Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    EcoBoost –
    14 lipca 2014, 15:28 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    ECOboost –
    29 czerwca 2014, 19:56 przez domino1596 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A na co to komu?
    11 lutego 2014, 22:06 przez Slisek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Ford F-150 Ecoboost –
    7 lipca 2013, 22:42 przez mattmati (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik Roku 2013: Najlepsze silniki świata wybrane podczas Internation – Wszystko ładnie pięknie tylko ciekawe jaki przebieg wytrzyma, jeszcze nasze polonezy dłużej pochodzą

International Engine of the Year Award" należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest przyznawana od 1999 roku. Przed wyłonieniem zwycięzcy dziennikarze motoryzacyjni z kilkudziesięciu krajów sprawdzają silniki pod kątem ich osiągów, sposobu pracy i ekonomiczności.

Główna nagroda "Międzynarodowego Silnika Roku 2013" przypadła jednostce 1.0 EcoBoost produkowanej przez Ford Motor Company. Pokonała ona m.in. 1.4 TSI Volkswagena, 2.0 BMW, czy 2.7-litrowego Boxera Porsche.
    Wszystko ładnie pięknie tylko ciekawe jaki przebieg wytrzyma, jeszcze nasze polonezy dłużej pochodzą

    International Engine of the Year Award" należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest przyznawana od 1999 roku. Przed wyłonieniem zwycięzcy dziennikarze motoryzacyjni z kilkudziesięciu krajów sprawdzają silniki pod kątem ich osiągów, sposobu pracy i ekonomiczności.

    Główna nagroda "Międzynarodowego Silnika Roku 2013" przypadła jednostce 1.0 EcoBoost produkowanej przez Ford Motor Company. Pokonała ona m.in. 1.4 TSI Volkswagena, 2.0 BMW, czy 2.7-litrowego Boxera Porsche.
    6 czerwca 2013, 22:30 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Sluzbowe fury. Ciąg dalszy – Ford Escape w Europie Ford Kuga, wyjątkowy.
Fuuuul Opcja i silnik 2.0 ecoboost  (205 kW; 279 PS) Ciężko utrzymać na drodze, a napęd na przód...
    Ford Escape w Europie Ford Kuga, wyjątkowy.
    Fuuuul Opcja i silnik 2.0 ecoboost (205 kW; 279 PS) Ciężko utrzymać na drodze, a napęd na przód...
    7 lutego 2013, 23:29 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SHELBY Focus CT – a teraz kolej na Focusa ST... Otrzymał ospojlerowanie i zmodyfikowane zderzaki. Silnik 2.0 EcoBoost R4 DOHC (turbo). Jego moc została podniesiona z 250 KM do ponad 300. Sam pakiet tuningowy do Focusa ST będzie kosztował 14 995 dolarów, czyli ponad połowę kwoty, którą trzeba zapłacić w USA za sam samochód. Shelby Focus ST będzie limitowany i powstanie 500 egzemplarzy tego modelu.
    A teraz kolej na Focusa ST... Otrzymał ospojlerowanie i zmodyfikowane zderzaki. Silnik 2.0 EcoBoost R4 DOHC (turbo). Jego moc została podniesiona z 250 KM do ponad 300. Sam pakiet tuningowy do Focusa ST będzie kosztował 14 995 dolarów, czyli ponad połowę kwoty, którą trzeba zapłacić w USA za sam samochód. Shelby Focus ST będzie limitowany i powstanie 500 egzemplarzy tego modelu.
    1 lutego 2013, 15:00 przez majsterek123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Tygodnik Motor