Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 159 takich materiałów
    Polska jednak może być lepsza... – Ken Block i jego efektowne filmy biją rekordy popularności w internecie. Prawda jednak jest taka, że jest to zmyślnie stworzona kampania reklamowa. Czy polska ekipa ze starym BMW w miejsce rajdowej Fiesty może stworzyć równie ciekawy film? Jak najbardziej!
Główną gwiazdą filmu jest zmodyfikowane do driftu BMW E30 z końca lat 80. Oprócz sportowego klasyka bokiem jeździ też ciągnik siodłowy Volvo. W kilku scenach pojawiają się Ford Gran Torino, monster truck, a nawet czołg. Są też obowiązkowe ujęcia w zwolnionym tempie, rozbijanie luster i czarny filtr nadający klimat produkcji.
Ten imponujący film zrobiony przez polską ekipę bez problemu może konkurować z Gymkhaną Kena Blocka. My już nie możemy doczekać się drugiej części tej produkcji.
    Ken Block i jego efektowne filmy biją rekordy popularności w internecie. Prawda jednak jest taka, że jest to zmyślnie stworzona kampania reklamowa. Czy polska ekipa ze starym BMW w miejsce rajdowej Fiesty może stworzyć równie ciekawy film? Jak najbardziej!
    Główną gwiazdą filmu jest zmodyfikowane do driftu BMW E30 z końca lat 80. Oprócz sportowego klasyka bokiem jeździ też ciągnik siodłowy Volvo. W kilku scenach pojawiają się Ford Gran Torino, monster truck, a nawet czołg. Są też obowiązkowe ujęcia w zwolnionym tempie, rozbijanie luster i czarny filtr nadający klimat produkcji.
    Ten imponujący film zrobiony przez polską ekipę bez problemu może konkurować z Gymkhaną Kena Blocka. My już nie możemy doczekać się drugiej części tej produkcji.
    16 września 2012, 11:54 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiat Brava – Gwiazda wieczoru
    Gwiazda wieczoru
    15 września 2012, 0:58 przez ~krzysiek16 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Trochę reklamy BMW... Madonna w BMW?! Niecodzienny widok kiedy gwiazda wybiera bawarską markę żeby dojechać na rozdanie jakiś nagród, finał jest najlepszy. Akcja zaczyna się od 3:06, miłego oglądania.
    13 sierpnia 2012, 15:28 przez PanDanio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    GMC G-15 – Gwiazda telewizji
    Gwiazda telewizji
    31 lipca 2012, 1:00 przez darkan666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czerwona gwiazda –
    15 lipca 2012, 12:55 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jest gwiazda jest jazda –
    29 czerwca 2012, 20:00 przez sielan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    sielan

    Bez gwiazdy nie ma jazdy! – Moja Gwiazda C180 z 1994r.
    Moja Gwiazda C180 z 1994r.
    27 czerwca 2012, 23:52 przez ~BraVo | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Moje

    Dodge Challenger 1970 – Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów. 

Moc: 145 KM
Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

Moje marzenie.
    Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów.

    Moc: 145 KM
    Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
    1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

    Moje marzenie.
    6 maja 2012, 19:33 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Audi Avus Quattro – Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    29 sierpnia 2011, 0:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Audi