Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 292 takie materiały
    Cześć! W dzisiejszym odcinku popracujemy chwilę przy najnowszej Audi RS3 8Y! Poprawimy lekko jej wygląd zakładając streetowy pakiet splitterów od Maxton Desing. Zapraszamy do odcinka i sprawdzenia jak odmieniliśmy to autko!
    30 lipca 2022, 10:22 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Volvo S90 R-Design –
    15 czerwca 2022, 22:47 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #VolvoV60RDesign #VolvoV60 #pov #povdriver
    Mercedes-AMG A45 S – Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś zajmiemy się piękną BMW X6 w której zamontujemy pakiet splitterów Maxton Desing oraz koła Concaver CVR 2 w cudownym kolorze, genialnie kontrastującym z kolorem auta! Zapraszamy do oglądania :)
    6 maja 2022, 18:08 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Honda NSX – Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Druga i najnowsza generacja NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana jako samochód koncepcyjny podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2012 roku. Wersja produkcja pojazdu oficjalnie zaprezentowana została w Detroit 12 stycznia 2015 roku. Prace nad drugą generacją rozpoczęły się niemalże od czasu zakończenia produkcji pierwszej generacji auta w 2005 roku. W 2007 roku powstał pierwszy prototyp pojazdu. Rok po prezentacji pierwszego konceptu drugiej generacji NSX podczas tych samych targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została ulepszona wersja prototypu. W stosunku do pierwszej oficjalnej wersji koncepcyjnej pojazdu zmieniona została nieznacznie atrapa chłodnicy, zmienione zostały klosze kierunkowskazów umieszczonych pod reflektorami głównymi, zderzaki wykonano z włókna węglowego, a tylne lampy wyposażono w diody LED. 12 stycznia 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została produkcyjna wersja pojazdu. Stylizację pojazdu opracowało Acura Design Studio w Torrance w Kalifornii pod kierownictwem Michelle Christensen. Nadwozie pojazdu wykonane zostało z aluminium na ramie przestrzennej. Linię nadwozia pojazdu opracowywano przez ponad 3 lata, aby zmaksymalizować aerodynamikę oraz zapewnić optymalne chłodzenie wszystkim elementom. NSX posiada sportowy układ hybrydowy, którego podstawowym źródłem zasilania jest nowoczesny podwójnie turbodoładowany silnik V6 Twin-turbo o pojemności 3,5 l i mocy 507 KM. Wspomagany jest dodatkowo przez trzy silniki elektryczne, które napędzają przednią i tylna oś pojazdu o łącznej mocy 74 KM. Łączna moc NSX wynosi 581 KM, a moment obrotowy 646 Nm. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 307 km/h.
    Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Druga i najnowsza generacja NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana jako samochód koncepcyjny podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2012 roku. Wersja produkcja pojazdu oficjalnie zaprezentowana została w Detroit 12 stycznia 2015 roku. Prace nad drugą generacją rozpoczęły się niemalże od czasu zakończenia produkcji pierwszej generacji auta w 2005 roku. W 2007 roku powstał pierwszy prototyp pojazdu. Rok po prezentacji pierwszego konceptu drugiej generacji NSX podczas tych samych targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została ulepszona wersja prototypu. W stosunku do pierwszej oficjalnej wersji koncepcyjnej pojazdu zmieniona została nieznacznie atrapa chłodnicy, zmienione zostały klosze kierunkowskazów umieszczonych pod reflektorami głównymi, zderzaki wykonano z włókna węglowego, a tylne lampy wyposażono w diody LED. 12 stycznia 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została produkcyjna wersja pojazdu. Stylizację pojazdu opracowało Acura Design Studio w Torrance w Kalifornii pod kierownictwem Michelle Christensen. Nadwozie pojazdu wykonane zostało z aluminium na ramie przestrzennej. Linię nadwozia pojazdu opracowywano przez ponad 3 lata, aby zmaksymalizować aerodynamikę oraz zapewnić optymalne chłodzenie wszystkim elementom. NSX posiada sportowy układ hybrydowy, którego podstawowym źródłem zasilania jest nowoczesny podwójnie turbodoładowany silnik V6 Twin-turbo o pojemności 3,5 l i mocy 507 KM. Wspomagany jest dodatkowo przez trzy silniki elektryczne, które napędzają przednią i tylna oś pojazdu o łącznej mocy 74 KM. Łączna moc NSX wynosi 581 KM, a moment obrotowy 646 Nm. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 307 km/h.
    28 kwietnia 2022, 22:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj