Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Honda Crx Del Sol Si d16z6 – Solniczka w moim posiadaniu już ponad 2 lata
    Solniczka w moim posiadaniu już ponad 2 lata
    19 stycznia 2021, 15:42 przez Irishuchiha (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje zdjęcie

    Civic EJ9 – Prawie seryjna EJotka. Obniżona z D16Z6 pod maską. Fotka z przed 3 lat ale nadal ze mną ;)
    Prawie seryjna EJotka. Obniżona z D16Z6 pod maską. Fotka z przed 3 lat ale nadal ze mną ;)
    30 września 2018, 10:10 przez ~KrzyH | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 października 2017, 13:31 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic V – Moja perełka  
Silnik D15Z6 SOHC VTEC, klawiatura i wałek od D16Z6, dolot simoty parówa, kolektor 4-2-1 i wydech przelot, a wnętrze czarne z EG6 SiRII
    Moja perełka
    Silnik D15Z6 SOHC VTEC, klawiatura i wałek od D16Z6, dolot simoty parówa, kolektor 4-2-1 i wydech przelot, a wnętrze czarne z EG6 SiRII
    23 kwietnia 2016, 23:30 przez Atomek27 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Moj del SLOW na zlocie HTTM – Taka tam, nie trzyma serii.
    Taka tam, nie trzyma serii.
    26 lipca 2015, 23:33 przez robraf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    fotograf ze zlotu

    Civic Turbo 310KM Jo0ker – Mój Civic do draga i nie tylko. Rodził się w bólach ale się udało. Ponad 300 koni i prawie 400 niutków. Szerszy opis na forum 5g lub na fanpageu.
    Mój Civic do draga i nie tylko. Rodził się w bólach ale się udało. Ponad 300 koni i prawie 400 niutków. Szerszy opis na forum 5g lub na fanpageu.
    Honda CRX del Sol D16Z6+ SOHC – Budowany na mocnego N/A, więcej informacji z budowy w źródle.
    Budowany na mocnego N/A, więcej informacji z budowy w źródle.
    HONDA CIVIC 1.6 VTEC KOMPRESOR – Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

Mody:
SILNIK D16Z6
Kompresor M62
KUTE KOROWODY I TŁOKI
BLOCK GUARD
Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
Dolot 2.75"
WYDECH 2.75" 
WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
Zewnętrzna chłodnica oleju
SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
Wydajniejszy układ chłodzenia
2x BOV greddy
PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

MOC 205KM i 244NM

Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

    Mody:
    SILNIK D16Z6
    Kompresor M62
    KUTE KOROWODY I TŁOKI
    BLOCK GUARD
    Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
    Dolot 2.75"
    WYDECH 2.75"
    WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
    Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
    Wydajniejszy układ chłodzenia
    2x BOV greddy
    PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

    MOC 205KM i 244NM

    Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    19 listopada 2014, 14:17 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne