Szukaj
Znalazłem 46 takich materiałów
Przy współpracy z NikoPR http://nikopr.pl/ i Chełmińskim Domem Kultury http://www.chdk.pl/ , pod patronatem Burmistrza Miasta Chełmna sezon pożegnamy na terenie
Ośrodka wypoczynkowego nad Jeziorem Starogrodzkim.
Rozpoczęcie Sezonu w Iławie dzięki Waszej obecności było niewątpliwym sukcesem a dla nas również cenną lekcją więc teraz będzie jeszcze lepiej!!
Nie zabraknie konkursów w których będziecie mogli pochwalić się swoimi autami, kołem i glebą ale stawiamy przede wszystkim na dobrą zabawę
więc przewidujemy również sporo konkurencji zręcznościowych, nagród specjalnych i niespodzianek.
Będziemy przeciągać samochody na linie, tańczyć na gazecie i toczyć dojazdówki!
Nagroda specjalna dla największej Ekipy i za najdłuższą trasę też będzie.
Każdy może zabrać grilla, rozpalimy również ognisko. Jest plac zabaw dla dzieci i boisko do siatkówki.
Gwarantujemy fantastyczną atmosferę i bagaż świetnych wspomnień.
Bramy otwieramy o godzinie 10:00 a imprezę oficjalnie rozpoczynamy w samo południe.
Uwaga!! Ponieważ unikamy imprezy masowej ilość miejsc jest ograniczona!!! Kto pierwszy ten lepszy.
Koszt wjazdówki 20zł auto z kierowcą + 5zł pasażer, w cenie oczywiście pamiątkowa wlepka.
Wjazdówki można nabywać, drogą mailową (vag.familia@onet.pl). Po zakupie będą one wysyłane pocztą, a na bramie wymieniane na opaski i numer dla samochodu. Pozwoli to znacznie skrócić czas oczekiwania na wjazd.
W celu zakupu należy wysłać maila na podany wyżej adres, wpisując w temacie "zakończenie - wjazdówka" i podając dane:
- imię i nazwisko kierowcy,
- markę, model i nr rejestracyjny samochodu,
- liczbę pasażerów, ich imiona i nazwiska
- adres do wysyłki.
Uwaga: do ceny doliczamy 3 zł za wysyłkę wjazdówki (w wiadomości zwrotnej podamy łączną kwotę, z doliczoną już przesyłką).
Jeżeli jedziecie ekipą, to również piszcie taką informację - dla największej grupy przewidujemy nagrodę.
Ponieważ w październiku już szybciej nadchodzi wieczór imprezę o godzinie 19:00 zakończymy Puszczaniem Lampionów
Afterparty?
Oczywiście będzie! Hotel Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży zapewnia nam 80 miejsc noclegowych w komfortowych pokojach z łazienkami.
Koszt noclegu od osoby to 50zł z kacowym śniadaniem w niedzielę. W Hotelu mamy również salę z nagłośnieniem więc będą tańce, hulanki, swawola, a projektor zapewni karaoke. Będzie epicko!
Chętnych na after z nocegiem (wyłącznie w pakiecie i po wcześniejszej wpłacie) prosimy o dopisywanie takiej informacji w zgłoszeniu.
Regulamin Imprezy można pobrać z linka:
https://www.dropbox.com/s/r8c094g2u8iavio/regulamin%20vagvillage.pdf
Udział w Imprezie jest jednoznaczny z jego akceptacją.
Jakby coś nie działało to prosimy o info - linki na Dropboxie czasem się dezaktualizują.
"Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."
Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
Kansei Drift - technika ta jest wykonywana przy prędkościach z jakimi się ściga na wyścigach. Polega ona na tym że wchodząc w zakręt należy odpuścić gaz i skręcić mocniej do środka zakrętu by tył auta stracił przyczepność dzięki czemu nie traci się ekstra prędkości na zapoczątkowaniu drift'u
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›