Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Klasyka gatunku! –
    13 stycznia 2014, 8:03 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Klasyka gatunku – Który najlepszy?
    Który najlepszy?
    6 stycznia 2014, 0:03 przez Cirek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcie własne

    Klasyka gatunku –
    27 listopada 2013, 17:25 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyka gatunku –
    6 listopada 2013, 17:03 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    canibeat.com

    Klasyka gatunku –
    5 września 2013, 1:00 przez pikolo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Golf GTD? – Jak nowinki to nowinki
 Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

„Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    Jak nowinki to nowinki
    Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

    „Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

    To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    26 sierpnia 2013, 15:52 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Klasyka gatunku –
    3 czerwca 2013, 21:39 przez Phoboss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kiedy myślę: Viper – Widzę niebieskie auto z dwoma białymi pasami przez karoserię. Klasyka gatunku!
    Widzę niebieskie auto z dwoma białymi pasami przez karoserię. Klasyka gatunku!
    8 maja 2013, 22:16 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Klasyka gatunku – BMW E30 z pięknym sercem
    BMW E30 z pięknym sercem
    31 stycznia 2013, 16:53 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyka gatunku... – Zakochałem się po samiuśkie uszy. Mam nadzieję że dziewczyna nie będzie zazdrosna
    Zakochałem się po samiuśkie uszy. Mam nadzieję że dziewczyna nie będzie zazdrosna
    10 października 2012, 18:11 przez megafoNN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj