Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    ŁadnagGleba i fele –
    23 września 2013, 17:55 przez PanDragoneK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    W124 – Piękność w kombi...
...i te fele Carlsson'a

Wie ktoś gdzie można owe kupić?
    Piękność w kombi...
    ...i te fele Carlsson'a

    Wie ktoś gdzie można owe kupić?
    27 sierpnia 2013, 15:10 przez Redfoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Była E34 – Była E34 zamieniona na E36.
Silnik po swapie z 2.0 M20B25 na M50B25 Vanos. Fele 18' oponki tył 285 szerokość. Zmieniony kompletnie cały środek (skórzane siedzenia, drewniane wnętrze, podsufitka wraz ze słupkami w skórze, wstawiony komputer, liczniki pełny m-pakiet wraz z kierą i gałką biegów od BMW E60 M-pak oraz mnóstwo innych rzeczy
    Była E34 zamieniona na E36.
    Silnik po swapie z 2.0 M20B25 na M50B25 Vanos. Fele 18' oponki tył 285 szerokość. Zmieniony kompletnie cały środek (skórzane siedzenia, drewniane wnętrze, podsufitka wraz ze słupkami w skórze, wstawiony komputer, liczniki pełny m-pakiet wraz z kierą i gałką biegów od BMW E60 M-pak oraz mnóstwo innych rzeczy
    22 sierpnia 2013, 21:47 przez DiaboloRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lexus – I te fele
    I te fele
    31 lipca 2013, 14:05 przez ArbuzzZ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fele – Podobają się
    Podobają się
    28 lipca 2013, 14:10 przez ~StencelGolf4 | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Celica T20 – moje tocze-fele
    Moje tocze-fele
    27 lipca 2013, 13:15 przez ~kpelka | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Taką felę to ja rozumiem – A Wy co sądzicie??
    A Wy co sądzicie??
    26 lipca 2013, 10:43 przez mejtun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Abarth Punto Evo – Takie moje małe marzenie w dorosłym życiu
Sinik: 1.4  170 KM
I te Fele
Nie chodzi tu o jego moc.. Ale Punto Evo mi przypadło do gustu.. I będę dążył do spełnienia mojego marzenia.
    Takie moje małe marzenie w dorosłym życiu
    Sinik: 1.4 170 KM
    I te Fele
    Nie chodzi tu o jego moc.. Ale Punto Evo mi przypadło do gustu.. I będę dążył do spełnienia mojego marzenia.
    11 lipca 2013, 1:33 przez sokol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja – Głowy nie urywa, jest "ciasny ale własny".
W najbliższym czasie planuje zchipować do 100KM, zrobić dolot, zmienić zawieszenie i jakaś drobna kosmetyka (wymiana świateł na soczewki, wymiana zegarów, wymiana tapicerki i może nowe fele)
Wiem że to nie Bawara ani Japoniec, ale podobno ta strona jest ogólnie o motoryzacji
Pozdrawiam
    Głowy nie urywa, jest "ciasny ale własny".
    W najbliższym czasie planuje zchipować do 100KM, zrobić dolot, zmienić zawieszenie i jakaś drobna kosmetyka (wymiana świateł na soczewki, wymiana zegarów, wymiana tapicerki i może nowe fele)
    Wiem że to nie Bawara ani Japoniec, ale podobno ta strona jest ogólnie o motoryzacji
    Pozdrawiam
    6 lipca 2013, 7:36 przez ~stalowy27 | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Moja duma wersja 2013 – na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6  plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    Na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6 plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    30 czerwca 2013, 15:37 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)