Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 52 takie materiały
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jedni wolą LEDy, Drudzy "Marchewki" – Lubicie klasyczne pomarańczowe kierunkowskazy?
    Lubicie klasyczne pomarańczowe kierunkowskazy?
    13 czerwca 2013, 14:45 przez shinobi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    E36 M3 GT – GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    GT była to limitowana wersja specjalna E36M3 3.0 coupe wyprodukowana wyłącznie po to aby uzyskać homologację do wyścigów FIA GT Series (Division II) i American IMSA GT Series. A. Wyprodukowano 350 sztuk w tej specyfikacji od lutego do czerwca 1995 roku.
    Auto wyposażone w nieco zmodyfikowany silnik S50B30 o mocy 295 KM. Zmiany polegały głownie na zastosowaniu nieco innego systemu smarowania (m.in. dwie pompy oleju), ‘podrasowaniu’ systemu VANOS i modyfikacją oprogramowania silnika.
    Zmieniono też nieco przełożenia skrzyni biegów oraz zastosowano rozpórki kielichów, twardsze sprężyny i amortyzatory.
    Z zewnątrz wersje GT odróżnić można przez zastosowane tylny i przedni spojler oraz białe kierunkowskazy przednie. W celu obniżenia wagi pojazdu drzwi wykonano z aluminium. Wersja GT wychodziła w kolorze British Racing Green (312).
    W środku elementem charakterystycznym były karbonowe wykończenia i tapicerka Mexico Green.
    9 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    GTI front – ostateczna wersja przodu, zwróćcie uwagę na wkomponowane kierunkowskazy.
    Ostateczna wersja przodu, zwróćcie uwagę na wkomponowane kierunkowskazy.
    1 kwietnia 2013, 20:21 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Włączaj kierunkowskazy –
    25 marca 2013, 21:24 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ogar (wlepka) – Ogar 900

z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900

Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''

W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:


TuningMechaniczny:

-Moduł zapłonowy TAKEGAWA
-Wałek rozrządu Z40
-Zębatka rozrządu
-Sztywniejsze sprężyny zaworowe
-"turbo" elektryczne
-Filtr powietrza KOSO
-Silnik Lifan 150ccm
-Gaźnik KEIHIN PE24
-Zębatki: tył 36, przód 16
-Łańcuch złocony wzmocniony
-Chłodnica oleju
-Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
-Odpowietrznik silnika
-Świeca irydowa NGK
-Opony
-Amortyzatory Yoshimura
-Wydech przelotowy
-Rol-gaz 1/4 obrotu CNC

Wizualny:

-Kopnik (replika Takegawa)
-Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
-Felgi aluminiowe
-Proste nadkole
-Kierunkowskazy strzałki
-Lampa tylna LED
-Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
-Siedzisko
-Sety podnóżek Yoshimura
-Manetki
-Mechanizm ssania Stage6
-Kierownica od cafe racera
-Adapter kierownicy Doppler
-Lusterka KOSO
-Osłona magneta CLEAR
-Obrotomierz
-Licznik do 160 km/h
-Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
-Przerobienie podnóżek pasażera


Ogar by PoRnUs
    Ogar 900

    z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900

    Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''

    W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:


    TuningMechaniczny:

    -Moduł zapłonowy TAKEGAWA
    -Wałek rozrządu Z40
    -Zębatka rozrządu
    -Sztywniejsze sprężyny zaworowe
    -"turbo" elektryczne
    -Filtr powietrza KOSO
    -Silnik Lifan 150ccm
    -Gaźnik KEIHIN PE24
    -Zębatki: tył 36, przód 16
    -Łańcuch złocony wzmocniony
    -Chłodnica oleju
    -Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
    -Odpowietrznik silnika
    -Świeca irydowa NGK
    -Opony
    -Amortyzatory Yoshimura
    -Wydech przelotowy
    -Rol-gaz 1/4 obrotu CNC

    Wizualny:

    -Kopnik (replika Takegawa)
    -Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
    -Felgi aluminiowe
    -Proste nadkole
    -Kierunkowskazy strzałki
    -Lampa tylna LED
    -Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
    -Siedzisko
    -Sety podnóżek Yoshimura
    -Manetki
    -Mechanizm ssania Stage6
    -Kierownica od cafe racera
    -Adapter kierownicy Doppler
    -Lusterka KOSO
    -Osłona magneta CLEAR
    -Obrotomierz
    -Licznik do 160 km/h
    -Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
    -Przerobienie podnóżek pasażera


    Ogar by PoRnUs
    Z cyklu... Moje W201 – Marzenie z dzieciństwa przeszło do historii.
Pozostało tylko trochę części: alufelgi, atrapa przednia, łożysko koła przedniego, kierunkowskazy
    Marzenie z dzieciństwa przeszło do historii.
    Pozostało tylko trochę części: alufelgi, atrapa przednia, łożysko koła przedniego, kierunkowskazy
    8 lutego 2013, 10:59 przez rastaman86 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Bugatti Type 57SC Atlantic - Charseria samochodów wyjątkowych – W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

Dane techniczne:

Ogólne:
Model: Typ 57SC Atlantic
Lata produkcji: 1936 - 1939
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
Masa własna: 953 kg

Opony:
Przód: 5.50 R 18
Tył: 6.50 R 18

Osiągi:
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Moc maksymalna: 210 KM
0-100 km/h: 10,2 s

Napęd:
Typ silnika: R8
Pojemność: 3257 cm³
Napęd: tylna oś

Do dziś zachowały się na pewno:
1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

    Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

    Dane techniczne:

    Ogólne:
    Model: Typ 57SC Atlantic
    Lata produkcji: 1936 - 1939
    Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
    Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
    Masa własna: 953 kg

    Opony:
    Przód: 5.50 R 18
    Tył: 6.50 R 18

    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 200 km/h
    Moc maksymalna: 210 KM
    0-100 km/h: 10,2 s

    Napęd:
    Typ silnika: R8
    Pojemność: 3257 cm³
    Napęd: tylna oś

    Do dziś zachowały się na pewno:
    1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
    1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
    1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

    Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

    Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

    Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    31 stycznia 2013, 13:06 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moje wozidełko – VW Polo 6N
Urodzony 15.03.1996r w Wolfsburgu
W moich rękach od 19.07.2008r.
Silnik 1.4 8V AEX
60KM
116NM
Na zdjęciu setup z sezonu 2011
Zawieszenie -40/-40 Na sprężynach SACHS 
Felgi 6Jx14 ET35 MIM w kolorze 294c z palety MOTIPa (pomarańczowy morelowy)
Na sezon 2013 kompletuje się:
pozbyłem się świnki Subaru :P
bra
zawias -60/-40
felgi teardrops z golfa 10 milionen edition w polerce z pomarańczowymi dodatkami
pomarańczowe kierunkowskazy
znaczek w grillu z pomarańczowym środkiem
walka z rudzielcem
    VW Polo 6N
    Urodzony 15.03.1996r w Wolfsburgu
    W moich rękach od 19.07.2008r.
    Silnik 1.4 8V AEX
    60KM
    116NM
    Na zdjęciu setup z sezonu 2011
    Zawieszenie -40/-40 Na sprężynach SACHS
    Felgi 6Jx14 ET35 MIM w kolorze 294c z palety MOTIPa (pomarańczowy morelowy)
    Na sezon 2013 kompletuje się:
    pozbyłem się świnki Subaru :P
    bra
    zawias -60/-40
    felgi teardrops z golfa 10 milionen edition w polerce z pomarańczowymi dodatkami
    pomarańczowe kierunkowskazy
    znaczek w grillu z pomarańczowym środkiem
    walka z rudzielcem
    28 stycznia 2013, 16:53 przez kubrick (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Jeszcze jedno:P – BMW 325is Alpine White
Przerobki:
Sportowy Tlumnik
Swiatla - ring′i
Filtr Stozkowy
Ciemne kierunkowskazy na boku
Audio:
Radio Pioneer
2x1000w Kicker 14"
Wzmacniacz Boss 3000w
    BMW 325is Alpine White
    Przerobki:
    Sportowy Tlumnik
    Swiatla - ring′i
    Filtr Stozkowy
    Ciemne kierunkowskazy na boku
    Audio:
    Radio Pioneer
    2x1000w Kicker 14"
    Wzmacniacz Boss 3000w
    29 maja 2012, 19:36 przez Peres325is (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wlasne!!