Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 155 takich materiałów
    A po regulacji zaworów chodziliśmy na... – Nigdzie nie chodziliśmy, impreza była na miejscu.
    Nigdzie nie chodziliśmy, impreza była na miejscu.
    Formula D –
    25 listopada 2015, 11:15 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ponad 1000KM bestie.
    19 października 2015, 21:01 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jules Bianchi #17 1989-2015 – Co jakiś czas los przypomina nam, że motosport jest wciąż niebezpieczny. Dziś w nocy zmarł Jules Bianchi, kierowca Mrussi F1. Spoczywaj w pokoju Jules. #17
    Co jakiś czas los przypomina nam, że motosport jest wciąż niebezpieczny. Dziś w nocy zmarł Jules Bianchi, kierowca Mrussi F1. Spoczywaj w pokoju Jules. #17
    Nie, niem to nie jest F1 ani F3 – Formuła Polonia
zdjęcie z 1978r. tor Kielce
    Formuła Polonia
    zdjęcie z 1978r. tor Kielce
    16 czerwca 2015, 20:43 przez fotobeauty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest mały ale wariat...
    26 marca 2015, 22:05 przez beniaminkoch (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pontiac Fiero GT 1987 – Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

    Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

    Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

    Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

    Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

    W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.