Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    2 czerwca 2014, 22:47 przez Menkauhor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e34 525i – Witam, chcę Wam przedstawić swoje pierwsze własne auto jakim jest BMW e34 z silnikiem M50B25. Samochód jest z roku 1993. Aktualnie trwają pracę nad doprowadzeniem mechaniki do perfekcji (jak wiadomo mechanika najważniejsza). Co do wyglądu, w planach jest zawieszenie gwintowane, felgi 17" lub 18", black hella z przodu i z tyłu lampy z białym kierunkiem.
    Witam, chcę Wam przedstawić swoje pierwsze własne auto jakim jest BMW e34 z silnikiem M50B25. Samochód jest z roku 1993. Aktualnie trwają pracę nad doprowadzeniem mechaniki do perfekcji (jak wiadomo mechanika najważniejsza). Co do wyglądu, w planach jest zawieszenie gwintowane, felgi 17" lub 18", black hella z przodu i z tyłu lampy z białym kierunkiem.
    2 grudnia 2013, 18:03 przez skajfal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    20 listopada 2013, 19:00 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E30 Yellow Hella – Maja była e30
    Maja była e30
    2 listopada 2013, 21:17 przez Gocu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój potworek 540iA – Mój potworek Wersja na USA silnik 4,4 dach czarny Matowy lampy przednie hella zrobione na Black 
tylne //M-pakiet.
Zawias Weitec + bielstein = 50mm niżej.
    Mój potworek Wersja na USA silnik 4,4 dach czarny Matowy lampy przednie hella zrobione na Black
    tylne //M-pakiet.
    Zawias Weitec + bielstein = 50mm niżej.
    24 września 2013, 18:02 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW z 1994 roku. model 525 e34
    Moje oczko w głowie.
    W środku zostały wymienione radio, głośniki oraz wymieniłem zagłówki na multimedialne. Reszta to pełna seria.
    Auto przemalowane w 2011r. z koloru ciemno zielonego na czarny metalik wykonany na indywidualne zamówienie.
    Koła 17'x8,5
    Lampy Black Hella
    Przedni zderzak zrobiony na zamówienie na wzór Alpina
    17 września 2013, 16:34 przez ~LaLo21UKF | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Escort mk2 – TECH SPEC

Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    TECH SPEC

    Body
    1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.

    Engine
    2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.

    Transmission
    Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.

    Suspension
    Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.

    Brakes
    Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
    Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.

    Wheels And Tyres
    Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15

    Interior
    Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
    5 września 2013, 0:27 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mordka mojego Paszczurka – Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    Foto zrobione u znajomych. Auto w wersji High Line, z przodu fabryczny bi-xenon, wywalone halogeny a w ich miejsce założone światła przeciwmgielne i zakrętowe w jednym (Hella Dyna View Evo 2 - swoją drogą wspaniała rzecz). Dzienne Philips DaylightGuide wykonane w modnej ostatnio technologii świecącego paska. Nocą robią za postojówki. Felgi pomalowane na stalowo-szaro, dodałem obrysówki (bardzo mi się one podobają, kupiłem listwy USA i dodałem obrysy). Grill Jom bez znaczka I tyle.
    6 września 2013, 2:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    BMW E30 M20B25 – Opis: 

- Rok produkcji: 1989 

- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989 

- Typ: Sedan 

- Kolor: Diamant Schwartz Metalic 

- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie] 

- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni 

- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power 

- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar 
Tył: seria 

- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%) 

- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N 

- Rozpórka: przód & tył Weichers 

- Wspomaganie kierownicy 

- ABS 

- Osłona pod silnik [sanki] 

- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw 
tył: Oryginalne MHW 

- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie] 

- Fotele a'la Recaro [Eco skóra] 

- Lusterko M Technic 2 

- Czarna podsufitka M Technic 2 

- Gałka zmiany biegów M Technic 2 

- Roleta tylnej szyby 

- CB radio + antena 

- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity 

- Elektryczne Lusterka 

- Centralny zamek 

- Komputer pokładowy Check Control 

- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17" 

- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2 



Filmy : 

On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c 

Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Opis:

    - Rok produkcji: 1989

    - Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989

    - Typ: Sedan

    - Kolor: Diamant Schwartz Metalic

    - Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]

    - Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni

    - Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power

    - Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
    Tył: seria

    - Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)

    - Sportowa wkładka filtra powietrza K&N

    - Rozpórka: przód & tył Weichers

    - Wspomaganie kierownicy

    - ABS

    - Osłona pod silnik [sanki]

    - Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
    tył: Oryginalne MHW

    - Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]

    - Fotele a'la Recaro [Eco skóra]

    - Lusterko M Technic 2

    - Czarna podsufitka M Technic 2

    - Gałka zmiany biegów M Technic 2

    - Roleta tylnej szyby

    - CB radio + antena

    - CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity

    - Elektryczne Lusterka

    - Centralny zamek

    - Komputer pokładowy Check Control

    - Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"

    - Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2



    Filmy :

    On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c

    Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE