Szukaj
Znalazłem 87 takich materiałów
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- Swap na 2.0 16v ABF
MODY POD MASKĄ:
- silnik pomalowany na czarny połysk
- komora cala odmalowana
- krótka skrzynia ACD
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- dolot 3 cale
- stożek Simota
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
pomalowane na czarny połysk
UKLAD WYDECHOWY:
- customowe portki
- przelot
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
- plus polerka fifek
ZAWIESZENIE:
- gwint Tuning Art
UKLAD HAMULCOWY:
Seria:
- przód tarcze 239mm
- tył bęben
Zmiana:
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60
BODY-KIT:
- ori lakier LA5Y na karoserii
- polerka lakieru
- szeroki spojler na tylnej szybie
- szyby atermiczne
- ori pakiet ZENDERA
- smoked front
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp
- usunięta tylna wycieraczka
- znaczki czarny mat
KOŁA:
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
- opony 165/45/15 Nankang As-1
ŚRODEK:
- Digifiz
- Mfa
- fotele Recaro z mk3
- drewniana kierownica Raid
- drewniana gałka zmiany biegów
- box na kasety
CAR-AUDIO:
- radio Kenwood KDC-MP6090R
- głośniki seria małe elipsy
Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)
Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.