Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Ile jest w stanie najmniej spalić w mieście?
    Cześć, witam Was w kolejnym odcinku. Dziś pierwsze takie porównanie w Polsce. Samochodów, które na pierwszy rzut oka może więcej dzielić niż łączyć. Ale czy na pewno? Zapraszam do materiału!
    6 czerwca 2020, 12:28 przez miki210 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford fiesta to mały kompaktowy samochód dla małej rodziny. Wyposażony w trzy cylindrowy silnik który moc buduje za pomocą małej turbiny . Wszystko po to by być ekonomicznym i przyjaznym dla rodzinnej kieszeni . A co jak powiem że na fiestę będziesz musiał wydać ponad 280000 ,- zł :-) Za co pytasz się a już ci mówię ale w filmie Klikaj i komentuj ...i wpadaj na insta :
    15 grudnia 2018, 10:00 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Https://www.facebook.com/turbopasjatv/
    12 stycznia 2018, 13:12 przez juanpablo2k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Japoński Mustang, czy Mustang po Japońsku? – Zestaw poprawek od Liberty Walk jest idealny na Japoński rynek. Jak nie trudno zauważyć samochód znajduje się w tej chwili maksymalnie nisko, a do tego jest sporo szerszy. Japończycy uwielbiają taki styl, a do tego mają u siebie drogi, które nie zniechęcają do jeżdżenia tak niskimi autami. Poza nadaniem auto odpowiedniej szerokości, możecie dostrzec także zupełnie nowe koła oraz zderzaki. W tylnej części nadwozia wyróżnia się także spoiler w stylu ducktail. Za bazę w tym przypadku posłużyła wersja z silnikiem EcoBoost, generującym seryjnie raptem 317 KM, chociaż dzięki turbosprężarce bez większych problemów przekracza się wartość 400 KM i osiągi GT-ka.

Ford Mustang to zdecydowanie jedna z najtańszych opcji na zakup nowego sportowego auta, wyróżniającego się z tłumu. Jednak zestaw od Liberty Walk nie jest tani i trzeba za niego sporo dopłacić. Koszt za komplet elementów to 6800 dolarów plus podatki i wysyłka. Także może się z tego wraz z montażem uzbierać sumka na poziomie nawet 40 tys PLN. Przy cenie nowego auta 160 tys, nie jest to mało.
    Zestaw poprawek od Liberty Walk jest idealny na Japoński rynek. Jak nie trudno zauważyć samochód znajduje się w tej chwili maksymalnie nisko, a do tego jest sporo szerszy. Japończycy uwielbiają taki styl, a do tego mają u siebie drogi, które nie zniechęcają do jeżdżenia tak niskimi autami. Poza nadaniem auto odpowiedniej szerokości, możecie dostrzec także zupełnie nowe koła oraz zderzaki. W tylnej części nadwozia wyróżnia się także spoiler w stylu ducktail. Za bazę w tym przypadku posłużyła wersja z silnikiem EcoBoost, generującym seryjnie raptem 317 KM, chociaż dzięki turbosprężarce bez większych problemów przekracza się wartość 400 KM i osiągi GT-ka.

    Ford Mustang to zdecydowanie jedna z najtańszych opcji na zakup nowego sportowego auta, wyróżniającego się z tłumu. Jednak zestaw od Liberty Walk nie jest tani i trzeba za niego sporo dopłacić. Koszt za komplet elementów to 6800 dolarów plus podatki i wysyłka. Także może się z tego wraz z montażem uzbierać sumka na poziomie nawet 40 tys PLN. Przy cenie nowego auta 160 tys, nie jest to mało.
    3 października 2017, 19:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Passat B8 2.0 BITDI R-LINE – Moje marzenie zostało spełnione (obok Fiesta żony 1.0 ecoboost)
    Moje marzenie zostało spełnione (obok Fiesta żony 1.0 ecoboost)
    Najlepsze silniki roku 2017 – Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

- NAGRODA GŁÓWNA
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 251
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- najlepszy nowy silnik
Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
liczba punktów: 143
zastosowanie: Honda/Acura NSX

- najlepszy silnik w kategorii ekologia
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 202
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik elektryczny
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 325
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik sportowy
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 247
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności do 1L
Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
liczba punktów: 254
zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

- kategoria pojemności 1-1,4L
Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
liczba punktów: 239
zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

- kategoria pojemności 1,4-1,8L
BMW układ hybrydowy plug-in
liczba punktów: 157
zastosowane: BMW i8

- kategoria pojemności 1,8-2L
Porsche 2.0 turbo
liczba punktów: 182
zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

- kategoria pojemności 2-2,5L
Audi 2.5 TFSI
liczba punktów: 357
zastosowanie: Audi RS3, TT RS

- kategoria pojemności 2,5-3L
Porsche 3.0 turbo
liczba punktów: 310
zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

- kategoria pojemności 3-4L
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 345
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności powyżej 4L
Ferrari 6.3 V12
liczba punktów: 203
zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

    - NAGRODA GŁÓWNA
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 251
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - najlepszy nowy silnik
    Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
    liczba punktów: 143
    zastosowanie: Honda/Acura NSX

    - najlepszy silnik w kategorii ekologia
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 202
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik elektryczny
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 325
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik sportowy
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 247
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności do 1L
    Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
    liczba punktów: 254
    zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

    - kategoria pojemności 1-1,4L
    Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
    liczba punktów: 239
    zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

    - kategoria pojemności 1,4-1,8L
    BMW układ hybrydowy plug-in
    liczba punktów: 157
    zastosowane: BMW i8

    - kategoria pojemności 1,8-2L
    Porsche 2.0 turbo
    liczba punktów: 182
    zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

    - kategoria pojemności 2-2,5L
    Audi 2.5 TFSI
    liczba punktów: 357
    zastosowanie: Audi RS3, TT RS

    - kategoria pojemności 2,5-3L
    Porsche 3.0 turbo
    liczba punktów: 310
    zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

    - kategoria pojemności 3-4L
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 345
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności powyżej 4L
    Ferrari 6.3 V12
    liczba punktów: 203
    zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

    Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    21 czerwca 2017, 17:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ciekawe czy nowoczesne Ecoboost odpali po takim czasie...
    24 sierpnia 2016, 20:30 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Focus RS – 2.3l EcoBoost, 350 KM, 440 Nm (470 Nm overboost), oraz napęd AWD.
    2.3l EcoBoost, 350 KM, 440 Nm (470 Nm overboost), oraz napęd AWD.
    Rajdowe klimaty. Testy Fiesty R2 M-Sport na torze Mikołajki. Za kierownicą Estończyk Sander Pärn, dobrze rokujący zawodnik młodego pokolenia. Niby mały silniczek 1.0 turbo ecoboost 180km a czasy "tylko" 10s wolniejsze od WRC. 'Mała rzecz' a cieszy.
    13 grudnia 2015, 7:27 przez Donpetre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne