Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 238 takich materiałów
    Maserati 250F – Przedniosilnikowy samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Gioacchino Colombo oraz Valerio Colottiego. Uczestniczył w wyścigach w latach 1954–1960. Przyczynił się do zdobycia dwóch tytułów przez Juana Manuela Fangio, w 1954 i 1957. Początkowym zamiarem Maserati była wyłączna sprzedaż modeli klientom, którym włoska firma obiecała ponadto pełne wsparcie. Jednakże Maserati było jedyną marką oferującą konkurencyjne 2,5-litrowe samochody dla klientów, co wywołało ogromne zainteresowanie, do tego stopnia, że w debiucie modelu prywatni kierowcy korzystali z samochodów Formuły 2, ponieważ Maserati nie zdążyło dostarczyć właściwych na czas. Samochód, oznaczony jako 250F został najpierw przygotowany dla Juana Manuela Fangio i jego młodego protegowanego, Onofre Marimóna. W tym czasie jednak start w Formule 1 zaczął rozważać Mercedes-Benz. Silniki wszystkich czołowych samochodów nie były doładowane. Maserati wybrało konfigurację sześciocylindrową, opartą na silniku A6SSG. Początkowo silnik generował moc 220 KM, ale w 1957 moc wynosiła już 270 KM. Nadwozie samochodu zostało opracowane przez Medardo Fantuzziego i było oparte na przestrzennej ramie rurowej ze stali, która była wyposażona w hamulce bębnowe na wszystkich kołach z bębnami o średnicy 13,4 cala. Z  tyłu eleganckiej i funkcjonalnej aluminiowej karoserii umieszczono zbiornik paliwa o pojemności 200 litrów. Samochód ważył tylko 630 kg. 250F brało udział w 46 wyścigach i wygrało 8. Po sezonie 1960 250F zostało wyparte przez nowocześniejsze samochody z silnikami z tyłu i zostały wycofane z wyścigów w Formule 1.
    Przedniosilnikowy samochód Formuły 1, zaprojektowany przez Gioacchino Colombo oraz Valerio Colottiego. Uczestniczył w wyścigach w latach 1954–1960. Przyczynił się do zdobycia dwóch tytułów przez Juana Manuela Fangio, w 1954 i 1957. Początkowym zamiarem Maserati była wyłączna sprzedaż modeli klientom, którym włoska firma obiecała ponadto pełne wsparcie. Jednakże Maserati było jedyną marką oferującą konkurencyjne 2,5-litrowe samochody dla klientów, co wywołało ogromne zainteresowanie, do tego stopnia, że w debiucie modelu prywatni kierowcy korzystali z samochodów Formuły 2, ponieważ Maserati nie zdążyło dostarczyć właściwych na czas. Samochód, oznaczony jako 250F został najpierw przygotowany dla Juana Manuela Fangio i jego młodego protegowanego, Onofre Marimóna. W tym czasie jednak start w Formule 1 zaczął rozważać Mercedes-Benz. Silniki wszystkich czołowych samochodów nie były doładowane. Maserati wybrało konfigurację sześciocylindrową, opartą na silniku A6SSG. Początkowo silnik generował moc 220 KM, ale w 1957 moc wynosiła już 270 KM. Nadwozie samochodu zostało opracowane przez Medardo Fantuzziego i było oparte na przestrzennej ramie rurowej ze stali, która była wyposażona w hamulce bębnowe na wszystkich kołach z bębnami o średnicy 13,4 cala. Z tyłu eleganckiej i funkcjonalnej aluminiowej karoserii umieszczono zbiornik paliwa o pojemności 200 litrów. Samochód ważył tylko 630 kg. 250F brało udział w 46 wyścigach i wygrało 8. Po sezonie 1960 250F zostało wyparte przez nowocześniejsze samochody z silnikami z tyłu i zostały wycofane z wyścigów w Formule 1.
    27 kwietnia 2022, 23:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren Speedtail – Hybrydowy hipersamochód wyprodukowany przez brytyjską marką McLaren od 2020 roku. Speedtail został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec października 2018 roku jako pierwszy, pełnowymiarowy i topowy supersamochód McLarena od czasu zakończenia produkcji P1 w 2015 roku. Wygląd i proporcje nadwozia modelu podporządkowano parametrom technicznym modelu - kabina pasażerska otoczona jest przez specjalnie wyprofilowane nadwozie, a tył zyskał wydłużony kształt wzbogacony spojlerem. Na przednich kołach zamontowano specjalne kołpaki z włókna węglowego, których rolą jest zmniejszenie zawirowań powietrza podczas szybkiej jazdy. McLaren Speedtail jest samochodem trzyosobowym z centralnie umieszczonym fotelem kierowcy. Rozwiązanie to zaczerpnięto z protoplasty - F1 z 1995 roku. Samochód napędza hybrydowy układ z silnikiem elektrycznym o mocy 308 KM, który współtworzy podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 l o mocy 1050 KM, co pozwala na osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego 1150 Nm. Speedtail osiąga prędkość maksymalną 403 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3 sekundy, za to do 300 km/h w 13 sekund.
    Hybrydowy hipersamochód wyprodukowany przez brytyjską marką McLaren od 2020 roku. Speedtail został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec października 2018 roku jako pierwszy, pełnowymiarowy i topowy supersamochód McLarena od czasu zakończenia produkcji P1 w 2015 roku. Wygląd i proporcje nadwozia modelu podporządkowano parametrom technicznym modelu - kabina pasażerska otoczona jest przez specjalnie wyprofilowane nadwozie, a tył zyskał wydłużony kształt wzbogacony spojlerem. Na przednich kołach zamontowano specjalne kołpaki z włókna węglowego, których rolą jest zmniejszenie zawirowań powietrza podczas szybkiej jazdy. McLaren Speedtail jest samochodem trzyosobowym z centralnie umieszczonym fotelem kierowcy. Rozwiązanie to zaczerpnięto z protoplasty - F1 z 1995 roku. Samochód napędza hybrydowy układ z silnikiem elektrycznym o mocy 308 KM, który współtworzy podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 l o mocy 1050 KM, co pozwala na osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego 1150 Nm. Speedtail osiąga prędkość maksymalną 403 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3 sekundy, za to do 300 km/h w 13 sekund.
    18 kwietnia 2022, 20:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 300ZX Z32 – Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    9 kwietnia 2022, 20:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest szybki filmik z szaleńczego przyspieszenia Jeepa Trackhawka. Ten Jeep ma wydech GT Haus wraz z długimi kolektorami Kooks. 900 KM na kołach
    31 marca 2022, 0:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niepozorny golf może zdziwić wielu
    28 grudnia 2021, 17:07 przez ~vagpoland | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    17 czerwca 2021, 17:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Etap prac "jeszcze tylko" – Po kilku latach samochód w końcu stoi na własnych kołach, co prawda nadal brakuje mu silnika ale jest już przygotowany do włożenia :) 
Więcej fotek : 
https://www.instagram.com/galant_vr4_type_s/

https://www.facebook.com/vr4gal
    Po kilku latach samochód w końcu stoi na własnych kołach, co prawda nadal brakuje mu silnika ale jest już przygotowany do włożenia :)
    Więcej fotek :
    https://www.instagram.com/galant_vr4_type_s/

    https://www.facebook.com/vr4gal
    6 marca 2021, 22:42 przez ~vr4gal | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne