Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 46 takich materiałów
    Zakończenie sezonu z VAG familia! – Zakończenie odbędzie się 4 października 2014 w mieście zakochanych, czyli w Chełmnie.
Przy współpracy z NikoPR http://nikopr.pl/ i Chełmińskim Domem Kultury http://www.chdk.pl/ , pod patronatem Burmistrza Miasta Chełmna sezon pożegnamy na terenie 
Ośrodka wypoczynkowego nad Jeziorem Starogrodzkim.

Rozpoczęcie Sezonu w Iławie dzięki Waszej obecności było niewątpliwym sukcesem a dla nas również cenną lekcją więc teraz będzie jeszcze lepiej!!
Nie zabraknie konkursów w których będziecie mogli pochwalić się swoimi autami, kołem i glebą ale stawiamy przede wszystkim na dobrą zabawę
więc przewidujemy również sporo konkurencji zręcznościowych, nagród specjalnych i niespodzianek.
Będziemy przeciągać samochody na linie, tańczyć na gazecie i toczyć dojazdówki! 
Nagroda specjalna dla największej Ekipy i za najdłuższą trasę też będzie.
Każdy może zabrać grilla, rozpalimy również ognisko. Jest plac zabaw dla dzieci i boisko do siatkówki.
Gwarantujemy fantastyczną atmosferę i bagaż świetnych wspomnień.

Bramy otwieramy o godzinie 10:00 a imprezę oficjalnie rozpoczynamy w samo południe.

Uwaga!! Ponieważ unikamy imprezy masowej ilość miejsc jest ograniczona!!! Kto pierwszy ten lepszy.
Koszt wjazdówki 20zł auto z kierowcą + 5zł pasażer, w cenie oczywiście pamiątkowa wlepka.

Wjazdówki można nabywać, drogą mailową (vag.familia@onet.pl). Po zakupie będą one wysyłane pocztą, a na bramie wymieniane na opaski i numer dla samochodu. Pozwoli to znacznie skrócić czas oczekiwania na wjazd.

W celu zakupu należy wysłać maila na podany wyżej adres, wpisując w temacie "zakończenie - wjazdówka" i podając dane:
- imię i nazwisko kierowcy,
- markę, model i nr rejestracyjny samochodu,
- liczbę pasażerów, ich imiona i nazwiska
- adres do wysyłki.

Uwaga: do ceny doliczamy 3 zł za wysyłkę wjazdówki (w wiadomości zwrotnej podamy łączną kwotę, z doliczoną już przesyłką).
Jeżeli jedziecie ekipą, to również piszcie taką informację - dla największej grupy przewidujemy nagrodę.

Ponieważ w październiku już szybciej nadchodzi wieczór imprezę o godzinie 19:00 zakończymy Puszczaniem Lampionów

Afterparty?
Oczywiście będzie! Hotel Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży zapewnia nam 80 miejsc noclegowych w komfortowych pokojach z łazienkami.
Koszt noclegu od osoby to 50zł z kacowym śniadaniem w niedzielę. W Hotelu mamy również salę z nagłośnieniem więc będą tańce, hulanki, swawola, a projektor zapewni karaoke. Będzie epicko!
Chętnych na after z nocegiem (wyłącznie w pakiecie i po wcześniejszej wpłacie) prosimy o dopisywanie takiej informacji w zgłoszeniu.

Regulamin Imprezy można pobrać z linka:
https://www.dropbox.com/s/r8c094g2u8iavio/regulamin%20vagvillage.pdf
Udział w Imprezie jest jednoznaczny z jego akceptacją.
Jakby coś nie działało to prosimy o info - linki na Dropboxie czasem się dezaktualizują.
    Zakończenie odbędzie się 4 października 2014 w mieście zakochanych, czyli w Chełmnie.
    Przy współpracy z NikoPR http://nikopr.pl/ i Chełmińskim Domem Kultury http://www.chdk.pl/ , pod patronatem Burmistrza Miasta Chełmna sezon pożegnamy na terenie
    Ośrodka wypoczynkowego nad Jeziorem Starogrodzkim.

    Rozpoczęcie Sezonu w Iławie dzięki Waszej obecności było niewątpliwym sukcesem a dla nas również cenną lekcją więc teraz będzie jeszcze lepiej!!
    Nie zabraknie konkursów w których będziecie mogli pochwalić się swoimi autami, kołem i glebą ale stawiamy przede wszystkim na dobrą zabawę
    więc przewidujemy również sporo konkurencji zręcznościowych, nagród specjalnych i niespodzianek.
    Będziemy przeciągać samochody na linie, tańczyć na gazecie i toczyć dojazdówki!
    Nagroda specjalna dla największej Ekipy i za najdłuższą trasę też będzie.
    Każdy może zabrać grilla, rozpalimy również ognisko. Jest plac zabaw dla dzieci i boisko do siatkówki.
    Gwarantujemy fantastyczną atmosferę i bagaż świetnych wspomnień.

    Bramy otwieramy o godzinie 10:00 a imprezę oficjalnie rozpoczynamy w samo południe.

    Uwaga!! Ponieważ unikamy imprezy masowej ilość miejsc jest ograniczona!!! Kto pierwszy ten lepszy.
    Koszt wjazdówki 20zł auto z kierowcą + 5zł pasażer, w cenie oczywiście pamiątkowa wlepka.

    Wjazdówki można nabywać, drogą mailową (vag.familia@onet.pl). Po zakupie będą one wysyłane pocztą, a na bramie wymieniane na opaski i numer dla samochodu. Pozwoli to znacznie skrócić czas oczekiwania na wjazd.

    W celu zakupu należy wysłać maila na podany wyżej adres, wpisując w temacie "zakończenie - wjazdówka" i podając dane:
    - imię i nazwisko kierowcy,
    - markę, model i nr rejestracyjny samochodu,
    - liczbę pasażerów, ich imiona i nazwiska
    - adres do wysyłki.

    Uwaga: do ceny doliczamy 3 zł za wysyłkę wjazdówki (w wiadomości zwrotnej podamy łączną kwotę, z doliczoną już przesyłką).
    Jeżeli jedziecie ekipą, to również piszcie taką informację - dla największej grupy przewidujemy nagrodę.

    Ponieważ w październiku już szybciej nadchodzi wieczór imprezę o godzinie 19:00 zakończymy Puszczaniem Lampionów

    Afterparty?
    Oczywiście będzie! Hotel Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży zapewnia nam 80 miejsc noclegowych w komfortowych pokojach z łazienkami.
    Koszt noclegu od osoby to 50zł z kacowym śniadaniem w niedzielę. W Hotelu mamy również salę z nagłośnieniem więc będą tańce, hulanki, swawola, a projektor zapewni karaoke. Będzie epicko!
    Chętnych na after z nocegiem (wyłącznie w pakiecie i po wcześniejszej wpłacie) prosimy o dopisywanie takiej informacji w zgłoszeniu.

    Regulamin Imprezy można pobrać z linka:
    https://www.dropbox.com/s/r8c094g2u8iavio/regulamin%20vagvillage.pdf
    Udział w Imprezie jest jednoznaczny z jego akceptacją.
    Jakby coś nie działało to prosimy o info - linki na Dropboxie czasem się dezaktualizują.
    16 września 2014, 10:16 przez PapLucH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Auto klienta - Fiat Uno – Na nasz warsztat przyszedł klient, tłumaczy, że stało mu się coś z kołem - stuka puka i nie może jechać. Nie potrafił opisać co się dokładnie stało, dodam, że tym klientem był starszy Pan w wieku ponad 60 lat. Pojechałem z nim pod auto które stało pod jubilatem i zastał mnie taki widok. Pan mówi, że jechał tak kilka kilometrów aż ludzie coś mu pokazywali i się zatrzymał, nie wiedząc o co chodzi, okazało się, że wszystkie opony są tak stare jak to auto i to okazało się przyczyna - stara opona nie wytrzymała a kiedy spadła sam właściciel auta tego nie wie.
    Na nasz warsztat przyszedł klient, tłumaczy, że stało mu się coś z kołem - stuka puka i nie może jechać. Nie potrafił opisać co się dokładnie stało, dodam, że tym klientem był starszy Pan w wieku ponad 60 lat. Pojechałem z nim pod auto które stało pod jubilatem i zastał mnie taki widok. Pan mówi, że jechał tak kilka kilometrów aż ludzie coś mu pokazywali i się zatrzymał, nie wiedząc o co chodzi, okazało się, że wszystkie opony są tak stare jak to auto i to okazało się przyczyna - stara opona nie wytrzymała a kiedy spadła sam właściciel auta tego nie wie.
    23 września 2014, 18:50 przez komarenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Koła do Malucha c.d. - Work In Progress – W.I.P. z malowania felg tym razem już na poważnie. Zamiast chromu jest srebrny metalik - specjalny lakier do stalówek (niewiele się różni wizualnie, a bardziej trwały). 5 godzin pracy nad jednym kołem, ale opłaca się.
    W.I.P. z malowania felg tym razem już na poważnie. Zamiast chromu jest srebrny metalik - specjalny lakier do stalówek (niewiele się różni wizualnie, a bardziej trwały). 5 godzin pracy nad jednym kołem, ale opłaca się.
    23 sierpnia 2014, 22:47 przez RaStachMan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Tico w cenie złomu? Czy, złom w cenie tico? – Tekst ze zdjęcia: 

"Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."



Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
    Tekst ze zdjęcia:

    "Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."



    Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
    25 czerwca 2014, 15:15 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Seat toledo II 1M – Ostatnio wrzucone sprzęgło od VR6 z kołem zamachowych (jednomasem)
    Ostatnio wrzucone sprzęgło od VR6 z kołem zamachowych (jednomasem)
    7 maja 2014, 22:40 przez pawel4620 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    I żaden śnieg nie jest już problemem. – W każdym urządzeniu pod kołem są rolki przenoszące napęd na gąsienice.
    W każdym urządzeniu pod kołem są rolki przenoszące napęd na gąsienice.
    15 stycznia 2014, 10:09 przez damien26 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Techniki Driftu – Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
Kansei Drift - technika ta jest wykonywana przy prędkościach z jakimi się ściga na wyścigach. Polega ona na tym że wchodząc w zakręt należy odpuścić gaz i skręcić mocniej do środka zakrętu by tył auta stracił przyczepność dzięki czemu nie traci się ekstra prędkości na zapoczątkowaniu drift'u
    Linking − polega na przeniesieniu większej części masy auta na przednią część pojazdu za pomocą krótkich, lecz energicznych naciśnięć pedału hamulca w momencie, gdy rozpoczyna się zakręt. Wtedy koła tylnej osi tracą przyczepność i rozpoczyna się poślizg samochodu.
    Clutch Kick − tzw. „strzał sprzęgłem”, polegający na chwilowym naciśnięciu pedału sprzęgła, zredukowaniu biegu i bardzo szybkim, energicznym puszczeniu go w trakcie przejeżdżania przez zakręt. Powoduje to gwałtowną utratę przyczepności kół.
    Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) − wykonuje się ją przy wejściu w zakręt puszczając na krótko pedał gazu, efektem czego jest powstanie niewielkiej nadsterowności powodującej poślizg, który kontroluje się operowaniem pedałem gazu i kontrowaniem kierownicą. Technika ta używana jest przy większych prędkościach w łagodniejszych zakrętach.
    Feint Drift − przed zakrętem wykonuje się skręt w kierunku przeciwnym do kierunku zakrętu, a następnie gwałtownie skręca się kierownicą we właściwą stronę rozpoczynając w ten sposób poślizg.
    Dirt Drop Drift (Ground Drift) − polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, gdzie przyczepność opon jest dużo mniejsza, co staje się przyczyną poślizgu.
    E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) − najbardziej znana technika, polega na zaciągnięciu hamulca ręcznego przy wciśniętym sprzęgle, w momencie wchodzenia w zakręt.
    Jump Drift − tzw. „podskok”, wykonuje się go na zakręcie przejeżdżając przez tarkę tylnym kołem, które w tym momencie podskakuje i można dzięki temu uzyskać chwilowy brak przyczepności oraz nadsterowność samochodu.
    Long Slide Drift − jest to długo trwający drift, rozpoczyna się go za pomocą np. hamulca ręcznego dużo wcześniej przed zakrętem. Wymagana jest do tego duża prędkość samochodu.
    Power Over − technika polegająca na mocnym naciśnięciu pedału gazu w momencie wchodzenia w zakręt. Wskutek buksowania kół samochód traci przyczepność i przechodzi w poślizg kontrolowany. Dodatkowym efektem wizualnym jest duża ilość dymu z opon. Technikę tę można wykonać tylko jeśli auto dysponuje wysoką mocą silnika (zob. muscle car).
    Manji Drift − technika polegająca na driftowaniu zazwyczaj na prostym odcinku drogi od jednej krawędzi drogi do drugiej.
    Kansei Drift - technika ta jest wykonywana przy prędkościach z jakimi się ściga na wyścigach. Polega ona na tym że wchodząc w zakręt należy odpuścić gaz i skręcić mocniej do środka zakrętu by tył auta stracił przyczepność dzięki czemu nie traci się ekstra prędkości na zapoczątkowaniu drift'u
    26 grudnia 2013, 16:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Chyba się na nie obraziła
    15 listopada 2013, 17:34 przez masterafik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)