Szukaj
Znalazłem 1000 takich materiałów
Do pierwszego zatrzymania doszło w środę (18.06) ok. godz. 13.50 w Okocimiu. Tam policjanci zatrzymali do kontroli drogowej kierującego fiatem ducato. Mężczyzna był nietrzeźwy, miał ok. 1,4 promila alkoholu w organizmie. Funkcjonariusze zatrzymali mu prawo jazdy a samochód przekazali jego znajomemu, który zobowiązał się go zabezpieczyć. Kolega zatrzymanego 35-latka wykazała się krótko mówiąc nieodpowiedzialnością i lekkomyślnością. Pozwolił na to, aby 35-latek zaledwie po 3 godzinach od zatrzymania zabrał samochód i ponownie wsiadł do niego po pijanemu. Mężczyzna daleko nie zajechał, policjanci ponownie zatrzymali go do kontroli w tej samej miejscowości. Badanie stanu trzeźwości dało podobny wynik jak za pierwszym razem. Tym razem 35-latek trafił do pomieszczenia dla osób zatrzymanych.
Śledczy przedstawili mu zarzuty dwukrotnego kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwym. Policjanci wyłączą również materiały do odrębnego postępowania w kierunku udostępnienia osobie nietrzeźwej pojazdu.
"Jedziemy po torze Ridge w pobliżu Seattle, USA. Gość, z którego pokładu oglądamy całą akcję, zauważył, że coś jest nie tak. Flagowi machali żółtymi flagami, a dodatkowo kilka osób machało rękami. Okazało się, że powodem zamieszania był czyjś układ wydechowy, który leżał na nitce toru tuż za górką, w niewidocznym miejscu. Nasz bohater na Ducati 848 Evo zwolnił i podniósł rękę – zrobił wszystko tak, jak należy. Niestety, grupka zawodników jadąca z tyłu nie zauważyła flag…" --MotoRmania.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).
Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.
Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).
Trochę danych technicznych:
silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)
12szt kutych korobowodów
2 wyważone dynamicznie wały korbowe
2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)
12x wtryskiwacze 1600ccm boscha
2x pompa 044 (docelowo 4x)
zawieszenie tył custom od podstaw
zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana
sterowanie silnikami 2x EMU.
Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )
V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min