Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    BMW M8 Competition –
    17 stycznia 2023, 19:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    17 grudnia 2022, 12:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M6 Competition –
    1 grudnia 2022, 21:12 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW X5 M Competition –
    13 listopada 2022, 19:13 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 października 2022, 18:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe BMW M4 Competition 3.0 510 KM w odmianie Cabrio, z szeregiem dodatków jak również z profilowanymi oponami do aut o mocnym charakterze czyli Michelin Pilot Sport 4S.
    16 września 2022, 15:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    BMW M2 Competition –
    26 sierpnia 2022, 20:26 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    23 sierpnia 2022, 1:29 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj