Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 159 takich materiałów
    Misiek opowiada o tym, w jaki sposób musiał dorabiać do aktorskiej pensji. Przyszło mu czyścić brudne kible na stacji benzynowej, pracować w tartaku i polewać jako barman w Pubie. Gwiazda ''Dnia Świra'' miała naprawdę pod górkę.
    14 maja 2016, 9:23 przez ~nickkkkkk | Do ulubionych | Skomentuj
    Richard Rawlings z Gas Monkey Garage i  Dodge Dart z 67 – W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

    Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    Z serii: okrągłe przebiegi – Mój MB W210, przebieg jak najbardziej autentyczny, potwierdzony Star Diagnosis.
    Mój MB W210, przebieg jak najbardziej autentyczny, potwierdzony Star Diagnosis.
    1 marca 2016, 22:23 przez ~Przemek1217 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjęcie moje prywatne.

    Klasyki z trzech różnych dekad – Mercedes W123, S600 i 170V.
    Mercedes W123, S600 i 170V.
    Mercedes W123 – Beczka, którą dzisiaj kupiłem od pierwszego właściciela w kraju. 1980, w 1993 sprowadzona, 3.0d, zielony środek.
    Beczka, którą dzisiaj kupiłem od pierwszego właściciela w kraju. 1980, w 1993 sprowadzona, 3.0d, zielony środek.
    4 lutego 2016, 22:28 przez ~johnytherider | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    telefon

    Gwiazda wieczoru –
    9 grudnia 2015, 19:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj