Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 129 takich materiałów
    Nissan GT-R – Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    Światło dzienne ujrzał specjalny model Team Galag TG1, który jest przeznaczony na Gumball 3000 - imprezę dla miłośników szybkich, drogich i rasowych samochodów.

    GT1 jest tak naprawdę ekstremalną wersją Nissana GT-R. Model otrzymał nowe agresywne nadwozie wykonane z włókna węglowego oraz podkręcony silnik.

    Tuning jest wynikiem współpracy amerykańskiej firmy Parker Brothers Concepts, z Litchfield Motors z Wielkiej Brytanii.

    Model oprócz ekstremalnego nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz nowego zestawu aluminiowych felg w rozmiarze 21 cali otrzymało również zastrzyk mocy. Teraz GT-R dysponuje potężnym zasobem 750 KM mocy oraz 948 Nm momentu obrotowego.

    Samochód potrafi pokonać barierę 100 km/h w ciągu 2,68 sekundy i rozwinąć maksymalna prędkość 340 km/h.
    28 maja 2013, 20:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cali patrzy na Ciebie! – Więcej świetnych materiałów znajdziecie na Moto-Perełki (link w źródle)
    Więcej świetnych materiałów znajdziecie na Moto-Perełki (link w źródle)
    Top Fuel Dragster – Demony prędkości, najszybsze maszyny na świecie. Jestem wielkim fanem aut japońskich i driftu, ale do tych potworów też mam należny im szacunek.
Top Fuel Dragster jest napędzany paliwem wyścigowym dającym najwyższą moc - mieszanka 90% nitrometanu i 10%  metanolu - stąd nazwa tej klasy dragsterów.
Silnik takiego monstrum, to najczęściej V8 o pojemności 8,2 litra (najczęściej, ponieważ ta klasa ma ograniczenie pojemności skokowej do 500 cali sześciennych, czyli dokładnie 8194 cm sześciennych, aczkolwiek, nie spotkałem się z innymi silnikami, niż V8 8,2L). Oczywiście w celu uzyskania jak największej mocy silnik jest doładowany kompresorem (nie używają turbosprężarek, ponieważ z kompresora są w stanie uzyskać dużo więcej mocy). Blok silnika, wał korbowy, rozrząd, i inne elementy są wykonane z materiałów najwyższej jakości, wytrzymałości, odporności na temperaturę, oraz najmniejszej wagi, dzięki czemu cały silnik waży zaledwie 225 kg. Na przykład wałki rozrządu są wykonane ze stali węglowej 8620, czyli lekkiej i odpornej na ekstremalne warunki. Silnik taki kręci się na dość wysokie obroty: od 8500 do nawet 10000 na minutę.
Czas na parę słów o głównym źródle mocy takiego dragstera, czyli kompresorze. Może na wszelki wypadek przypomnę, ze koło kompresora jest napędzane za pomocą obrotów wału korbowego, przez co - w przeciwieństwie do turbosprężarek - kompresor zawsze zabiera trochę mocy silnika (im wyższe obroty, tym więcej). W celu uzyskania jak najwyższego ciśnienia doładowania kompresor jest tak zaprojektowany, że kręci się z prędkością większą, niż wał korbowy. Najwyższe osiągane ciśnienie doładowania w silnikach tych dragsterów, to aż od 3,8 do 4,5 bara, ale wiadomo, że można nawet uzyskać ponad 5 barów. Kompresor jest tak duży i kręci się z taką prędkością, że silnik traci aż 900 km mocy, żeby go napędzać, przy najwyższym ciśnieniu doładowania.
Moc tych silników, to nie setki, lecz tysiące koni mechanicznych. Najczęściej w zakresie od 8000 do 9500 koni. Są też bestie, które przekraczają 10000 koni mechanicznych.
Wszystko to napędza maszynę, która w 0,53 sekundy rozpędza się od 0 do 100 km/h. Pewnie wielu z was myśli, że opowiadam teraz pierdoły, ale to prawda. Robi 1/4 mili w czasie poniżej 5 sekund i przy niewyobrażalnej prędkości równej połowie prędkości dźwięku - ponad 500 km/h! Na kierowcę Top Fuel Dragstera działają przeciążenia rzędu 4G (dla porównania na pilotów myśliwców maksymalnie przy starcie około 3G)
    Demony prędkości, najszybsze maszyny na świecie. Jestem wielkim fanem aut japońskich i driftu, ale do tych potworów też mam należny im szacunek.
