Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    B4 VR6 '95 – A było tez tak. Zdjecie z przed roku.
    A było tez tak. Zdjecie z przed roku.
    6 marca 2014, 19:20 przez MisiekTBU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    M30b35 w e30 wąska lampa, taki swapik – Niby tylko 211 koni ale krótka skrzynia i szybki tylny most ze szperą... aż szkoda było sprzedawać
    Niby tylko 211 koni ale krótka skrzynia i szybki tylny most ze szperą... aż szkoda było sprzedawać
    6 marca 2014, 11:46 przez filipfil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    moja pierwsza e30

    A tak było kiedyś – Tak ze 2 lata temu na małym kole bez obniżenia i z ponad tysiacem naklejek na masce i zderzaku.
    Tak ze 2 lata temu na małym kole bez obniżenia i z ponad tysiacem naklejek na masce i zderzaku.
    6 marca 2014, 14:14 przez MisiekTBU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Lamborghini Estoque – Przedstawiony w 2008 roku w Paryżu koncept wzbudził kontrowersje. Lamborghini Estoque było czymś zupełnie innymi niż wszystko, do czego włoski producent zdążył nas przyzwyczaić przez kilka ostatnich dekad. Silnik został umieszczony z przodu. Była to jednostka V10 o pojemności 5,2 l. Jednak nie to najbardziej zaszokowało świat motoryzacji. Największą niespodzianką było to, że nowy koncept Lamborghini miał nadwozie 4-drzwiowe.
    Przedstawiony w 2008 roku w Paryżu koncept wzbudził kontrowersje. Lamborghini Estoque było czymś zupełnie innymi niż wszystko, do czego włoski producent zdążył nas przyzwyczaić przez kilka ostatnich dekad. Silnik został umieszczony z przodu. Była to jednostka V10 o pojemności 5,2 l. Jednak nie to najbardziej zaszokowało świat motoryzacji. Największą niespodzianką było to, że nowy koncept Lamborghini miał nadwozie 4-drzwiowe.
    Bolid F1 Williams w barwach Martini – Martini zostało oficjalnym sponsorem tytularnym zespołu F1 Williams. To oczywiście wiąże się ze zmianą barw teamu, co w przypadku producenta słynnego trunku może oznaczać tylko jedno: najlepiej prezentujący się zespół na paddocku.
 
Biały bolid FW36 otrzymał legendarne niebiesko-czerwone pasy. Znak rozpoznawczy Martini ciągnie się przez całą długość pojazdu. Rozpoczyna się tuż przy przednim spojlerze, a kończy na tylnym skrzydle. Za kierownicą bolidów zasiądą Felipe Massa oraz Valtteri Bottas.
 
SIR FRANK WILLIAMS: „Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać Martini w rodzinie Williamsa i oficjalnie przedstawić Williams Martini Racing. Williams i Martini dzielą bogatą historię w świecie motorsportu. Wartość naszych marek i wspólna wyścigowa pasja sprawiają, że to partnerstwo pasuje w naturalny sposób. To wspaniale, że charakterystyczne paski Martini Racing wracają do F1 na Williamsach.”
 
Martini uczestniczyło w przeszłości w Formule 1. W latach 1972-73 w barwach marki startowały bolidy włoskiego zespołu Tecno. Niestety bez sukcesów. W 1975 roku Martini było partnerem Brabham Team. Współpraca trwała przez trzy lata. Następnie w 1979 roku producent alkoholu sponsorował Lotusa i po tym sezonie wycofał się z F1. Wrócił w 2006 roku tylko na rok. Teraz powraca z zespołem Williamsa.

Najpiękniejszy bolid w całej stawce.
    Martini zostało oficjalnym sponsorem tytularnym zespołu F1 Williams. To oczywiście wiąże się ze zmianą barw teamu, co w przypadku producenta słynnego trunku może oznaczać tylko jedno: najlepiej prezentujący się zespół na paddocku.

    Biały bolid FW36 otrzymał legendarne niebiesko-czerwone pasy. Znak rozpoznawczy Martini ciągnie się przez całą długość pojazdu. Rozpoczyna się tuż przy przednim spojlerze, a kończy na tylnym skrzydle. Za kierownicą bolidów zasiądą Felipe Massa oraz Valtteri Bottas.

    SIR FRANK WILLIAMS: „Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać Martini w rodzinie Williamsa i oficjalnie przedstawić Williams Martini Racing. Williams i Martini dzielą bogatą historię w świecie motorsportu. Wartość naszych marek i wspólna wyścigowa pasja sprawiają, że to partnerstwo pasuje w naturalny sposób. To wspaniale, że charakterystyczne paski Martini Racing wracają do F1 na Williamsach.”

    Martini uczestniczyło w przeszłości w Formule 1. W latach 1972-73 w barwach marki startowały bolidy włoskiego zespołu Tecno. Niestety bez sukcesów. W 1975 roku Martini było partnerem Brabham Team. Współpraca trwała przez trzy lata. Następnie w 1979 roku producent alkoholu sponsorował Lotusa i po tym sezonie wycofał się z F1. Wrócił w 2006 roku tylko na rok. Teraz powraca z zespołem Williamsa.

    Najpiękniejszy bolid w całej stawce.
    6 marca 2014, 18:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje stare auta od przodu – Opisywane tutaj: http://motokiller.pl/159797 W Oplu te rogi przed światłami na zderzaku to spryskiwacze lamp. Prawdę powiedziawszy nie widziałem ich na żadnym Kadecie oprócz mojego. Niemniej to firmowe wyposażenie - dodatkowy silniczek do lamp w zbiorniczku - 5 pryśnięć i płynu nie było.
    Opisywane tutaj: http://motokiller.pl/159797 W Oplu te rogi przed światłami na zderzaku to spryskiwacze lamp. Prawdę powiedziawszy nie widziałem ich na żadnym Kadecie oprócz mojego. Niemniej to firmowe wyposażenie - dodatkowy silniczek do lamp w zbiorniczku - 5 pryśnięć i płynu nie było.
    5 marca 2014, 20:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 marca 2014, 20:51 przez enzo1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rekord prędkości pobity! Koenigsegg One:1 ma 1360 KM i osiąga 440 km/h – Parametry auta są niesamowite. Autorski silnik V8 o pojemności 5 litrów rozwija moc 1360 KM i generuje moment obrotowy na poziomie 1371 Nm. Jest to zasługa specjalnie zaprojektowanych turbosprężarek o zmiennej geometrii łopatek, które potrafią dmuchać z siłą 1,8 bara. Tak ogromna moc w połączeniu z masą 1360 kg daje efekty badziej niż niesamowite. Współczynnik mocy do masy jak można łatwo zauważyć wynosi 1:1. Warto dodać, że ciężar auta mierzony był w momencie gdy auto miało wszystkie płyny oraz było zatankowane do połowy 74 litrowego zbiornika.
    Parametry auta są niesamowite. Autorski silnik V8 o pojemności 5 litrów rozwija moc 1360 KM i generuje moment obrotowy na poziomie 1371 Nm. Jest to zasługa specjalnie zaprojektowanych turbosprężarek o zmiennej geometrii łopatek, które potrafią dmuchać z siłą 1,8 bara. Tak ogromna moc w połączeniu z masą 1360 kg daje efekty badziej niż niesamowite. Współczynnik mocy do masy jak można łatwo zauważyć wynosi 1:1. Warto dodać, że ciężar auta mierzony był w momencie gdy auto miało wszystkie płyny oraz było zatankowane do połowy 74 litrowego zbiornika.
    Tutaj tego autka jeszcze nie było – Co myślicie o tym niewielkim, ale pomysłowym aucie mi sie podoba. Nie jest kiczowaty brak w nim elektroniki i ma dusze-idealny klasyk, jak wy sądzicie?
    Co myślicie o tym niewielkim, ale pomysłowym aucie mi sie podoba. Nie jest kiczowaty brak w nim elektroniki i ma dusze-idealny klasyk, jak wy sądzicie?
    4 marca 2014, 19:34 przez zastavanatic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pare lat temu w Galerii Krakowskiej – Takiego jeszcze chyba tutaj nie było:
Dodge Diplomat produkowany w latach 1977 - 1989. Wersje silników montowanych w tym aucie:
R6 3,7 l
V8 5,2 l
V8 5,9 l
    Takiego jeszcze chyba tutaj nie było:
    Dodge Diplomat produkowany w latach 1977 - 1989. Wersje silników montowanych w tym aucie:
    R6 3,7 l
    V8 5,2 l
    V8 5,9 l
    3 marca 2014, 20:08 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne