tak więc każda modernizacja w ich wykonaniu to dodatkowe konie mechaniczne. W tym wypadku za bazę do tuningu posłużył 5,7 litrowy silnik V8 o mocy maksymalnej 710 KM i momentowi 887 Nm. Wszystko to wędruje oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej przekładni. Szkoda tylko, że tuner nie pochwalił się osiągami takiego potwora.
Wydaje się to dziwne, ale Saleen zajął się również atrybutami odpowiedzialnymi za prowadzenie samochodu. Podobno zostały wymienione elementy zawieszenia, takie jak choćby sprężyny, czy stabilizatory.
Cena jaką trzeba zapłacić za Saleena 351 Mustang to 82,634 dolarów.
    Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ruszyła
    Tuner zdecydował się również na kilka drobiazgów urozmaicających wnętrze Mustanga. Zaglądając do środka widać fotele pokrytą skórą i alcantarą. Dodatkowo Saleen zamontował w modelu 351 podświetlane progi.
    Nie od dziś wiemy, że Amerykanie ponad wszystko cenią sobie mocny silnik, tak więc każda modernizacja w ich wykonaniu to dodatkowe konie mechaniczne. W tym wypadku za bazę do tuningu posłużył 5,7 litrowy silnik V8 o mocy maksymalnej 710 KM i momentowi 887 Nm. Wszystko to wędruje oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej przekładni. Szkoda tylko, że tuner nie pochwalił się osiągami takiego potwora.
    Wydaje się to dziwne, ale Saleen zajął się również atrybutami odpowiedzialnymi za prowadzenie samochodu. Podobno zostały wymienione elementy zawieszenia, takie jak choćby sprężyny, czy stabilizatory.
    Cena jaką trzeba zapłacić za Saleena 351 Mustang to 82,634 dolarów.
    8 sierpnia 2013, 0:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Built. Tuned. Driven. BYP Racing Honda Civic. – Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Moja Beczka 82' – Oczywiście do roboty, jeśli chcecie mogę dodać więcej zdjęć i specyfikację wozu.
    Oczywiście do roboty, jeśli chcecie mogę dodać więcej zdjęć i specyfikację wozu.
    22 maja 2013, 23:15 przez Talar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Drifterski rekord Guinnessa ustanowiony! – Aż 82 km jadąc bokiem pokonał instruktor BMW Performance Center Johan Schwartz. Robi wrażenie?
    Aż 82 km jadąc bokiem pokonał instruktor BMW Performance Center Johan Schwartz. Robi wrażenie?
    22 maja 2013, 11:22 przez sasza1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)