Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    Z serii "jak wszyscy to i ja" – A4 B5 1997r. 1.8 T 150 KM
Felgi RH 17" (na wiosne wchodzą 18")
Turbina k03 z wirnikiem od k04
Frontowy intercooler (FMIC)
Przelotowy wydech Proex
Program = 190KM 290Nm
brakuje tylko wtryskiwaczy 320cc i myślę, że 200KM pęknie i poprawi się moment
    A4 B5 1997r. 1.8 T 150 KM
    Felgi RH 17" (na wiosne wchodzą 18")
    Turbina k03 z wirnikiem od k04
    Frontowy intercooler (FMIC)
    Przelotowy wydech Proex
    Program = 190KM 290Nm
    brakuje tylko wtryskiwaczy 320cc i myślę, że 200KM pęknie i poprawi się moment
    22 października 2013, 22:29 przez bepa5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mitsubishi Lancer EVO IX – Posiadało dość pokaźny intercooler.
Jedno z aut uczestniczących w rajdzie Mieleckim z okazji zakończenia sezonu.
    Posiadało dość pokaźny intercooler.
    Jedno z aut uczestniczących w rajdzie Mieleckim z okazji zakończenia sezonu.
    21 października 2013, 16:36 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Nie tylko turbina daje moc – intercooler
    Intercooler
    28 września 2013, 19:10 przez kacperpiasek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja zabawka – Seat Ibiza Sport 1.9TDi
130KM + chip + intercooler. Póki co moc nie znana, bo nie byłem na hamowni. Mały zestaw audio: Radio Blaupunkt Casablanca, wzmacniacz 800w do tuby Alphard 300w. od radia 4 seryjne głośniki + 4 gwizdki.
    Seat Ibiza Sport 1.9TDi
    130KM + chip + intercooler. Póki co moc nie znana, bo nie byłem na hamowni. Mały zestaw audio: Radio Blaupunkt Casablanca, wzmacniacz 800w do tuby Alphard 300w. od radia 4 seryjne głośniki + 4 gwizdki.
    17 sierpnia 2013, 15:16 przez ~Jarekibiza | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi 3000GT VR4 – V6 3.0L twin turbo 320 KM. 
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports. 
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    V6 3.0L twin turbo 320 KM.
    AWD.
    Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
    Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
    400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Moja 740-stka – Volvo740 2.3 turbo intercooler 1988 rok. Ponad pół miliona przejechane i nadal jeździ pięknie
    Volvo740 2.3 turbo intercooler 1988 rok. Ponad pół miliona przejechane i nadal jeździ pięknie
    17 czerwca 2013, 21:11 przez ~RemoWTK | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Intercooler robi wrażenie –
    17 maja 2013, 15:42 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi 200 2.2T 20V Quattro – Tak jak kiedyś obiecałem że wrzucę zdjęcia Audi 200 brata tak też zrobiłem, na Audi czeka remont blacharski jak i mechaniczny jest trochę części tuningowych do silnika np. większy intercooler itp.
    Tak jak kiedyś obiecałem że wrzucę zdjęcia Audi 200 brata tak też zrobiłem, na Audi czeka remont blacharski jak i mechaniczny jest trochę części tuningowych do silnika np. większy intercooler itp.
    21 kwietnia 2013, 17:09 przez audiol12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne