Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 16 takich materiałów
    Honda NSX – W nadwoziu typu targa.
    W nadwoziu typu targa.
    NSX NA2 – NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski). 
Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski).
    Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX Type R NA1 – Usportowiona wersja Hondy/Acury NSX i pierwsza Honda z dopiskiem ,,Type R''.
produkowana w latach 1992-1995 . 
NSX type R posiadał silnik ( C30A ) 3.0 V6 24 V o mocy 280 KM i 294 MN  , auto ważyło 1230 kg i było w stanie rozpędzić się do 100 km/h w ok. 5 s i maksymalnie mknąć z prędkością 260 km/h . Wyprodukowano niecałe 500 egzemplarzy . Jak dla mnie jedno z najpiękniejszych aut lat 90'tych .
    Usportowiona wersja Hondy/Acury NSX i pierwsza Honda z dopiskiem ,,Type R''.
    produkowana w latach 1992-1995 .
    NSX type R posiadał silnik ( C30A ) 3.0 V6 24 V o mocy 280 KM i 294 MN , auto ważyło 1230 kg i było w stanie rozpędzić się do 100 km/h w ok. 5 s i maksymalnie mknąć z prędkością 260 km/h . Wyprodukowano niecałe 500 egzemplarzy . Jak dla mnie jedno z najpiękniejszych aut lat 90'tych .
    Honda NSX 1 generacji – Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    14 października 2013, 21:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj