Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Lanosik komora – ostro dłubnięte 1.6 licze ze na wiosnę ustąpi miejsca LET'owi
    Ostro dłubnięte 1.6 licze ze na wiosnę ustąpi miejsca LET'owi
    2 listopada 2013, 0:17 przez Misior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne

    Komora Supry –
    20 października 2013, 17:44 przez Podruba (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rok czasu z Polo part 2 – zmiany powstałe w ciągu roku. Widziałem, że komora się spodobała
    Zmiany powstałe w ciągu roku. Widziałem, że komora się spodobała
    17 października 2013, 18:40 przez korzen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Komora silnikowa Fiata – znowu SCP2013
    Znowu SCP2013
    8 października 2013, 15:07 przez kuba26234 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moja Vectra B projektant Corsy B V6 – pamiętacie tą Corsę B z silnikiem V6 z niebieską komorą? To właśnie ona! A teraz do rzeczy, proponuję tym razem i zachęcam wszystkich do ujawniania swoich "twarzy" na zdj swoich perełek/aut w które wkładacie dużo swojego serca, zdjęcia z neta są przereklamowane dlatego warto się pokazać z odwagą na to i pokazać, aby motokillerzy mieli pewność że nie jest to tzw "zdjęcie z neta" jest tutaj bardzo mało takich zdjęć więc chyba będzie to moje pierwsze zdjęcie na motokiller kobieca ręka za kierownicą mile widziana!
    Pamiętacie tą Corsę B z silnikiem V6 z niebieską komorą? To właśnie ona! A teraz do rzeczy, proponuję tym razem i zachęcam wszystkich do ujawniania swoich "twarzy" na zdj swoich perełek/aut w które wkładacie dużo swojego serca, zdjęcia z neta są przereklamowane dlatego warto się pokazać z odwagą na to i pokazać, aby motokillerzy mieli pewność że nie jest to tzw "zdjęcie z neta" jest tutaj bardzo mało takich zdjęć więc chyba będzie to moje pierwsze zdjęcie na motokiller kobieca ręka za kierownicą mile widziana!
    7 października 2013, 17:27 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    własne

    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Swap Corsa B 2.5 V6 – Witajcie, tu następne zdjęcia z weekendu, trochę się swap przedłuży gdyż jeszcze do ogarnięcia elektronika, silnik już odpala filmik na samym dole, lecz nie łapie obrotów więc jeszcze z dawką paliwa z przewodami muszę coś połączyć, ale zagadał jak obecnie na 2 kolektorach bez wydechu, jak na zdj, co w ten weekend? złożone koło zamachowe płaskie 6.5 kg 2.0 16v calibra 150 KM oraz do tego sprzęgło LUK'a, złączona skrzynia F16 z krótkimi przełożeniami, 3 godziny zabawy ze skrzynią, nie polecam nie ogarniętemu
następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites

link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
    Witajcie, tu następne zdjęcia z weekendu, trochę się swap przedłuży gdyż jeszcze do ogarnięcia elektronika, silnik już odpala filmik na samym dole, lecz nie łapie obrotów więc jeszcze z dawką paliwa z przewodami muszę coś połączyć, ale zagadał jak obecnie na 2 kolektorach bez wydechu, jak na zdj, co w ten weekend? złożone koło zamachowe płaskie 6.5 kg 2.0 16v calibra 150 KM oraz do tego sprzęgło LUK'a, złączona skrzynia F16 z krótkimi przełożeniami, 3 godziny zabawy ze skrzynią, nie polecam nie ogarniętemu
    następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites

    link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
    18 sierpnia 2013, 23:11 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Komora R32 –
    11 sierpnia 2013, 17:18 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Opel Corsa b Swap 1.4i -> 2.5 V6 "Jak Wszyscy to i Ja" – Panie i Panowie! O to moja Corsa B 2.5 V6 gotowa po swapie! Pamiętacie tą z niebieską komorą? Tak to właśnie ona jest gotowa! (taki żarcik), przechodząc do tematu, na kolejnych dniach zrobię zdj i dodam realne foty swapu już w nastepny weekend silnik wpycham do komory, a przy okazji byłem w Morocco i nudziło mi się na plaży więc zbudowałem własny projekt z piasku. Trochę wieśniackiego tuningu, wysokość 35 cm
    Panie i Panowie! O to moja Corsa B 2.5 V6 gotowa po swapie! Pamiętacie tą z niebieską komorą? Tak to właśnie ona jest gotowa! (taki żarcik), przechodząc do tematu, na kolejnych dniach zrobię zdj i dodam realne foty swapu już w nastepny weekend silnik wpycham do komory, a przy okazji byłem w Morocco i nudziło mi się na plaży więc zbudowałem własny projekt z piasku. Trochę wieśniackiego tuningu, wysokość 35 cm
    5 sierpnia 2013, 22:26 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne