Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 193 takie materiały
    Kierowca, który miał w organizmie 1,5 promila alkoholu usłyszał zarzut kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości. Oprócz tego 20-latek odpowie za spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
    wideo: KPP Garwolin
    15 lutego 2024, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trąbienie i mruganie światłami nie zatrzymało Pani, dopiero
    skrzyżowanie pomogło. Szczęśliwie, kawa nie ucierpiała.
    09.02.2024 Koło
    9 lutego 2024, 23:05 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Kierujący Citroenem twierdzi, że najechał na przedmiot leżący na drodze, czy na pewno?
    Z mojej analizy filmu wygląda jakby klin spadł mu z dachu"

    DW 434 na trasie Kleszczewo-Kórnik miedzy miejscowościami Nagradowice Krzyżowniki
    28 sierpnia 2023, 23:03 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochodem jechały 4 osoby. Nikt nie przeżył.
    16 lipca 2023, 0:44 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Groźnie wyglądające zdarzenie skończyło się jedynie mandatem dla kierowcy.
    "Rowerzysta odjechał o własnych siłach. Przetoczył się po dachu i to go uratowało. Sprawa zakończyła się mandatem dla kierowcy 10 punktów i 1500zl."
    7 czerwca 2023, 2:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wypadek na autostradzie A4. Kierowca Punto zajeżdża drogę Audi i dochodzi do kontaktu.
    Kierowca Fiata uderza w jedna, a potem drugą barierę energochłonną i ląduje na dachu.
    O dziwo, w wyniku zdarzenia nikt nie został ranny. Skończyło się na mandacie dla kierującej Punto.
    15.02.2023 Autostrada A4 - Ruda Śląska
    20 lutego 2023, 23:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25.01.2023 po godzinie 18 kierowca peugeot pędził slalomem między autami. W czasie wykonywania jednego z manewrów stracił panowanie nad pojazdem i wyleciał z drogi uderzając w drzewo. Jego silnik wylądował na dachu zaparkowanego nieopodal pojazdu. Kierujący peugeotem to 28-latek który poruszał się al. Witosa w kierunku Świdnika w Lublinie.
    27 stycznia 2023, 10:09 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 307 WRC – Samochód WRC konstrukcji Peugeota oparty na modelu 307 CC stworzony jako następca utytułowanego Peugeota 206 WRC. 307 WRC zadebiutował podczas Rajdu Monte Carlo w 2004 roku. Peugeot zdecydował się na wykorzystanie do budowy nowego rajdowego samochodu właśnie tego modelu ponieważ model 207, nie był jeszcze gotowy. Z kolei model 307 w wersji hatchback miał zbyt wysoko poprowadzoną linie dachu, co podnosiłoby znacznie środek ciężkości. Dlatego też zdecydowano się wykorzystać wersję CC. Składany metalowy dach zastąpiono stałym, przymocowanym do klatki bezpieczeństwa. Peugeot chciał zastosować w tym modelu innowacyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów. W tym celu zakupił od Porsche licencję na ich PDK. Skrzynia docelowo miała znajdować zastosowanie w samochodach drogowych, jednak najpierw Peugeot chciał ją przetestować w sporcie. Prace nad dopracowaniem konstrukcji się przeciągały, dlatego postanowiono zastosować w rajdówce 4-biegową sekwencyjną przekładnię. Cały układ napędowy modelu 307 WRC był przystosowany do skrzyni PDK, dlatego też dyferencjały zostały zaadaptowane z drogowego modelu 405 T16. W takiej specyfikacji, z elementami napędu pochodzącymi z początku lat 90, auto wystartowało w czterech pierwszych eliminacjach sezonu 2004 i było jedynym samochodem WRC pozbawionym aktywnych dyferencjałów. Do napędu 307 WRC został użyty dwulitrowy silnik R4 turbo, który generuje moc 300 KM i moment obrotowy 580 Nm. W sumie model 307 WRC przez trzy lata startów 27 razy zajmował miejsce na podium, a Marcus Gronholm wywalczył nim tytuł II wicemistzra świata w sezonie 2005.
    Samochód WRC konstrukcji Peugeota oparty na modelu 307 CC stworzony jako następca utytułowanego Peugeota 206 WRC. 307 WRC zadebiutował podczas Rajdu Monte Carlo w 2004 roku. Peugeot zdecydował się na wykorzystanie do budowy nowego rajdowego samochodu właśnie tego modelu ponieważ model 207, nie był jeszcze gotowy. Z kolei model 307 w wersji hatchback miał zbyt wysoko poprowadzoną linie dachu, co podnosiłoby znacznie środek ciężkości. Dlatego też zdecydowano się wykorzystać wersję CC. Składany metalowy dach zastąpiono stałym, przymocowanym do klatki bezpieczeństwa. Peugeot chciał zastosować w tym modelu innowacyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów. W tym celu zakupił od Porsche licencję na ich PDK. Skrzynia docelowo miała znajdować zastosowanie w samochodach drogowych, jednak najpierw Peugeot chciał ją przetestować w sporcie. Prace nad dopracowaniem konstrukcji się przeciągały, dlatego postanowiono zastosować w rajdówce 4-biegową sekwencyjną przekładnię. Cały układ napędowy modelu 307 WRC był przystosowany do skrzyni PDK, dlatego też dyferencjały zostały zaadaptowane z drogowego modelu 405 T16. W takiej specyfikacji, z elementami napędu pochodzącymi z początku lat 90, auto wystartowało w czterech pierwszych eliminacjach sezonu 2004 i było jedynym samochodem WRC pozbawionym aktywnych dyferencjałów. Do napędu 307 WRC został użyty dwulitrowy silnik R4 turbo, który generuje moc 300 KM i moment obrotowy 580 Nm. W sumie model 307 WRC przez trzy lata startów 27 razy zajmował miejsce na podium, a Marcus Gronholm wywalczył nim tytuł II wicemistzra świata w sezonie 2005.
    31 sierpnia 2022, 20:48 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj