Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    Honda S3500 – S2000 przerobiona pod kątem Time Attack. Pod maską silnik C32b z Hondy NSX podkręcony do 450KM bez doładowania!
Do tego sekwencyjna skrzynia i redukcja masy... 
Cudo!
    S2000 przerobiona pod kątem Time Attack. Pod maską silnik C32b z Hondy NSX podkręcony do 450KM bez doładowania!
    Do tego sekwencyjna skrzynia i redukcja masy...
    Cudo!
    C32B Spoon – C32B Z modelu NSX-R przygotowane przez SPOONa. Dzieło sztuki!
    C32B Z modelu NSX-R przygotowane przez SPOONa. Dzieło sztuki!
    10 listopada 2015, 8:44 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stickydiljoe.com

    V6 VTEC, oczywiście gdzie? W tunelu.
    2 marca 2015, 17:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda C32B TODA Racing GT – Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX.
    Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX.
    30 stycznia 2015, 13:56 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    staryjaponiec

    TODA Racing GT Engine (Honda C32B) – Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.
    Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.
    Honda C32B – Silnik z duszą, 17 lat na karku, ale mimo wszystko to nadal jeden z najlepszych wolnossących silników V6 jakie kiedykolwiek powstały i nie chodzi tu o moc, tylko o jakość oraz trwałość. Napędzał Honde NSX z lat 1997-2005 (3.2L 290 KM). Dzisiaj części do jego modyfikacji jest tyle, że cały czas znajduje uznanie i zainteresowanie. Od najdrobniejszych śrubek, po strokery. Jak na japoński silnik przystało.
    Silnik z duszą, 17 lat na karku, ale mimo wszystko to nadal jeden z najlepszych wolnossących silników V6 jakie kiedykolwiek powstały i nie chodzi tu o moc, tylko o jakość oraz trwałość. Napędzał Honde NSX z lat 1997-2005 (3.2L 290 KM). Dzisiaj części do jego modyfikacji jest tyle, że cały czas znajduje uznanie i zainteresowanie. Od najdrobniejszych śrubek, po strokery. Jak na japoński silnik przystało.
    27 lutego 2014, 21:08 przez ~Hlebu | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toda Super GT C32B –
    18 grudnia 2013, 22:07 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda NSX 1 generacji – Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    14 października 2013, 21:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX GT500 – Piękna maszyna z japońskiej serii wyścigowej Super GT. NSX jeździł tam do 2009 roku. Wg specyfikacji z ostatnich lat, posiadał wolnossący silnik V6 3.5L (bazujący na C32B) o mocy około 500 KM.
    Piękna maszyna z japońskiej serii wyścigowej Super GT. NSX jeździł tam do 2009 roku. Wg specyfikacji z ostatnich lat, posiadał wolnossący silnik V6 3.5L (bazujący na C32B) o mocy około 500 KM.