Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Temat, który powtarzał się co jakiś czas w komentarzach, czyli adaptacja immo np. po zmianie komputera z 8-bitowego na 16-bitowy.
    8 kwietnia 2017, 17:45 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rozmowa związana z błędami, poprawą i wyborem dla nas odpowiedniego tJunera.

    Coraz częstszy etap tuningu, częściej wybierany jako początek naszej przygody z tuningiem. Podniesienie mocy za pomocą komputera, "przeróbką" jego programu, dostosowaniem wedle potrzeb klienta. Możemy mieć dużo,średnio,mało, ale najlepiej optymalnie i BEZPIECZNIE

    Materiał może nie tak obszerny jak u Michała. Ale jako część drugą polecam posłuchać tam(Link w opisie).
    26 grudnia 2016, 22:45 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dokonane pomiarów przyspieszenia, mocy i momentu na hamowni obciążeniowej, przed i po.

    Fabrycznie 169KM - po modyfikacjach bez ingerencji w słupek silnika 196KM. Silnik wolnossący o pojemności 1.8.

    Wszystko zawarte w filmie.

    Śmiało pytajcie, lista modyfikacji również zawarta w opisie filmu.
    2 października 2016, 22:40 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Virtual Tuning? – Czasem trzeba odejść od komputera i zejść do garażu.
    Czasem trzeba odejść od komputera i zejść do garażu.
    Opel Calibra! – Witam wszystkich. Przedstawiam wam moją staruszkę czyli Opla Calibrę. W tej chwili jest w trakcie odbudowy.

Krótko opis:
1994
2.0 8v (c20ne)
Wyposażenie dosyć bogate (brakuje komputera, skór, dodatkowych zegarów, grzanych siedzeń)
Seria

ps. Z góry odpowiadając na głupie pytania nie będzie to kolejny wieś tjun. Plan jest na OEM+ na dobrej feldze z lekkim uziemieniem. 

Pozdrawiam wszystkich!
    Witam wszystkich. Przedstawiam wam moją staruszkę czyli Opla Calibrę. W tej chwili jest w trakcie odbudowy.

    Krótko opis:
    1994
    2.0 8v (c20ne)
    Wyposażenie dosyć bogate (brakuje komputera, skór, dodatkowych zegarów, grzanych siedzeń)
    Seria

    ps. Z góry odpowiadając na głupie pytania nie będzie to kolejny wieś tjun. Plan jest na OEM+ na dobrej feldze z lekkim uziemieniem.

    Pozdrawiam wszystkich!
    Kolejny odcinek, z którego możecie dowiedzieć się ciekawych informacji o tej JDM'owej ikonie sceny rajdowej zdobywającej pierwsze pozycje na odcinkach specjalnych z całego świata, za kierownicą, którego jeździł jeden z najlepszych kierowców rajdowych tego świata: Ś.P. Colin McRea. Zapraszam do oglądnięcia odcinka, a przy okazji zapoznania się z faktem jak jeździ się na kierownicy Logitech G920.
    Samochód, który każdy zna i niejednokrotnie go już widział, a nawet nim jeździł na ekranie swojego komputera/konsoli, a teraz możecie pooglądać moje zmagania.
    15 marca 2016, 2:04 przez BaronTheStig (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój fotel do komputera – Mój fotel do komputera, zrobiony z fotela Inter Groclin Standard z Poloneza.
    Mój fotel do komputera, zrobiony z fotela Inter Groclin Standard z Poloneza.
    Hard Ecodriving Test - 2.0 nie musi dużo palić – Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył. 

Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej?  Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Po obejrzeniu jakiś czas temu odcinka MotoDoradcy o hard ecodrivingu ( https://www.youtube.com/watch?v=DNHZPBsWTgU ) postanowiłem sprawdzić to dziś w trasie. Jednorazowo. Bez nastawienia na większe sukcesy. Wynik mnie mocno zaskoczył.

    Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.

    Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.

    P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.

    No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
    Uszczelka pokrywy zaworow Mojej 323f – Przeglądając dysk komputera, znalazłem kilka zdjęć z małych poprawek mechaniczno-wizualnych Mojej Mazdy.
    Przeglądając dysk komputera, znalazłem kilka zdjęć z małych poprawek mechaniczno-wizualnych Mojej Mazdy.
    15 grudnia 2014, 17:23 przez dominn704 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj