Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    20 lutego 2019, 9:43 przez abzuj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najlepsze silniki roku 2017 – Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

- NAGRODA GŁÓWNA
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 251
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- najlepszy nowy silnik
Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
liczba punktów: 143
zastosowanie: Honda/Acura NSX

- najlepszy silnik w kategorii ekologia
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 202
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik elektryczny
Tesla/napęd elektryczny pełny
liczba punktów: 325
zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

- najlepszy silnik sportowy
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 247
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności do 1L
Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
liczba punktów: 254
zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

- kategoria pojemności 1-1,4L
Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
liczba punktów: 239
zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

- kategoria pojemności 1,4-1,8L
BMW układ hybrydowy plug-in
liczba punktów: 157
zastosowane: BMW i8

- kategoria pojemności 1,8-2L
Porsche 2.0 turbo
liczba punktów: 182
zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

- kategoria pojemności 2-2,5L
Audi 2.5 TFSI
liczba punktów: 357
zastosowanie: Audi RS3, TT RS

- kategoria pojemności 2,5-3L
Porsche 3.0 turbo
liczba punktów: 310
zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

- kategoria pojemności 3-4L
Ferrari 3.9 V8 biturbo
liczba punktów: 345
zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

- kategoria pojemności powyżej 4L
Ferrari 6.3 V12
liczba punktów: 203
zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    Uroczystość ogłoszenia zwycięzców plebiscytu "International Engine of the Year 2017" (najlepszy międzynarodowy silnik roku) odbyła się podczas wystawy branżowej Engine Expo. Oto lista zwycięzców w 12 kategoriach. Gratulujemy!

    - NAGRODA GŁÓWNA
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 251
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - najlepszy nowy silnik
    Honda/napęd hybrydowy z 3.5 V6 benzyna
    liczba punktów: 143
    zastosowanie: Honda/Acura NSX

    - najlepszy silnik w kategorii ekologia
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 202
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik elektryczny
    Tesla/napęd elektryczny pełny
    liczba punktów: 325
    zastosowanie: Tesla S oraz Tesla X

    - najlepszy silnik sportowy
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 247
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności do 1L
    Ford jednostka 999 ccm EcoBoost
    liczba punktów: 254
    zastosowanie: Ford Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport

    - kategoria pojemności 1-1,4L
    Grupa PSA silnik 1.2 PureTech
    liczba punktów: 239
    zastosowanie: Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008; Citroen C3, C3 Picasso, C4, C4 Cactus, C4 Picasso/Grand Picasso; DS3, DS4

    - kategoria pojemności 1,4-1,8L
    BMW układ hybrydowy plug-in
    liczba punktów: 157
    zastosowane: BMW i8

    - kategoria pojemności 1,8-2L
    Porsche 2.0 turbo
    liczba punktów: 182
    zastosowanie: Porsche 718 Boxster, 718 Cayman

    - kategoria pojemności 2-2,5L
    Audi 2.5 TFSI
    liczba punktów: 357
    zastosowanie: Audi RS3, TT RS

    - kategoria pojemności 2,5-3L
    Porsche 3.0 turbo
    liczba punktów: 310
    zastosowanie: Porsche 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Carrera S, 911 Carrera 4S, Carrera GTS

    - kategoria pojemności 3-4L
    Ferrari 3.9 V8 biturbo
    liczba punktów: 345
    zastosowanie: Ferrari 488 GTB/Spider

    - kategoria pojemności powyżej 4L
    Ferrari 6.3 V12
    liczba punktów: 203
    zastosowanie: Ferrari F12, F12 tdf

    Przypominam, że tytuł najlepszego silnika zdobywały między innymi silniki 1.4 TSI z koncernu VW, czy 1.0 Ecoboost Forda. Tym razem po raz drugi z rzędu zwyciężyło Ferrari!
    21 czerwca 2017, 17:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Cactus Green Metallic – Skromnie ale własne.
    Skromnie ale własne.
    30 sierpnia 2016, 20:05 przez Antekjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    spod

