Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Peugeot 406 Coupe – Samochód osobowy marki Peugeot produkowany w latach 1997–2004 w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese, w pobliżu Turynu. Samochód zaprojektował Sergio Pininfarina. 406 Coupe zostało po raz pierwszy zaprezentowane publicznie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1996 roku. Samochód cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa. W wyposażeniu standardowym znajduje się między innymi układ ESP, system wspomagania hamowania awaryjnego, tempomat, układ kierowniczy ze zmiennym wspomaganiem, a także poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia. Samochód był produkowany głównie z silnikami benzynowymi, jednak producent miał w ofercie silniki wysokoprężne o pojemności 2,2 HDI i mocy 133 KM z filtrem cząstek stałych. 406 Coupe z tymi właśnie silnikami są rzadziej spotykane na rynku wtórnym, niż silniki benzynowe. Są one droższe i były montowane w nowszych rocznikach tego modelu. Najsilniejszym dostępnym silnikiem benzynowym jest trzylitrowe V6 ES9J4S, które wytwarza moc 207 KM, dostępne jest z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód otrzymał tytuł najpiękniejszego Coupe na świecie 1997 roku.
    Samochód osobowy marki Peugeot produkowany w latach 1997–2004 w zakładzie firmy Pininfarina w San Giorgio Canavese, w pobliżu Turynu. Samochód zaprojektował Sergio Pininfarina. 406 Coupe zostało po raz pierwszy zaprezentowane publicznie na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 1996 roku. Samochód cechuje wysoki poziom bezpieczeństwa. W wyposażeniu standardowym znajduje się między innymi układ ESP, system wspomagania hamowania awaryjnego, tempomat, układ kierowniczy ze zmiennym wspomaganiem, a także poduszki powietrzne czołowe i boczne oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia. Samochód był produkowany głównie z silnikami benzynowymi, jednak producent miał w ofercie silniki wysokoprężne o pojemności 2,2 HDI i mocy 133 KM z filtrem cząstek stałych. 406 Coupe z tymi właśnie silnikami są rzadziej spotykane na rynku wtórnym, niż silniki benzynowe. Są one droższe i były montowane w nowszych rocznikach tego modelu. Najsilniejszym dostępnym silnikiem benzynowym jest trzylitrowe V6 ES9J4S, które wytwarza moc 207 KM, dostępne jest z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód otrzymał tytuł najpiękniejszego Coupe na świecie 1997 roku.
    Citroen DS3 Racing – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Citroen w latach 2010-2016. W latach 2016-2019 oferowany był pod marką DS jako DS3. Model DS3 jest pierwszym z serii modeli oznaczonych symbolem DS (Different Spirit), który nawiązuje do legendarnego Citroena DS. Samochody tej serii mają być z założenia bardziej prestiżowe niż odmiany serii C. Samochód konstrukcyjnie oparty jest na drugiej generacji Citroena C3. Koncepcyjna wersja modelu, nazwana Citroen DS Inside, została zaprezentowana w marcu 2009 roku podczas Geneva Motor Show. Wersja produkcyjna różni się od niej jedynie detalami. Podczas salonu samochodowego w Genewie w 2010 roku zaprezentowana została najmocniejsza wersja modelu DS3, przygotowana przez inżynierów Citroen Racing. Model trafił na rynek w 2011 roku. Zostało wyprodukowanych zaledwie 2000 egzemplarzy. Samochód ma poszerzone nadkola oraz jest wyposażony w szereg elementów stylistycznych i aerodynamicznych. Auto fabrycznie porusza się na 18-calowych felgach aluminiowych. Wnętrze zostało wykończone w sportowym stylu, z wykorzystaniem włókna węglowego, wyposażone w głęboko profilowane fotele. Do napędu użyto 1,6-litrowego silnika THP o mocy zwiększonej do 207 KM, połączonego z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Podwozie zostało zmodyfikowane, rozstaw kół z przodu i z tyłu został zwiększony o 30 mm, a zawieszenie obniżone o 15 mm. Auto zostało wyposażone w system ESP, który może być całkowicie wyłączony.
    16 kwietnia 2022, 20:25 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Pasterz , niestety nie TDI... – Witam. W moim posiadaniu od 7 lat, VW Passat b5 z 2002r. Aktualny przebieg 320 000 km. ABS, ESP, Grzane siedzenia i takie tam bajery. Ale nie będę zanudzał i przejdę do rzeczy... Silnik nie bocian, a magiczne 2.0L ALT benzyna (Bez butanu propanu) Dlaczego magiczne? Otóż już powiadam wam dalej na czym te czary polegają. Silnik suchy nie robi pod siebie ani za siebie czyli nie kapie nie kopci, a oleju zazdrości niczym honda ze starości. Ale już się z tym pogodziłem i leje mu ile potrzeba, a niech ma. Przez te 7 lat dostał 1000 l oleju dalej nie zawiódł mnie ani razu. Zawieszenie mimo gwintu jeszcze zdrowe nie puka nie stuka. Lakier się błyszczy nic się nie niszczy. Pozdrawiam Posiadaczy tych silników.  Podzielcie się na temat poboru oleju i zapobieganiu tego że magicznego zjawiska.
    Witam. W moim posiadaniu od 7 lat, VW Passat b5 z 2002r. Aktualny przebieg 320 000 km. ABS, ESP, Grzane siedzenia i takie tam bajery. Ale nie będę zanudzał i przejdę do rzeczy... Silnik nie bocian, a magiczne 2.0L ALT benzyna (Bez butanu propanu) Dlaczego magiczne? Otóż już powiadam wam dalej na czym te czary polegają. Silnik suchy nie robi pod siebie ani za siebie czyli nie kapie nie kopci, a oleju zazdrości niczym honda ze starości. Ale już się z tym pogodziłem i leje mu ile potrzeba, a niech ma. Przez te 7 lat dostał 1000 l oleju dalej nie zawiódł mnie ani razu. Zawieszenie mimo gwintu jeszcze zdrowe nie puka nie stuka. Lakier się błyszczy nic się nie niszczy. Pozdrawiam Posiadaczy tych silników. Podzielcie się na temat poboru oleju i zapobieganiu tego że magicznego zjawiska.
    23 sierpnia 2021, 20:15 przez ~JACK | Do ulubionych | Skomentuj
    26 marca 2020, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czym jest ESP, ABS oraz ASR? Kto to wymyślił?
    Tego wszystkiego dowiecie się z powyższej listy
    6 września 2018, 14:46 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podczas weekendu wyścigowego w USA pojawił się Usain Bolt, który był gościem specjalnym Mercedesa. Sam wyścig obfitował w sporo emocji, które zagwarantował m.in. sam Lewis Hamilton przegrywając na starcie z Sebastianem Vettelem. Później udało się odzyskać pozycję i dowieść zwycięstwo do mety. Podczas odbierania nagrody na podium obok Lewisa pojawił się także Usain Bolt. W trakcie weekendu wyścigowego Lewis miał okazję zaprezentować Usainowi pełnię możliwości Mercedesa AMG GT R wykonując z najszybszym człowiekiem na świecie kilka spektakularnych okrążeń toru. Tak więc najszybszy biegacz został przewieziony przez najszybszego kierowcę. Podczas drugiego okrążenia, Lewis postanowił wyłączyć ESP, by zagwarantować jeszcze więcej emocji.
    25 października 2017, 19:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ESP, DPF, ASG, OBD - sprawdź czy znasz najpopularniejsze skróty motoryzacyjne!
    12 października 2017, 19:41 przez pojechani (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    pojechani.tv

    Moje pierwsze auto – Wszyscy się chwalą to i ja się pochwale.  
Rok prod 2000, 220 tys przebiegu.
Mój nowy nabytek od 5 Kwietnia ze mną. Przyjechał z okolic Frankfurtu nad Menem na kolach. W środku: skóra, grzane fotele, klima, poduszki pow, ABS, ESP, elektryczne szyby przednie z domykaniem, el lusterka, alarm, centralny zamek na pilota, komputer pokładowy. Zawieszenie sportowe obniżone (firmy H&R genialnie trzyma sie drogi), sportowy wydech, na oponach zimowych. Wady?  Nie uchylający się fotel pasażera, przepocony silnik (wymiana uszczelki pokrywy zaworów), przepocony filtr oleju (też do wymiany) no i niestety padł akumulator (ale już jest nowy). Poza tym sprawdzony na zaufanej stacji diagnostycznej, wszystko tip top! Silnik 1,8 16v 116 koni na prawdę daje rade, bez LPG (i nie zamierzam zakładać). W planach do końca tego roku mam odświeżyć lakier (jakieś porządne woskowanie), zmienić lampy z tylu (na zdjęciach nie widać ale jedna jest delikatnie pęknięta). Na  wiosnę jakieś ładne fele oraz oponki letnie. Ogólnie myślę, że auto warte dopieszczenia. Strasznie podobają mi się pewne podobieństwa do Opla Calibry. Niby to "tylko" Opel.  Ja tam jestem zachwycony.
    Wszyscy się chwalą to i ja się pochwale.
    Rok prod 2000, 220 tys przebiegu.
    Mój nowy nabytek od 5 Kwietnia ze mną. Przyjechał z okolic Frankfurtu nad Menem na kolach. W środku: skóra, grzane fotele, klima, poduszki pow, ABS, ESP, elektryczne szyby przednie z domykaniem, el lusterka, alarm, centralny zamek na pilota, komputer pokładowy. Zawieszenie sportowe obniżone (firmy H&R genialnie trzyma sie drogi), sportowy wydech, na oponach zimowych. Wady? Nie uchylający się fotel pasażera, przepocony silnik (wymiana uszczelki pokrywy zaworów), przepocony filtr oleju (też do wymiany) no i niestety padł akumulator (ale już jest nowy). Poza tym sprawdzony na zaufanej stacji diagnostycznej, wszystko tip top! Silnik 1,8 16v 116 koni na prawdę daje rade, bez LPG (i nie zamierzam zakładać). W planach do końca tego roku mam odświeżyć lakier (jakieś porządne woskowanie), zmienić lampy z tylu (na zdjęciach nie widać ale jedna jest delikatnie pęknięta). Na wiosnę jakieś ładne fele oraz oponki letnie. Ogólnie myślę, że auto warte dopieszczenia. Strasznie podobają mi się pewne podobieństwa do Opla Calibry. Niby to "tylko" Opel. Ja tam jestem zachwycony.
    23 kwietnia 2016, 20:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne