Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Mercedes-Benz SLS AMG – Spot #38 - 30.06.2014

Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50. 
W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a. 
Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    Spot #38 - 30.06.2014

    Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50.
    W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a.
    Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    14 sierpnia 2014, 18:17 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mój aparat

    Pomarańczowy Mustang GT 350 – Taki oto zaparkował obok mojego Poldka, gdy wychodziłem ze sklepu. Przy okazji przyszedł zderzak z caro i dziś wstawię efekty.
    Taki oto zaparkował obok mojego Poldka, gdy wychodziłem ze sklepu. Przy okazji przyszedł zderzak z caro i dziś wstawię efekty.
    31 lipca 2014, 14:08 przez przemek5535 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Mustang Fastback GT 350 – Ford Mustang GT 350. Format A3. Czas około 20godzin. Ten o to rysunek można będzie wygrać w moim konkursie na stronie https://www.facebook.com/Mnichuu. Zapraszam do wzięcia udziału oraz do komentowania i krytykowania mojej pracy
    Ford Mustang GT 350. Format A3. Czas około 20godzin. Ten o to rysunek można będzie wygrać w moim konkursie na stronie https://www.facebook.com/Mnichuu. Zapraszam do wzięcia udziału oraz do komentowania i krytykowania mojej pracy
    26 kwietnia 2014, 11:49 przez Mnichu__ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini V12 – Countach, 350 GT, Miura SV, Diablo SE i Murciélago SV
    Countach, 350 GT, Miura SV, Diablo SE i Murciélago SV
    20 marca 2014, 16:04 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini – Espada, Miura i 350 GT
    Espada, Miura i 350 GT
    18 marca 2014, 16:16 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini 350 GT –
    4 marca 2014, 15:43 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    350 GT –
    4 marca 2014, 15:18 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 – Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
 Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    Bardzo urokliwe auto francuskiej firmy Bugatti wyprodukowane w ilości 126 sztuk.
    Kompozytowe panele nadwozia są wykonane z włókien węglowych, Kevlaru, Nomexu, wzajemnie ze sobą posklejanych żywicą epoksydową. Mimo zastosowania lekkich materiałów samochód ma znaczną masę wynoszącą 1620 kg w wersji GT. Wynika to z napędu na cztery koła. Pod nadwoziem znajduje się rurowa rama przestrzenna, do której zamocowano silnik. Silnik to 3.5 L jednostka V12 z 4 turbosprężarkami japońskiej firmy IHI wytwarzająca moc 560 KM. Centralny silnik zamontowany jest wzdłużnie. Napęd jest przekazywany na obie osie (4x4). Samochód ma bardzo dobre hamulce. Przy prędkości ponad 100 km/h potrafi się zatrzymać po niespełna 34 metrach. W 1992 roku zaprezentowano bardziej radykalną odmianę tego modelu, noszącą nazwę EB 110 SS (SuperSport). Moc wzrosła do 611 KM i prędkość maksymalna mocniejszej wersji wynosiła ponad 350 km/h. Od 1991 do 1992 EB110 był najszybszym produkowanym seryjnie samochodem świata do momentu zaprezentowania McLarena F1.
    1 marca 2014, 23:02 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    tumblr

    Hand made – Ford Mustang Shelby GT 350 '66
    Ford Mustang Shelby GT 350 '66
    20 lutego 2014, 20:32 przez eyoungtimerypl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj