Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Fiat 126 i Renat intra 13" – No i już od dwóch tygodni nowy wizerunek.. Jeszcze z 4 centymetry nizej i bedzie idealnie.. Ogumienie 165/55r13 idealnie siadło! :)
    No i już od dwóch tygodni nowy wizerunek.. Jeszcze z 4 centymetry nizej i bedzie idealnie.. Ogumienie 165/55r13 idealnie siadło! :)
    27 lipca 2019, 22:45 przez misiekf94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak jak było w planie.. Moj kaszlak i zmiany... – Fiat 126 i Renault Intra 13".. Jak dla mnie zgrana para.. Jeszcze bez oponek nie wiem jaki rozmiar będzie najlepszy przy delikatnym obniżeniu i szukam info na ten temat.. A wy co myślicie o takim duecie??
    Fiat 126 i Renault Intra 13".. Jak dla mnie zgrana para.. Jeszcze bez oponek nie wiem jaki rozmiar będzie najlepszy przy delikatnym obniżeniu i szukam info na ten temat.. A wy co myślicie o takim duecie??
    17 maja 2019, 23:22 przez misiekf94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Trochę późno, świąteczna wersja intra z Nieustraszonego
    25 grudnia 2016, 23:11 przez Szurkowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Seicento Sporting Abarth
    1.4 16v 103 KM 138 Nm
    6-stka skrzynia
    Ecumasret Det3
    kit Mts -7/5
    alu INTRA 7jx13 + Nankang 175/50
    kiera Raid HP 30"
    lampy białe carello (rarytas) w zależności od humoru na podmiankę z black carello oraz czerwonymi carello
    Biała Gwiazda – Dzieło mego Taty (w trakcie). W123 240 D, 1982 r.
    Dzieło mego Taty (w trakcie). W123 240 D, 1982 r.
    Biała Gwiazda – Mercedes-Benz W123, 240D, 1982 r.
Alusy Intra 14" na oponach Goodyear GT2.
    Mercedes-Benz W123, 240D, 1982 r.
    Alusy Intra 14" na oponach Goodyear GT2.
    13 września 2014, 23:33 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To nie jest zwykłe Seicento – Modyfikacje:

Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo 

Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika

Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic 
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm 
- Pompa paliwa Audi 6 bar

Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3 

Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic

Zawieszenie: 
- Kit FK -70 
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
    Modyfikacje:

    Silnik:
    - Jest : 1.4 16v T'jet Bravo

    Modyfikacje bloku:
    - Poliuretanowe zawieszenie silnika

    Układ dolotowy:
    - Przepustnica z Bravo 1.6
    - Kolektor ssący Seria T'jet
    - Dolot kwasówka fi50
    - Intercooler Fmic
    - Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

    Układ wydechowy:
    - Turbo z Saaba 2.3 T25
    - Tłumik końcowy z Audi 80
    - Kolektory made by AhamayGarage
    - Przelot fi50

    Układ wtryskowy:
    - Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
    - Pompa paliwa Audi 6 bar

    Elektronika:
    - Seria + EcuMaster Det 3

    Układ chłodzenia:
    - Seria + Cienki wentylator Fmic

    Zawieszenie:
    - Kit FK -70
    - Dystanse 15mm na każde koło
    - Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

    Hamulce:
    - Dedykowany zestaw Brembo
    8 grudnia 2012, 17:24 przez maxwwy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)

    1