Szukaj
Znalazłem 63 takie materiały
W Mistrzostwach Świata bez sukcesów ale za to bardzo ważny gracz w seriach krajowych oraz w grupie N.
Problemem był niedobór mocy na rozgrzanym silniku - intercooler znajduje sie nad głowicą i zupełnie nie spełniał swojej roli - spadek mocy mógł sięgać nawet 30-40KM co oznaczało że kierowcy w grupie A jechali tak jakby seryjnym samochodem.
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.
R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
Modele:
GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:
GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.
W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!
Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
Moje autko to seat Toledo 2000 1.9 tdi 180 hp
mody:
Zawias TA technix gwintowane oraz poliuterany na przednich wahaczach.
koła 215/35/18
SILNIK AHF :) turbo BRD, pompa "11" , wtryski 230, większy intercooler, dolot z nierdzewki, no nie obyło się bez programu.
wydech przelotowy
Audio : seria głosniki w drzwiach oraz dwa basowe na półce.
Zderzak przód Leon FR
a tylni zderzak wygładzony... za tydzien nowy lakier w innym kolorze
Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate.
jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął.
Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM.
zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa.
Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.
malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
TDI – (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna turbodoładowana jednostka silnikowa, zazwyczaj wyposażona w intercooler, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena: Volkswagen, Audi, Seat, Škoda. Pierwszy raz silnik TDI seryjnie zamontowano w Audi 100 C3 w 1989 r.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›