Szukaj
Znalazłem 24 takie materiały
Motomaniacy, pilnie prosimy o pomoc!
Ostatniej nocy z naszego warsztatu skradiono bolid, który przygotowywaliśmy na tegoroczne zawody. Rabusie byli na tyle zuchwali, że nawet ukradli nam przyczepę... Nr
rejestracyjny przyczepy RZ 4350P. Niestety obraz z monitoringu nie pomoże w identyfikacji, dlatego zwracamy się do Was o pomoc.
Bolid na dzień przed zdarzeniem, wyglądał jak na załączonym zdjęciu, jednak nie posiadał oklejenia z logami i numerami. Podczas kradzieży uszkodzony został prawy
dyfuzor, którego szczątki znaleźliśmy przy wejściu do warsztatu.
Raczej nie chodziło o kradzież w celu sprzedaży w całości, dlatego będziemy wdzięczni, za informacje jeśli zauważycie na sprzedaż jakieś charakterystyczne elementy naszego pojazdu.
Silnik Honda CBR 600rr pc37
Customowy kolektor wydechowy
Hybrydowa turbosprężarka
Felgi Braid Formrace 13"
Pompa paliwa Bosch 044
Komputer ecumaster emu
Customowy pedalbox z wyłącznikiem prądu pod pedałem hamulca
Dyferencjał BMW e36, szpera, zaślepiony żywicą
Amortyzatory Cane Creek double barrel 4 szt
Zderzak z pianki Impaxx 700
Jeśli coś wyda Wam się podejrzane, znajdziecie jakieś dziwne aukcje na alle, olx itp prosimy o kontakt przez fanpage, maila biurro@przracingteam.pl lub telefonicznie 512431492
Niestety Policja jeszcze nie ma konkretnego tropu, dlatego każda informacja może być przydatna. Udostępniajcie, publikujcie u siebie, podsyłajcie znajomym, dajcie nam
znać, gdzie możemy się jeszcze odłosić, gdyż wiadomo, że mamy max 3-4 dni na odnalezienie pojazdu, a później pewnie skończy na wschodzie...
Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.
Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
218,3KM @ 8200RPM / 204,7Nm @ 6100RPM
Rx8 Revolution HP (Szpera, Skóry, Bose, Xenon...)
Silnik: K20Z4
ECU: EMU (strojenie: Niuton) + Bluetooth
Skrzynia: RX-8 /6biegów
Kolektor ssący: S2000 + AirBox RX8
Kolektor wydechowy: S2000
Odelżone koło zamachowe (Otoczak)
Wtryski: K20Z4
Przepustnica: RX-8
Sonda szerokopasmowa BOSCH 17014 + EGT
Więcej w źródle.
Silnik: z32se
Wersja nadwozia : sedan
Rok produkcji 2000
Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C
Turbo Holset hx35w
Intercooler Mishimoto
BOV HKS
Wałki ssące i wydechowe G z X30XE
Kolektora dolotowy od X30XE +porting
Wtryski 850CC
Wydech 3 cale
Filtr powietrza ITG
Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak
AFR Wideband INNOVATE
Świece Bosh F5DP0R
Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C
Strojone na Ecumaster EMU.
„Z wielkim żalem przekazałem Jeremy’emu Clarksonowi, że BBC nie odnowi jego kontraktu. Nie była to łatwa decyzja. Podjąłem ją po starannym przeanalizowaniu faktów i spotkaniu z obiema stronami sporu, Jeremym i Oisinem Tymonem
Jestem wdzięczny Kenowi MacQuarrie, za dokładne przeprowadzenie śledztwa w sprawie incydentu z 4 marca. Biorąc pod uwagę oczywiste i naturalne zainteresowanie publiczne tym tematem przedstawiamy wyniki raportu, choć muszę podkreślić, że nie jest to dla mnie przyjemne. Ujawniam te informacje po to, by opinia publiczna zrozumiała powody tej decyzji. Mam świadomość, jak popularny jest ten program i jak ta decyzja podzieli opinię publiczną. Najważniejsze fakty nie zostały zakwestionowane przez strony sporu.
Chciałbym podkreślić trzy kwestie:
Po pierwsze: BBC jest dużą instytucją, a jej siła leży w otwartości. Potrzebujemy wybijających się i różnorodnych poglądów, ale nie za wszelką cenę. Wszyscy powinni stosować standardy BBC opierające się na przyzwoitości i szacunku. Nie można tolerować tego, co wydarzyło się w tym wypadku. Niewinna osoba z naszego zespołu została zaatakowana fizycznie, po tym jak przez długi czas była w ekstremalny sposób obrażana werbalnie. Dla mnie granica została przekroczona. Nie możemy stosować taryfy ulgowej ze względów komercyjnych lub kierować się faktem, że ktoś cieszy się dużą popularnością.
Po drugie: śledztwo oczywiście było trudne dla każdego zaangażowanego, a szczególnie dla Oisina. Chciałbym podkreślić, że w incydencie nie stwierdzono jego winy. Zachował się w sposób nienaganny. Jako starszy producent BBC będzie nadal odgrywał ważną rolę w naszej firmie.
Po trzecie: nikt z nas nie chciał się znaleźć w takiej sytuacji. Ta decyzja nie powinna w żaden sposób umniejszać wyjątkowej roli, jaką Jeremy Clarkson odegrał w BBC. Zawsze byłem wielkim fanem jego pracy w TopGear. Jeremy ma wielki talent. Opuści BBC, ale z pewnością będzie jeszcze przez wiele lat bawił publiczność.
BBC musi teraz zastanowić się, jak będzie wyglądał TopGear w 2016 roku. To wielkie wyzwanie i nie będziemy udawać, że jest inaczej. Poprosiłem Kim Shillinglaw, by pomyślała, jak najlepiej rozwiązać tę sytuację w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądały kolejne odcinki obecnej serii”.
MODYFIKACJE
Silnik : 2JZGTE VVTI
Obróbka głowicy
Turbo T67 T4 TWIN SCROOL
Kolektor wydechowy : HKS
Wtryski LUCAS 1250ccm
Kolektor ssący HKS style
Komputer EMU
Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 3,5"
Intercooler z orurowaniem ALU
Sprzęgło CUSTOM
Zawór upustowy 50mm
Zawieszenie EIBACH
Hamulce seria
Dyfer z SUPRY ze szperą płytkowa
Customowy wał napędowy
Tablet w miejscu seryjnej NAVI
Modyfikacja seryjnego wkładu zbiornika paliwa+2 pompy 044
Wydajniejszy układ chłodzenia z dwoma wentylatorami
Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI
- korby seria GTE
- panewki główne i korbowodowe ASO
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
- nowy rozrząd
- oleje i płyny MOTUL
Układ dolotowy:
- filtr K&N
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
- duży IC od www.FMIC.pl
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl
Układ wydechowy:
- Turbosprężarka T04Z
- wydech 3,5"
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl
Układ napędowy :
- skrzynia R154
- dyfer supra mkIII ze szperą
Układ wtryskowy:
- wtryskiwacze 1000cc (E85)
- 2x bosch fuel pump
Układ chłodzenia:
- chłodnica supra mkIV
Układ napędowy:
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
- docisk custom
Zawieszenie:
- gwint bilstein
Elektronika:
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
- EBC MAC
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
- CEWKI VAG
Wnętrze:
- seria
Koła:
- ROTA GRID IKR 18"
Waga 1390kg
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›