Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 196 takich materiałów
    Maserati Ghibli SS – W 1966 Maserati przedstawił na Salonie w Turynie model Ghibli, narysowany przez Giorgetto Giugiaro dla firmy Ghia. Silnik 4,7L z suchą miską olejową, rozwiązanie pzięte z wyścigowego Maserati Tipo 151 który ścigał się w Le Mans, pozwolił na zbudowanie nadwozia z bardzo niską maską.  Ten model odnósł wielki sukces jeśli chodzi o ilość sprzedanych egzemplarzy. W 1970 przezedł facelifing i większy silnik.

Silnik: V8 90° DOHC, 4930cc 
Moc 330 KM przy 5500 obr/min
V max 280 km/h
    W 1966 Maserati przedstawił na Salonie w Turynie model Ghibli, narysowany przez Giorgetto Giugiaro dla firmy Ghia. Silnik 4,7L z suchą miską olejową, rozwiązanie pzięte z wyścigowego Maserati Tipo 151 który ścigał się w Le Mans, pozwolił na zbudowanie nadwozia z bardzo niską maską. Ten model odnósł wielki sukces jeśli chodzi o ilość sprzedanych egzemplarzy. W 1970 przezedł facelifing i większy silnik.

    Silnik: V8 90° DOHC, 4930cc
    Moc 330 KM przy 5500 obr/min
    V max 280 km/h
    18 października 2014, 16:37 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Volkswagen karmann ghia –
    10 października 2014, 22:34 przez dinox (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    Maserati 5000 GT "Scià di Persia" – W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 

Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
V max: 260 Km/h
    W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).

    Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
    V max: 260 Km/h
    13 września 2014, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Maserati 5000 GT "Indianapolis" – 5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 
Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).
    Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
    Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    12 września 2014, 16:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Kolejna ciekawa bunia z Anglii – Tym razem Volkswagen Karmann Ghia.
    Tym razem Volkswagen Karmann Ghia.
    10 sierpnia 2014, 15:12 przez grzesiegg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    VW Karmann Ghia – Bardzo rzadko spotykany samochód. Zdjęcie wykonane na terenie jednej z wrocławskich budów. Sama jego obecność tam była szokiem z racji otaczającego błota. Wcześniej stał w innym miejscu i właściciel ledwo wyjechał. Ogólnie samochód przestał robić na mnie wrażenie, bo przechodziłem obok niego kilkadziesiąt razy i się opatrzyłem już. Niestety...

Samo zdjęcie jest jakie jest z racji padającego deszczu. Żeby bardzo nie dawało po oczach dodałem jakiś tandetny filtr.
    Bardzo rzadko spotykany samochód. Zdjęcie wykonane na terenie jednej z wrocławskich budów. Sama jego obecność tam była szokiem z racji otaczającego błota. Wcześniej stał w innym miejscu i właściciel ledwo wyjechał. Ogólnie samochód przestał robić na mnie wrażenie, bo przechodziłem obok niego kilkadziesiąt razy i się opatrzyłem już. Niestety...

    Samo zdjęcie jest jakie jest z racji padającego deszczu. Żeby bardzo nie dawało po oczach dodałem jakiś tandetny filtr.
    1 sierpnia 2014, 18:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje własne

    Volkswagen Carman Ghia –
    18 lipca 2014, 16:32 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Karmann Ghia –
    22 czerwca 2014, 19:52 przez Automaniak98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Karmann Ghia –
    14 czerwca 2014, 13:46 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Mondeo MK3 – Mój Mondziak MK3 2002 Ghia 2.0 TDCi

Mówią źle o Fordach.. Dla mnie dobre prowadzenie, wygoda i wyposażenie, które mi w zupełności wystarcza do ucieszonej mordki

Jak uważacie?

Pozdrawiam użytkowników MK3.
    Mój Mondziak MK3 2002 Ghia 2.0 TDCi

    Mówią źle o Fordach.. Dla mnie dobre prowadzenie, wygoda i wyposażenie, które mi w zupełności wystarcza do ucieszonej mordki

    Jak uważacie?

    Pozdrawiam użytkowników MK3.
    21 maja 2014, 23:08 przez creonoe (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)