Szukaj
Znalazłem 37 takich materiałów
Coraz częstszy etap tuningu, częściej wybierany jako początek naszej przygody z tuningiem. Podniesienie mocy za pomocą komputera, "przeróbką" jego programu, dostosowaniem wedle potrzeb klienta. Możemy mieć dużo,średnio,mało, ale najlepiej optymalnie i BEZPIECZNIE
Materiał może nie tak obszerny jak u Michała. Ale jako część drugą polecam posłuchać tam(Link w opisie).
Fabrycznie 169KM - po modyfikacjach bez ingerencji w słupek silnika 196KM. Silnik wolnossący o pojemności 1.8.
Wszystko zawarte w filmie.
Śmiało pytajcie, lista modyfikacji również zawarta w opisie filmu.
Krótko opis:
1994
2.0 8v (c20ne)
Wyposażenie dosyć bogate (brakuje komputera, skór, dodatkowych zegarów, grzanych siedzeń)
Seria
ps. Z góry odpowiadając na głupie pytania nie będzie to kolejny wieś tjun. Plan jest na OEM+ na dobrej feldze z lekkim uziemieniem.
Pozdrawiam wszystkich!
Samochód, który każdy zna i niejednokrotnie go już widział, a nawet nim jeździł na ekranie swojego komputera/konsoli, a teraz możecie pooglądać moje zmagania.
Zatankowałem do pełna LPG w Puławach, dojechałem do Warszawy i po 123km zatankowałem 6,42l. Spalanie wg. komputera 4.5l/100km benzyny, spalanie wg. wyliczeń 5,219l/100km LPG. Tankowałem dziś za 1.69zł/l i później za 1.80zł/l - cena za 100km wyszła poniżej 10zł. Da się przy obecnych cenach taniej? Ciekawostka -> pociąg TLK z Puław do Warszawy kosztuje 30zł.
Jasne, zrobiłem to tylko dla testu, nie da się tego robić na dłuższą metę (przynajmniej ja nie umiem), ale udowodniłem sobie, że da się tak w miarę komfortowo raz przejechać trasę.
P.S. Trasę pokonałem Megane II CC 2.0 16V 140KM '07 z otwartym dachem, nie przekraczając jakiś 90-100kmph i przez 95% trasy jadąc za większymi kolegami. Jakby dach zamknąć i wyłączyć radio, nadmuch, kamerkę, GPS, CB, zagłówki LCD i pewnie jeszcze trochę zbędnych odbiorników elektrycznych, to pewno by wyszło jeszcze mniej.
No a Wy jakie macie osiągi w hard ecodrivingu? Praktykujecie?
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›