Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 196 takich materiałów
    VW Karmann Ghia –
    3 maja 2014, 21:07 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Capri MK3 – Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

Dostępne modele mk3:
Capri L (1.3, 1.6)    
Capri LS (1.6)  
Capri GL (1.6, 2.0)  
Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)    
Capri Laser (1.6, 2.0)    
Capri Ghia (2.0, 3.0)  
Capri 2.8 Injection (2.8)    
Capri 2.8 Injection Special (2.8)    
Capri 280 (2.8)

Ponadto modele specjalne:    
Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)    
Capri Calypso I i II (1.6)    
Capri Cameo (1.3, 1.6)    
Capri GT4 (1.6, 2.0)    
Capri Tempo (1.3, 1.6)
1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
1984 - koniec produkcji w Niemczech
1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    Capri Mk III została nazwana wewnętrznie jako "Project Carla", i chociaż niewiele więcej niż znaczące uaktualnienie Capri II jest określane jako Mk III. Pierwsze samochody były dostępne w marcu 1978 roku, ale nie udało się powstrzymać spadku wyników w sprzedaży. Koncepcja silnie zmodyfikowanego Capri II była pokazywana w 1976 roku Genewie: Capri II było z przodu bardzo podobne do Escorta RS2000 (cztery reflektory oraz czarny grill), oraz tylny spojler. Mk III dostało ulepszoną aerodynamiką, prowadząc do poprawy osiągów i ekonomiki względem Mk II, a poczwórne reflektory stały się znakiem towarowym.

    Dostępne modele mk3:
    Capri L (1.3, 1.6)
    Capri LS (1.6)
    Capri GL (1.6, 2.0)
    Capri S (1.6, 2.0, 2.3, 3.0)
    Capri Laser (1.6, 2.0)
    Capri Ghia (2.0, 3.0)
    Capri 2.8 Injection (2.8)
    Capri 2.8 Injection Special (2.8)
    Capri 280 (2.8)

    Ponadto modele specjalne:
    Capri Cabaret I i II (1.6, 2.0)
    Capri Calypso I i II (1.6)
    Capri Cameo (1.3, 1.6)
    Capri GT4 (1.6, 2.0)
    Capri Tempo (1.3, 1.6)
    1980 - wprowadzenie do oferty 'topowego' modelu 2.8i - 160 KM, 0–100 km/h 7,8 s
    1981 - Ford Capri Turbo - 2.8 turbo - 188 KM
    1981 - Zakspeed Capri - wersja przeznaczona do wyścigów torowych
    1982 - Tickford Capri - angielska luksusowa wersja, silnik 2.8i turbo 200 KM, 0–100 km/h 6,0 s; całość składana w zakładach Tickford'a
    1984 - koniec produkcji w Niemczech
    1986 - pożegnalna, limitowana seria 280 "Brookland" dostępna jedynie w kolorze brookland green,
    1987 - zakończenie produkcji trzeciej generacji
    18 kwietnia 2014, 7:00 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Karmann Ghia – Napotkane obok sky tower we Wrocławiu.
    Napotkane obok sky tower we Wrocławiu.
    6 kwietnia 2014, 19:24 przez BluntyCrafter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    VW Karmann Ghia –
    5 kwietnia 2014, 16:35 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dual-Ghia Convertible 1957 –
    26 marca 2014, 13:20 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Karmann Ghia –
    2 marca 2014, 18:43 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Karmann Ghia. – Tym razem wypadło na Karmanna. Urzekły mnie jego kształty. Czas około 13godzin. Format A3. Z racji faktu, że dzięki Motokillerowi wróciłem do rysunku postanowiłem zaakcentować i zareklamować. Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/Mnichuu.
    Tym razem wypadło na Karmanna. Urzekły mnie jego kształty. Czas około 13godzin. Format A3. Z racji faktu, że dzięki Motokillerowi wróciłem do rysunku postanowiłem zaakcentować i zareklamować. Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/Mnichuu.
    Fiat Ghia G230S Prototipo –
    15 lutego 2014, 21:39 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje pierwsze autko – Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    Ford Escort MK7 rok 96. 1.6 Zetec. wersja GHIA. Mile go wspominam, mimo ze palił jak smok i zjadała go rdza. Ciągle pamiętam dźwięk odcinki.
    13 lutego 2014, 17:29 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Warszawa – Warszawa Ghia-Prototypy
    Warszawa Ghia-Prototypy
    22 stycznia 2014, 19:13 przez ~Ender | Do ulubionych | Skomentuj (2)