    Top Fuel Dragster jest napędzany paliwem wyścigowym dającym najwyższą moc - mieszanka 90% nitrometanu i 10% metanolu - stąd nazwa tej klasy dragsterów.
    Silnik takiego monstrum, to najczęściej V8 o pojemności 8,2 litra (najczęściej, ponieważ ta klasa ma ograniczenie pojemności skokowej do 500 cali sześciennych, czyli dokładnie 8194 cm sześciennych, aczkolwiek, nie spotkałem się z innymi silnikami, niż V8 8,2L). Oczywiście w celu uzyskania jak największej mocy silnik jest doładowany kompresorem (nie używają turbosprężarek, ponieważ z kompresora są w stanie uzyskać dużo więcej mocy). Blok silnika, wał korbowy, rozrząd, i inne elementy są wykonane z materiałów najwyższej jakości, wytrzymałości, odporności na temperaturę, oraz najmniejszej wagi, dzięki czemu cały silnik waży zaledwie 225 kg. Na przykład wałki rozrządu są wykonane ze stali węglowej 8620, czyli lekkiej i odpornej na ekstremalne warunki. Silnik taki kręci się na dość wysokie obroty: od 8500 do nawet 10000 na minutę.
    Czas na parę słów o głównym źródle mocy takiego dragstera, czyli kompresorze. Może na wszelki wypadek przypomnę, ze koło kompresora jest napędzane za pomocą obrotów wału korbowego, przez co - w przeciwieństwie do turbosprężarek - kompresor zawsze zabiera trochę mocy silnika (im wyższe obroty, tym więcej). W celu uzyskania jak najwyższego ciśnienia doładowania kompresor jest tak zaprojektowany, że kręci się z prędkością większą, niż wał korbowy. Najwyższe osiągane ciśnienie doładowania w silnikach tych dragsterów, to aż od 3,8 do 4,5 bara, ale wiadomo, że można nawet uzyskać ponad 5 barów. Kompresor jest tak duży i kręci się z taką prędkością, że silnik traci aż 900 km mocy, żeby go napędzać, przy najwyższym ciśnieniu doładowania.
    Moc tych silników, to nie setki, lecz tysiące koni mechanicznych. Najczęściej w zakresie od 8000 do 9500 koni. Są też bestie, które przekraczają 10000 koni mechanicznych.
    Wszystko to napędza maszynę, która w 0,53 sekundy rozpędza się od 0 do 100 km/h. Pewnie wielu z was myśli, że opowiadam teraz pierdoły, ale to prawda. Robi 1/4 mili w czasie poniżej 5 sekund i przy niewyobrażalnej prędkości równej połowie prędkości dźwięku - ponad 500 km/h! Na kierowcę Top Fuel Dragstera działają przeciążenia rzędu 4G (dla porównania na pilotów myśliwców maksymalnie przy starcie około 3G)
    Klasyk Pontiac 1966 – W roku 1966 samochód Pontiaca ponownie doczekał się odświeżenia wyglądu nadwozia, linie stały się gładsze, bardziej zaokrąglone, na tyle pojazdu pojawił się zderzak o charakterystycznych liniach przypominających wyglądem "Coke-bottle", tylne światła znajdują się od tego momentu w niewielkim "tunelu". Długość całkowita pojazdu wzrosła nieznacznie do 524 cm (206,4 cala), rozstaw osi wciąż wynosi 292 cm (115 cali), wzrosła natomiast szerokość nadwozia, do 189 cm (74,4 cala). Nie zmieniła się natomiast masa całkowita pojazdu.
    W roku 1966 samochód Pontiaca ponownie doczekał się odświeżenia wyglądu nadwozia, linie stały się gładsze, bardziej zaokrąglone, na tyle pojazdu pojawił się zderzak o charakterystycznych liniach przypominających wyglądem "Coke-bottle", tylne światła znajdują się od tego momentu w niewielkim "tunelu". Długość całkowita pojazdu wzrosła nieznacznie do 524 cm (206,4 cala), rozstaw osi wciąż wynosi 292 cm (115 cali), wzrosła natomiast szerokość nadwozia, do 189 cm (74,4 cala). Nie zmieniła się natomiast masa całkowita pojazdu.
    1 maja 2013, 20:42 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT40 – Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych. Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    22 kwietnia 2013, 13:42 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SKRADZIONO SMOCHÓD – UWAGA!!! SKRADZIONO SAMOCHÓD!!!
W NOCY Z 10-GO NA 11-GO KWIETNIA!

VW PASSAT B5 FL (3BG)
NR REJESTRACYJNY: SRB 8F90
BIAŁE KOMBI
CZERWONE STALOWE FELGI 15 CALI Z ZIMOWYMI OPONAMI
NAPĘD NA 4 KOŁA - 4MOTION
SILNIK 130 KM AVF
AUTO BYŁO OKLEJONE NAKLEJKAMI NA TYLNEJ SZYBIE, PRZEDNIM ZDERZAKU, BOCZNEJ SZYBIE BAGAŻNIKA I W PRAWYM ROGU PRZEDNIEJ SZYBY!!
W ŚRODKU ZNAJDOWAŁ SIĘ FOTELIK DLA DZIECKA

SAMOCHÓD STAŁ W LESZCZYNACH (WOJ. ŚLĄSKIE, OBOK RYBNIKA) NA PLACU GRUNWALDZKIM

JEŻELI KTOŚ COŚ WIDZIAŁ PROSZĘ O KONTAKT NA TEL:
508 698 651
lub
505 220 554

PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE TEJ WIADOMOŚCI
ZA POMOC W ODNALEZIENIU SAMOCHODU NAGRODA PIENIĘŻNA!!!
    UWAGA!!! SKRADZIONO SAMOCHÓD!!!
    W NOCY Z 10-GO NA 11-GO KWIETNIA!

    VW PASSAT B5 FL (3BG)
    NR REJESTRACYJNY: SRB 8F90
    BIAŁE KOMBI
    CZERWONE STALOWE FELGI 15 CALI Z ZIMOWYMI OPONAMI
    NAPĘD NA 4 KOŁA - 4MOTION
    SILNIK 130 KM AVF
    AUTO BYŁO OKLEJONE NAKLEJKAMI NA TYLNEJ SZYBIE, PRZEDNIM ZDERZAKU, BOCZNEJ SZYBIE BAGAŻNIKA I W PRAWYM ROGU PRZEDNIEJ SZYBY!!
    W ŚRODKU ZNAJDOWAŁ SIĘ FOTELIK DLA DZIECKA

    SAMOCHÓD STAŁ W LESZCZYNACH (WOJ. ŚLĄSKIE, OBOK RYBNIKA) NA PLACU GRUNWALDZKIM

    JEŻELI KTOŚ COŚ WIDZIAŁ PROSZĘ O KONTAKT NA TEL:
    508 698 651
    lub
    505 220 554

    PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE TEJ WIADOMOŚCI
    ZA POMOC W ODNALEZIENIU SAMOCHODU NAGRODA PIENIĘŻNA!!!
    11 kwietnia 2013, 7:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Bo Cali to nie tylko wiejski tuning –
    14 marca 2013, 21:14 przez Vel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ford GT40 – Stworzony aby utrzeć nosa Ferrari w wyścigach Le Mans co się udało. Dysponował 7 litrowym v8, osiągał 327 km/h. Miał zaledwie 40 cali wysokości czyli metr.
    Stworzony aby utrzeć nosa Ferrari w wyścigach Le Mans co się udało. Dysponował 7 litrowym v8, osiągał 327 km/h. Miał zaledwie 40 cali wysokości czyli metr.
    6 marca 2013, 19:51 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje cudo – Lancer VIII generacji. 2.0 L benzyna 99 kW
jeszcze na letnich gumach BBS 19 cali.
    Lancer VIII generacji. 2.0 L benzyna 99 kW
    jeszcze na letnich gumach BBS 19 cali.
    2 lutego 2013, 17:53 przez maly19328 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Źródło:

    własne

    Ford Mustang SHELBY GT 500 SNAKE "WIDE BODY" – Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

    Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

    5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
    Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    1 lutego 2013, 14:41 przez majsterek123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj