Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 526 takich materiałów
    Cześć, przesyłam film z kolizji, do której doszło w październiku tego roku. Panu (tak wynika z listu z policji o ukaraniu sprawcy) nie spodobał się fakt, że nie zrobiłem mu miejsca na wciśniecie się mi „pod łokieć”. Właściwie to nie widziałem go, bo kto by spodziewał się że ktoś nie mając miejsca będzie próbował się wcisnąć na siłę). Zrównaliśmy się (mimo, że jezdnia w tamtym miejscu jest dość szeroka to sam pas tak szeroki nie jest. Ja tak czy inaczej nadal trzymałem się pasa, BMW już nie) i tak sobie jechaliśmy razem do momentu, gdy gościa nie zablokowało auto które było przede mną. W tamtym momencie typek wspiął się na wyżyny swoich możliwości i chcąc koniecznie wcisnąć się przede mnie obtarł mnie (to na filmie widać) i jadące z naprzeciwka Audi, które planowało skręt w lewo na skrzyżowaniu. (tego już nie widać).

    Koleś po wszystkim uciekł. Wiedząc że mam kamerkę nawet gościa nie goniłem, od razu pojechałem na komendę, pokazałem filmik i zgłosiłem kolizję. Co zabawne, gość z uszkodzonego Audi również udał się na ten sam komisariat (był przede mną), jednak nie był w stanie podać szczegółów innych niż marka i kolor samochodu oraz oczywiście lokalizacji. Jednym słowem pomogłem rozwiązać dwie sprawy za jednym zamachem. Policjant ocenił, że zdarzenie będzie rozpatrzone jako dwie oddzielne kolizje (za każdą mandat + punkty). Naruszenia w postaci wyprzedzenia na skrzyżowaniu, przejściu dla pieszych albo jazda po pasie dla rowerów zostaną „wchłonięte” przez mandat za kolizję. Od momentu kolizji do wyjścia z posterunku minęło ok. 2 godziny.

    W wyniku zdarzenia w moim samochodzie uszkodzony został zderzak, felga i lewy tylny błotnik. Zgłosiłem to do ubezpieczyciela (dając namiary na numer zgłoszenia na policji itd.), szkodę zlikwidowałem bezgotówkowo w ASO (ponad 5k za wymianę felgi, lakierowane zderzaka i błotnika). Do tego dostałem samochód zastępczy. Nie wiem natomiast jak (i czy w ogóle) szkodę zlikwidował Pan z Audi.

    Na pewno znajdą się osoby które powiedzą „mogłeś puścić głupszego”. Otóż tym razem nie puściłem, a zaprosiłem na zajęcia. Lekcja kosztowała go najprawdopodobniej regres za koszt naprawy uszkodzeń + wynajem samochodu zastępczego, (bo przecież uciekł z miejsca zdarzenia), mandat i punkty karne. Zakładam że suma summarum wyszło nie więcej niż 10 tysięcy złotych.

    Film wrzucam jako pokaz braku umiejętności odpuszczenia. Co zabawne jechałem akurat na gokarty gdzie mogłem właśnie tak się pozderzać. Tyle tylko, że było taniej, bezpieczniej i bezstresowo. Przesłałem Ci oba klipy, dotniesz jak uważasz. Możesz wrzucić mój opis do filmu, po to w sumie go napisałem.

    PS. W liście od Policji dostałem imię i nazwisko gościa. W mieście pod takimi danymi znalazłem radcę prawnego i stomatologa więc w sumie byłem i nie byłem zaskoczony rozwojem wypadków. Z perspektywy czasu nie wiem jednak czy bym chciał pisać oświadczenie z kimś kto nie widział zagrożenia w wyprzedzaniu na środku skrzyżowania i przejścia dla pieszych. Nie wiem jednocześnie, czy taka lekcja coś pomoże.

    Pozdrawiam
    30 grudnia 2023, 17:43 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wycenić wartość samochodu? – Wycena samochodu to istotna kwestia, którą warto poznać, szczególnie wówczas, gdy chcemy sprzedać lub kupić pojazd. Jak jednak określić realną wartość samochodu? Co wpływa na cenę i jakie czynniki należy uwzględnić przy wycenie? O tym i wiele więcej dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu. Przedstawimy Wam praktyczne sposoby na dokonanie wyceny samochodu oraz podpowiemy co zrobić, aby uniknąć błędów przy określeniu jego wartości. Zatem jeśli chcecie poznać tajniki wyceny samochodu, koniecznie przeczytajcie dalej!
Co wpływa na wartość samochodu?
Wartość samochodu zależy od wielu czynników. Na nią wpływają między innymi wiek auta, przebieg, jego wyposażenie oraz stan techniczny. W przypadku aut używanych, istotna jest także historia serwisowa oraz zaniedbanie konserwacji. Co ciekawe, wyższy niż standardowy przebieg wpływa negatywnie na wartość samochodu i może ją zaniżyć nawet o prawie 30 procent. Natomiast niższy, o ile nie jest zbyt niski, podnosi wartość pojazdu nieznacznie. Dlatego ważne jest dokładne oszacowanie wartości auta przed jego odsprzedażą lub ubezpieczeniem.
Sprawdź skup aut z Poznania
Które dane są potrzebne do dokonania wyceny?
Aby dokonać dokładnej wyceny samochodu, potrzebne są niektóre dane. Przede wszystkim, ważne jest określenie marki i modelu pojazdu, aby sprawdzić jakie były ceny rynkowe samochodów podobnych do tego dokonywanego szacunku. Ponadto, rocznik i przebieg również są niezwykle ważne, ponieważ starsze samochody zwykle tracą na wartości. Wyposażenie fabryczne, stan techniczny i kolor także wpływają na wartość samochodu. Ze zdjęć można poznać wiele o stanie karoserii i układu napędowego - także są one nieocenione przy dokonywaniu wyceny. Czasami szczególne cechy, takie jak nietypowe kolory czy rzadkie wyposażenie, również mogą wpłynąć na wartość pojazdu. Warto również wspomnieć, że darmowe wyceny online są bardziej dokładne, gdy dokładamy wszelakie szczegóły do naszej wizualnej identyfikacji samochodu.
Czy warto uwzględniać szczególne cechy auta przy wycenie?
Wycena wartości samochodu z pewnością wymaga uwzględnienia szczególnych cech danego auta. Nie tylko marka i model mają wpływ na cenę, ale także dodatkowe wyposażenie, przebieg czy stan techniczny pojazdu. Dlatego warto podać jak najwięcej informacji przy dokonywaniu wyceny, aby uzyskać jak najbardziej rzetelny wynik. Szczególne cechy, takie jak nowe opony, skórzana tapicerka czy system nawigacyjny, nie tylko wpłyną na wartość rynkową samochodu, ale także na jego atrakcyjność dla potencjalnych kupujących. Dlatego warto uwzględnić je przy dokonywaniu wyceny. Jednakże nie należy przesadzać z podawaniem nierealnych wartości, które mogą wpłynąć niekorzystnie na sprzedaż samochodu. Warto zdać się na profesjonalnych ekspertów lub darmowe narzędzia online, aby dokonać rzetelnej wyceny wartości samochodu.
Czy wycena samochodu zależy tylko od marki i modelu?
Nie, wycena samochodu nie zależy tylko od marki i modelu. Wartość pojazdu jest uzależniona od wielu czynników, takich jak rocznik, przebieg, wyposażenie fabryczne czy zużycie auta. Dodatkowo, szczególne cechy auta również mogą wpłynąć na jego wartość. Dlatego warto uwzględnić wszystkie te elementy przy dokonywaniu wyceny. Jednak istnieją narzędzia online, które mogą pomóc określić wartość samochodu w szybki i łatwy sposób, uwzględniając wszystkie istotne dane. Dzięki temu można zminimalizować ryzyko niedoszacowania lub przepłacenia za pojazd.
Jakie są zalety darmowej wyceny online?
Zalety darmowej wyceny online pojazdów są liczne i znaczące. Przede wszystkim, umożliwia ona szybkie i łatwe oszacowanie wartości samochodu bez konieczności kontaktu ze sprzedającym lub kupującym. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą szybko porównać ceny na rynku i znaleźć korzystną ofertę. Warto również zauważyć, że wycena online jest uśredniona, co sprawia, że jest zbliżona do rzeczywistej ceny rynkowej. Co więcej, nie występują tutaj błędy ludzkie, które często mogą wpłynąć na wycenę dokonywaną przez specjalistów. Wreszcie, darmowa wycena online jest dostępna dla każdego w każdym miejscu i o każdej porze dnia. Dlatego warto z niej skorzystać przed podejmowaniem decyzji o kupnie lub sprzedaży samochodu.
Źródło: https://www.skupauta.pl/

    Wycena samochodu to istotna kwestia, którą warto poznać, szczególnie wówczas, gdy chcemy sprzedać lub kupić pojazd. Jak jednak określić realną wartość samochodu? Co wpływa na cenę i jakie czynniki należy uwzględnić przy wycenie? O tym i wiele więcej dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu. Przedstawimy Wam praktyczne sposoby na dokonanie wyceny samochodu oraz podpowiemy co zrobić, aby uniknąć błędów przy określeniu jego wartości. Zatem jeśli chcecie poznać tajniki wyceny samochodu, koniecznie przeczytajcie dalej!

    Co wpływa na wartość samochodu?

    Wartość samochodu zależy od wielu czynników. Na nią wpływają między innymi wiek auta, przebieg, jego wyposażenie oraz stan techniczny. W przypadku aut używanych, istotna jest także historia serwisowa oraz zaniedbanie konserwacji. Co ciekawe, wyższy niż standardowy przebieg wpływa negatywnie na wartość samochodu i może ją zaniżyć nawet o prawie 30 procent. Natomiast niższy, o ile nie jest zbyt niski, podnosi wartość pojazdu nieznacznie. Dlatego ważne jest dokładne oszacowanie wartości auta przed jego odsprzedażą lub ubezpieczeniem.

    Sprawdź skup aut z Poznania

    Które dane są potrzebne do dokonania wyceny?

    Aby dokonać dokładnej wyceny samochodu, potrzebne są niektóre dane. Przede wszystkim, ważne jest określenie marki i modelu pojazdu, aby sprawdzić jakie były ceny rynkowe samochodów podobnych do tego dokonywanego szacunku. Ponadto, rocznik i przebieg również są niezwykle ważne, ponieważ starsze samochody zwykle tracą na wartości. Wyposażenie fabryczne, stan techniczny i kolor także wpływają na wartość samochodu. Ze zdjęć można poznać wiele o stanie karoserii i układu napędowego - także są one nieocenione przy dokonywaniu wyceny. Czasami szczególne cechy, takie jak nietypowe kolory czy rzadkie wyposażenie, również mogą wpłynąć na wartość pojazdu. Warto również wspomnieć, że darmowe wyceny online są bardziej dokładne, gdy dokładamy wszelakie szczegóły do naszej wizualnej identyfikacji samochodu.

    Czy warto uwzględniać szczególne cechy auta przy wycenie?

    Wycena wartości samochodu z pewnością wymaga uwzględnienia szczególnych cech danego auta. Nie tylko marka i model mają wpływ na cenę, ale także dodatkowe wyposażenie, przebieg czy stan techniczny pojazdu. Dlatego warto podać jak najwięcej informacji przy dokonywaniu wyceny, aby uzyskać jak najbardziej rzetelny wynik. Szczególne cechy, takie jak nowe opony, skórzana tapicerka czy system nawigacyjny, nie tylko wpłyną na wartość rynkową samochodu, ale także na jego atrakcyjność dla potencjalnych kupujących. Dlatego warto uwzględnić je przy dokonywaniu wyceny. Jednakże nie należy przesadzać z podawaniem nierealnych wartości, które mogą wpłynąć niekorzystnie na sprzedaż samochodu. Warto zdać się na profesjonalnych ekspertów lub darmowe narzędzia online, aby dokonać rzetelnej wyceny wartości samochodu.

    Czy wycena samochodu zależy tylko od marki i modelu?

    Nie, wycena samochodu nie zależy tylko od marki i modelu. Wartość pojazdu jest uzależniona od wielu czynników, takich jak rocznik, przebieg, wyposażenie fabryczne czy zużycie auta. Dodatkowo, szczególne cechy auta również mogą wpłynąć na jego wartość. Dlatego warto uwzględnić wszystkie te elementy przy dokonywaniu wyceny. Jednak istnieją narzędzia online, które mogą pomóc określić wartość samochodu w szybki i łatwy sposób, uwzględniając wszystkie istotne dane. Dzięki temu można zminimalizować ryzyko niedoszacowania lub przepłacenia za pojazd.

    Jakie są zalety darmowej wyceny online?

    Zalety darmowej wyceny online pojazdów są liczne i znaczące. Przede wszystkim, umożliwia ona szybkie i łatwe oszacowanie wartości samochodu bez konieczności kontaktu ze sprzedającym lub kupującym. To świetne rozwiązanie dla osób, które chcą szybko porównać ceny na rynku i znaleźć korzystną ofertę. Warto również zauważyć, że wycena online jest uśredniona, co sprawia, że jest zbliżona do rzeczywistej ceny rynkowej. Co więcej, nie występują tutaj błędy ludzkie, które często mogą wpłynąć na wycenę dokonywaną przez specjalistów. Wreszcie, darmowa wycena online jest dostępna dla każdego w każdym miejscu i o każdej porze dnia. Dlatego warto z niej skorzystać przed podejmowaniem decyzji o kupnie lub sprzedaży samochodu.

    Źródło: https://www.skupauta.pl/

    28 kwietnia 2023, 22:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Silnik: V8 4.0 TFSI TwinTurbo Miękka Hybryda
    Moc: 600KM / 800nm
    Performance: 0-100kmh(62mph): 3.51sec (test), 3.8sec (officjalnie), V/MAX: 306km/h, 0-200kmh 11.42sec (test), 1/4 mile 11.55sec (test)
    Kolor: Mythos black + Carbon pack
    Bodykit: maxtondesign_official
    Koła: Concaverwheels CVR1 23'
    17 listopada 2022, 19:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pokazujemy jak w rzeczywistości wygląda uzyskany kolor zwany popularnie "Chromem" w sprayu.
    23 września 2022, 13:53 przez maciozw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    naprawsam.pl

    1969 Pontiac GTO Judge – GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    GTO to muscle car klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Pontiac w latach 1964-1974. GTO powstał dzięki współpracy dwóch inżynierów Pontiaca: Russella Gee (specjalisty od silników) oraz szefa inżynierów Pontiaca, Johna DeLoreana. Pierwszym pomysłodawcą GTO był Shane Wiser. Pierwsza generacja GTO została zaprezentowana w styczniu 1964 roku, a jej produkcja trwała w latach 1964-1967. Drugą generację GTO zaprezentowano w listopadzie 1968 roku, a produkcja trwała do 1974 roku. GM przeprojektowało swoją platformę A w roku 1968 – nowa wersja była bardziej zaokrąglona, wpisująca się w typową dla fastbacków stylistykę. Klasyczne światła zostały zastąpione chowanymi lampami, umiejscowionymi za przedzieloną w połowie osłoną chłodnicy. Charakterystyczna maska z wlotem została zastąpiona nową, na której znalazły się dwa, rozszerzające się w kierunku szyby, po jednym z każdej strony masywnego przetłoczenia biegnącego przez środek maski. W 1969 Pontiac wprowadził do sprzedaży nowy wariant GTO nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla popularnego Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. W tej wersji samochód był droższy o 337 dolarów od standardowej wersji GTO, za tę cenę nabywca otrzymywał szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac GTO Judge napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,6 l, który generuje moc 366 KM oraz moment obrotowy 603 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 247 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw.
    3 września 2022, 21:59 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S2000 AP2 – Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda od kwietnia 1999 roku do czerwca 2009 roku. Samochód został stworzony dla uczczenia 50-lecia istnienia firmy Honda. Model produkcyjny poprzedzał koncept o nazwie SSM zaprezentowany podczas Targów Motoryzacyjnych w Tokio w 1995 roku. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. AP2 to wersja auta z 2003 roku po przeprowadzonym face liftingu produkowana do czerwca 2009 roku w Suzuce. W autach z 2004 roku zmieniono 16-calowe opony na 17-calowe Bridgestone Potenza RE-050 zmniejszając nadsterowność pojazdu, zmodyfikowano amortyzatory oraz geometrię zawieszenia do poprawy stabilności jazdy. W przekładni manualnej synchronizatory z mosiądzu zmieniono na synchronizatory z włókna węglowego. Ponadto przeprowadzono zmiany kosmetyczne: nowy przedni i tylny zderzak, nowe reflektory LED oraz tylne lampy. W 2006 roku na rynku japońskim silnik F20C zamieniono na F22C1, a we wszystkich modelach wprowadzono system elektronicznej kontroli stabilności, nowe koła oraz kolor nadwozia. We wnętrzu poprawiono fotele oraz dodano głośniki stereo zintegrowane z zagłówkami. W tym samym roku Honda zdecydowała się na zastosowanie elektronicznie otwieranej przepustnicy oraz systemu kontroli trakcji zwanym w Hondzie Vehicle Stability Assist. Czterocylindrowy silnik F22C o pojemności 2,1 l generował moc 237 KM i 220 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 240 km/h. W 2009 roku na zakończenie produkcji na rynku europejskim pojawiła się specjalna edycja auta pod nazwą S2000 Ultimate Edition, a na rynku brytyjskim S2000 GT Edition 100.
    Lamborghini Gallardo LP570-4 Squadra Corse – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 2003-2013. Squadra Corse to  jedna z ostatnich wersji Gallardo. Model LP570-4 Squadra Corse ma być drogowym odpowiednikiem Gallardo Super Trofeo, biorących udział w serii Lamborghini Blancpain Super Trofeo. To najlżejsze drogowe Gallardo - waży 1340 kg. Tylny spoiler i pokrywa silnika są wykonane z kompozytów węglowych. Na nadwoziu pojawia się czarny kolor oraz kolorowe paski. Wnętrze jest obszyte lekkimi materiałami. Premiera odbyła się we wrześniu 2013 roku na salonie we Frankfurcie. Produkcja wersji Squadra Corse ograniczona była tylko do 50 egzemplarzy.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 2003-2013. Squadra Corse to jedna z ostatnich wersji Gallardo. Model LP570-4 Squadra Corse ma być drogowym odpowiednikiem Gallardo Super Trofeo, biorących udział w serii Lamborghini Blancpain Super Trofeo. To najlżejsze drogowe Gallardo - waży 1340 kg. Tylny spoiler i pokrywa silnika są wykonane z kompozytów węglowych. Na nadwoziu pojawia się czarny kolor oraz kolorowe paski. Wnętrze jest obszyte lekkimi materiałami. Premiera odbyła się we wrześniu 2013 roku na salonie we Frankfurcie. Produkcja wersji Squadra Corse ograniczona była tylko do 50 egzemplarzy.
    Samochód: 2022 Audi RS5 Competition pack (450hp/600Nm, V6 2.9 BiTurbo)
    Kolor: Misano red
    Przyśpieszenie: 3.8s do 100km/h, Top Speed: 290km/h (180mph)
    17 maja 2022, 14:58 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód: 2022 Audi RS4-S Avant ABT (530 KM/680 Nm, V6 2.9 BiTurbo)

    Kolor: Nardo szary

    Osiągi: 0-100 kmh 3,49 (testowane), 3,8 s (oficjalne), prędkość maksymalna: 300 km/h

    Koła: 21” GR ABT
    9 maja 2022, 13:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód: 2022 Audi RS3 Sedan

    Silnik: 2.5L 5cyl Turbo - 400hp/500Nm/360lbft momentu obrotowego, z maksymalną mocą dostępną w zakresie 5600-7000rpm

    Osiągi: 0-100 km/h: 3,45 s (testowane), 3,8 s (oficjalne), prędkość maksymalna: 290 km/h

    Waga: 1574 kg/3472 funty

    Kolor: biały lodowiec

    Cena: od 60 tys. euro za Sportback, 62 tys. euro za sedana w UE
    7 maja 2022, 12:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj