Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Toyota FT-1 –
    31 sierpnia 2023, 20:46 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota FT-1 –
    16 stycznia 2023, 20:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota GT86 – Sportowe coupe produkowane przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Nazwa GT86 nawiązuje do Toyoty AE86 produkowanej w latach 80. Prototyp Toyoty GT86 – model FT-86 zadebiutował na Tokyo Motor Show 2009. FT-86 Concept został zaprojektowany w europejskim studiu Toyoty ED2 mieszczącym się w Nicei. Styliści inspirowali się stylizacją prototypu Toyoty FT-HS, który zadebiutował na targach Detroit Auto Show 2007. Kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji Toyota dodała możliwość kupienia GT86 ze specjalnym pakietem aerodynamicznym, składającym się z dużego tylnego spoilera, przeprojektowanego zderzaka oraz nowych nakładek na progi. Jak zapewnia producent, akcesoria te znacząco poprawiają docisk auta do nawierzchni. Do napędu GT86 został użyty dwulitrowy silnik Boxer 6M. Silnik ten wytwarza moc 200 KM i moment obrotowy 205 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 226 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund ze  skrzynią manualną, a z automatyczną w 8,2 sekundy.
    Sportowe coupe produkowane przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Nazwa GT86 nawiązuje do Toyoty AE86 produkowanej w latach 80. Prototyp Toyoty GT86 – model FT-86 zadebiutował na Tokyo Motor Show 2009. FT-86 Concept został zaprojektowany w europejskim studiu Toyoty ED2 mieszczącym się w Nicei. Styliści inspirowali się stylizacją prototypu Toyoty FT-HS, który zadebiutował na targach Detroit Auto Show 2007. Kilka miesięcy po rozpoczęciu produkcji Toyota dodała możliwość kupienia GT86 ze specjalnym pakietem aerodynamicznym, składającym się z dużego tylnego spoilera, przeprojektowanego zderzaka oraz nowych nakładek na progi. Jak zapewnia producent, akcesoria te znacząco poprawiają docisk auta do nawierzchni. Do napędu GT86 został użyty dwulitrowy silnik Boxer 6M. Silnik ten wytwarza moc 200 KM i moment obrotowy 205 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 226 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund ze skrzynią manualną, a z automatyczną w 8,2 sekundy.
    24 sierpnia 2022, 18:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota GT86 CS-R3 – Samochód sportowy o nadwoziu coupe produkowany przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Samochód nazwą nawiązuje do produkowanej w latach 80. Toyoty AE86. Wersja koncepcyjna GT86 nazwana była Toyota FT-86. Rajdową wersję CS-R3 opracowano w Toyota Motorsport GmbH pod kątem wymogów kategorii R3 FIA. Badania zgodności z przepisami zakończono pomyślnie w październiku 2015 r. i tym samym GT86 CS-R3 stał się pierwszym nowym samochodem rajdowym z napędem na tylną oś, który otrzymał homologację FIA w XXI wieku. Główne różnice w stosunku do modelu standardowego obejmują zwiększenie mocy silnika z 200 do 232 KM i maksymalnego momentu obrotowego z 205 do 235 Nm, zastosowanie sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów Drenth i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wzmocnione zawieszenie i hamulce, sportowy układ wydechowy i standardowo montowaną klatkę bezpieczeństwa.
    Samochód sportowy o nadwoziu coupe produkowany przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Samochód nazwą nawiązuje do produkowanej w latach 80. Toyoty AE86. Wersja koncepcyjna GT86 nazwana była Toyota FT-86. Rajdową wersję CS-R3 opracowano w Toyota Motorsport GmbH pod kątem wymogów kategorii R3 FIA. Badania zgodności z przepisami zakończono pomyślnie w październiku 2015 r. i tym samym GT86 CS-R3 stał się pierwszym nowym samochodem rajdowym z napędem na tylną oś, który otrzymał homologację FIA w XXI wieku. Główne różnice w stosunku do modelu standardowego obejmują zwiększenie mocy silnika z 200 do 232 KM i maksymalnego momentu obrotowego z 205 do 235 Nm, zastosowanie sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów Drenth i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wzmocnione zawieszenie i hamulce, sportowy układ wydechowy i standardowo montowaną klatkę bezpieczeństwa.
    Toyota Supra – Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit.

Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

 Zainteresowani mogą składać zamówienia i po wpłaceniu zaliczki dołączyć do klubu Supra 900. Pierwszy egzemplarz Toyoty Supry 5. generacji zjechał z linii produkcyjnej w marcu 2019 roku

W marcu 2020 roku weszła do sprzedaży wersja z 2-litrowym silnikiem turbo z turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik ma moc 258 KM (190 kW) i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,2 s. Maksymalna prędkość to 250 km/h. Emisja CO2 wg WLTP to 156 do 172 g/km. Silnik sparowany jest z 8-biegową automatyczną skrzynią ZF
    Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit.

    Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

    Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

    Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

    Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

    Zainteresowani mogą składać zamówienia i po wpłaceniu zaliczki dołączyć do klubu Supra 900. Pierwszy egzemplarz Toyoty Supry 5. generacji zjechał z linii produkcyjnej w marcu 2019 roku

    W marcu 2020 roku weszła do sprzedaży wersja z 2-litrowym silnikiem turbo z turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik ma moc 258 KM (190 kW) i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,2 s. Maksymalna prędkość to 250 km/h. Emisja CO2 wg WLTP to 156 do 172 g/km. Silnik sparowany jest z 8-biegową automatyczną skrzynią ZF
    Toyota GR Supra GT4 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. W 2010 roku Toyota wystąpiła o przedłużenie patentu na nazwę Supra i tym samym zobowiązała się do zastosowania tej nazwy na jednym ze swoich produktów w ciągu 3 lat. Podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show w 2014 roku zaprezentowana została koncepcyjna wersja nowej generacji Supry w postaci Toyoty FT-01[26]. Samochód jest wizją modernistycznego samochodu sportowego, a swoje linie czerpie z klasycznych modeli japońskiego producenta w tym 2000GT, MR-2 oraz Supry. Miesiąc po premierze, Toyota wystąpiła do amerykańskiego urzędu patentowego o kolejne przedłużenie nazwy Supra. W 2016 roku podobny wniosek został złożony w europejskim urzędzie patentowym. W 2018 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentowała pojazd Toyota GR Supra Racing Concept. Samochód w torowej specyfikacji jest bezpośrednio zapowiedzią drogowej wersji nowej Supry. Pierwszy publiczny pokaz nowej generacji odbył się 12 lipca 2018 roku podczas Goodwood Festival of Speed. Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit. W 2019 roku na Goodwood Festival of Speed Toyota potwierdziła utworzenie wersji wyścigowej samochodu – GT4. Podobnie jak auto drogowe, skierowana do zespołów prywatnych Toyota Supra GT4 ma sześciocylindrowy silnik o pojemności 3 l z turbosprężarką twin-scroll oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik wytwarza moc maksymalną 430 KM i moment obrotowy 650 Nm.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. W 2010 roku Toyota wystąpiła o przedłużenie patentu na nazwę Supra i tym samym zobowiązała się do zastosowania tej nazwy na jednym ze swoich produktów w ciągu 3 lat. Podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show w 2014 roku zaprezentowana została koncepcyjna wersja nowej generacji Supry w postaci Toyoty FT-01[26]. Samochód jest wizją modernistycznego samochodu sportowego, a swoje linie czerpie z klasycznych modeli japońskiego producenta w tym 2000GT, MR-2 oraz Supry. Miesiąc po premierze, Toyota wystąpiła do amerykańskiego urzędu patentowego o kolejne przedłużenie nazwy Supra. W 2016 roku podobny wniosek został złożony w europejskim urzędzie patentowym. W 2018 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentowała pojazd Toyota GR Supra Racing Concept. Samochód w torowej specyfikacji jest bezpośrednio zapowiedzią drogowej wersji nowej Supry. Pierwszy publiczny pokaz nowej generacji odbył się 12 lipca 2018 roku podczas Goodwood Festival of Speed. Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit. W 2019 roku na Goodwood Festival of Speed Toyota potwierdziła utworzenie wersji wyścigowej samochodu – GT4. Podobnie jak auto drogowe, skierowana do zespołów prywatnych Toyota Supra GT4 ma sześciocylindrowy silnik o pojemności 3 l z turbosprężarką twin-scroll oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik wytwarza moc maksymalną 430 KM i moment obrotowy 650 Nm.
    21 kwietnia 2022, 21:03 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    11 sierpnia 2021, 14:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 listopada 2018, 14:32 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Jak Lotek i van Bedler poradzą sobie z uszkodzonym autem? Przecież spryskiwacze są!

    Wymiana chłodnicy – minimum 600 zł. Naprawa głowicy - 2000 zł. Wymiana pompy wody - 800 złotych. Kompromitacja na oczach innych kierowców, kiedy Twoje auto zatrzymuje się awaryjnie na poboczu - tego się nie da wycenić. To tylko kilka przykładów, co może Cię spotkać kiedy zignorujesz kwestię płynu do chłodnic w Twoim samochodzie.
    23 października 2018, 13:28 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube