Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Klasyka gatunku –
    4 października 2014, 0:27 przez kermiTTwr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyka gatunku – Style'd 2014.
    Style'd 2014.
    14 września 2014, 22:43 przez Flashbang (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Flashbang Photo

    Przypomina mi się wyścig na Irohazace Takumiego i Kai'a Kogashiwa w jego niebieskiej SW20. Zakręty w dolnej części downhillu bardzo znajome. Klasyka gatunku.
    8 sierpnia 2014, 17:33 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT 40 '68 - klasyka gatunku – Arkusz A3, kredki 12 kolorowe, ołówek 4B, czas nie mierzony. 
Efekt dobry, jestem zadowolony, ale nie do końca mnie to oceniać... podoba się?
    Arkusz A3, kredki 12 kolorowe, ołówek 4B, czas nie mierzony.
    Efekt dobry, jestem zadowolony, ale nie do końca mnie to oceniać... podoba się?
    21 lipca 2014, 8:43 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Mercedes W140 – Klasyka gatunku.
    Klasyka gatunku.
    4 lipca 2014, 0:25 przez rudy1002 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na zdjęciu widać rzadki okaz młodego Koenigsegga – Z gatunku Agera, co się zgubił w trakcie poszukiwania drogi do najbliższego kasyna.
    Z gatunku Agera, co się zgubił w trakcie poszukiwania drogi do najbliższego kasyna.
    19 czerwca 2014, 16:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Euro Truck Simulator 2 - Renault  Major i Volvo FH – Według mnie jedna z najlepszych gier tego gatunku.
Który podoba wam się bardziej mi Major
    Według mnie jedna z najlepszych gier tego gatunku.
    Który podoba wam się bardziej mi Major
    14 kwietnia 2014, 15:17 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dobrze spasowane! Jak oceniacie? – klasyka gatunku M3
    Klasyka gatunku M3
    31 marca 2014, 20:40 przez novik55555 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Ford F-150 dla zamożnego leśniczego – Wielkie amerykańskie pikapy mają wspólną wadę: stylistykę wnętrza. Projektanci są niezwykle stanowczy i konsekwentni w swoich dokonaniach. Patrząc na modele aut sprzed 20 lat, można odnieść wrażenie jakby zatrzymali się w czasie. Nie śledzą nowych trendów, nie eksperymentują. Wszystko jest toporne i wykonane z tworzyw trzeciego gatunku.
 
Dobrze, jedni powiedzą „są to samochody stworzone do ciężkiej pracy, a więc luksusowe wnętrze jest zbędne”. Pytanie tylko ile procent z tych aut tak naprawdę realizuje swoje przeznaczenie. Większość to po prostu samochody do codziennej jazdy dla puszystych amerykanów.
 
Czy klientom Forda F-150 czy Toyoty Tundry lub GMC Sierra Denali nie przeszkadza otaczające ich tandeta? RAM ze swoim pikapem 1500 i większymi braćmi 2500 i 3500 dostrzegł, że potrzeby klientów się zmieniają, dlatego przygotował luksusową linię wykończenia wnętrza. Tak samo zrobiła firma Carlex Design dobierając od podstaw materiały do Forda F-150.
 
Fotele, deska rozdzielcza, kierownica, boczki drzwi oraz podsufitka zostały obite naturalną skórą i alcantarą w kolorze brązu. Tapicerkę zdobią jasne przeszycie, która nadają charakteru. Elementy dekoracyjne są z drewna. Nadwozie Forda F-150 polakierowano natomiast w kolorze wojskiej zieleni, dzięki czemu może skusić niejednego zamożnego leśniczego lub pasjonata rekonstrukcji wojennych. Nie znany ceny modyfikacji, ale podejrzewamy, że samopoczucie w tak wykończonym pikapie szybko wynagrodzi zainwestowane pieniądze.
    Wielkie amerykańskie pikapy mają wspólną wadę: stylistykę wnętrza. Projektanci są niezwykle stanowczy i konsekwentni w swoich dokonaniach. Patrząc na modele aut sprzed 20 lat, można odnieść wrażenie jakby zatrzymali się w czasie. Nie śledzą nowych trendów, nie eksperymentują. Wszystko jest toporne i wykonane z tworzyw trzeciego gatunku.

    Dobrze, jedni powiedzą „są to samochody stworzone do ciężkiej pracy, a więc luksusowe wnętrze jest zbędne”. Pytanie tylko ile procent z tych aut tak naprawdę realizuje swoje przeznaczenie. Większość to po prostu samochody do codziennej jazdy dla puszystych amerykanów.

    Czy klientom Forda F-150 czy Toyoty Tundry lub GMC Sierra Denali nie przeszkadza otaczające ich tandeta? RAM ze swoim pikapem 1500 i większymi braćmi 2500 i 3500 dostrzegł, że potrzeby klientów się zmieniają, dlatego przygotował luksusową linię wykończenia wnętrza. Tak samo zrobiła firma Carlex Design dobierając od podstaw materiały do Forda F-150.

    Fotele, deska rozdzielcza, kierownica, boczki drzwi oraz podsufitka zostały obite naturalną skórą i alcantarą w kolorze brązu. Tapicerkę zdobią jasne przeszycie, która nadają charakteru. Elementy dekoracyjne są z drewna. Nadwozie Forda F-150 polakierowano natomiast w kolorze wojskiej zieleni, dzięki czemu może skusić niejednego zamożnego leśniczego lub pasjonata rekonstrukcji wojennych. Nie znany ceny modyfikacji, ale podejrzewamy, że samopoczucie w tak wykończonym pikapie szybko wynagrodzi zainwestowane pieniądze.
    24 marca 2014, 17:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    topgear.com.pl

    Honda CBR 250 RR – Przedstawiciel wymarłego dziś gatunku czyli 4-ro cylindrowa 250-tka. Motocykl miał ponad 40 KM przy masie 160 kg i rozpędzał się do prawie 200 km/h. Niestety jest prawie nie do dostania w Polsce ponieważ wychodził tylko na rynek japoński i australijski.
    Przedstawiciel wymarłego dziś gatunku czyli 4-ro cylindrowa 250-tka. Motocykl miał ponad 40 KM przy masie 160 kg i rozpędzał się do prawie 200 km/h. Niestety jest prawie nie do dostania w Polsce ponieważ wychodził tylko na rynek japoński i australijski.
    4 marca 2014, 21:52 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)