    Przejażdżka Cactusem z benzynowym silnikiem PureTech 110 KM. Test auta w źródle.
    Są samochody, jest i Cactus. Co o nim sądzicie?
    Na co dzień mijacie mnóstwo samochodów o dziwnych nazwach modeli: Cactus, Up!, Karl... nigdy nie zastanawiając się raczej, jak dużo było takich nazw, które wywołały bardzo dużo kontrowersji. W tym zestawieniu przekonacie się jakie były te najgorsze.
    22 listopada 2015, 10:35 przez jazdyprobne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    W ostatnich latach Citroen zaskoczył nas luksusową linią DS, a potem w 2013 roku na targach we Frankfurcie kolejną wariacją na temat studyjnego modelu Cactus. Zaskoczenie było tym większe, kiedy prawie niezmieniony pojazd koncepcyjny trafił wkrótce do produkcji.
    5 września 2014, 16:10 przez ~adamMPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen C4 Cactus wjeżdża do polskich salonów – Citroen C4 Cactus zwraca na siebie uwagę m.in. dzięki łączonej przedniej kanapie z centralnym podłokietnikiem. Taka opcja wymaga jednak zakupu wersji Live i nie jest dostępna – nawet za dopłatą – w wersji Start. Nowy model wyróżnia się także funkcją „airbumps”. Jest to nic innego, jak gumowe nakładki na drzwi, które dodają autu atrakcyjności, a jednocześnie skutecznie chronią przed zadrapaniami parkingowymi.

Wrażenie robi także wnętrze, nietypowe jak na auta z tej kategorii cenowej. Znajdziemy tam przede wszystkim seryjnie montowany ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Jest też poduszka dla pasażera zainstalowana… w dachu. Dzięki temu Cactus oferuje więcej miejsca dla pasażera z przodu i pojemniejsze schowki. Za dopłatą producent proponuje także panoramiczny, przeszklony dach. Citroen twierdzi, że zapewnia to znakomite doświetlenie kabiny, a jednocześnie nie będzie dodatkowo nagrzewało wnętrza.

Citroen wspomina także o nietypowych wycieraczkach „Smart Wash”, w których spryskiwacz został wmontowany w koniec pióra wycieraczki. Efektem tego rozwiązania jest dobra widoczność przez cały czas mycia szyby i znacznie bardziej oszczędne wykorzystanie płynu. Nie zabrakło też kamery cofania, asystenta „Parks Assist”, który automatycznie wykonuje manewr parkowania. Jest także system wspomagania ruszania na wzniesieniu, doświetlanie zakrętów i dostęp do Internetu z wykorzystaniem transmisji 3G.
    Citroen C4 Cactus zwraca na siebie uwagę m.in. dzięki łączonej przedniej kanapie z centralnym podłokietnikiem. Taka opcja wymaga jednak zakupu wersji Live i nie jest dostępna – nawet za dopłatą – w wersji Start. Nowy model wyróżnia się także funkcją „airbumps”. Jest to nic innego, jak gumowe nakładki na drzwi, które dodają autu atrakcyjności, a jednocześnie skutecznie chronią przed zadrapaniami parkingowymi.

    Wrażenie robi także wnętrze, nietypowe jak na auta z tej kategorii cenowej. Znajdziemy tam przede wszystkim seryjnie montowany ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Jest też poduszka dla pasażera zainstalowana… w dachu. Dzięki temu Cactus oferuje więcej miejsca dla pasażera z przodu i pojemniejsze schowki. Za dopłatą producent proponuje także panoramiczny, przeszklony dach. Citroen twierdzi, że zapewnia to znakomite doświetlenie kabiny, a jednocześnie nie będzie dodatkowo nagrzewało wnętrza.

    Citroen wspomina także o nietypowych wycieraczkach „Smart Wash”, w których spryskiwacz został wmontowany w koniec pióra wycieraczki. Efektem tego rozwiązania jest dobra widoczność przez cały czas mycia szyby i znacznie bardziej oszczędne wykorzystanie płynu. Nie zabrakło też kamery cofania, asystenta „Parks Assist”, który automatycznie wykonuje manewr parkowania. Jest także system wspomagania ruszania na wzniesieniu, doświetlanie zakrętów i dostęp do Internetu z wykorzystaniem transmisji 3G.
    Nowy Citroen C4 Cactus – Choć wygląda dziwnie, ma jedną niesamowitą rzecz. Z przodu zamiast foteli znajdziemy... kanapę!
    Choć wygląda dziwnie, ma jedną niesamowitą rzecz. Z przodu zamiast foteli znajdziemy... kanapę!
    Citroen C4 Cactus –
    7 lutego 2014, 17:42 przez Matt55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1