Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    DynóVWka – Kto na niej był?
    Kto na niej był?
    22 czerwca 2014, 21:15 przez Leon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały szczegół a cieszy – Kolejny modzik w cytrynie... Lecz na razie ostatni, powrót do grzebania przy aucie po wakacjach. PS. Stickerbomb jest taki sam jak pod maską (żeby był komplet i w tonacji niebieskiej pod kolor samochodu).
    Kolejny modzik w cytrynie... Lecz na razie ostatni, powrót do grzebania przy aucie po wakacjach. PS. Stickerbomb jest taki sam jak pod maską (żeby był komplet i w tonacji niebieskiej pod kolor samochodu).
    21 czerwca 2014, 18:24 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Po pijanemu – Brzescy policjanci dwukrotnie w ciągu jednego dnia zatrzymali mężczyznę, który wsiadł za kółko swojego pojazdu pod wpływem alkoholu. Niepoważny okazał się również jego kolega, który po pierwszym zatrzymaniu zobowiązał się do zabezpieczenia pojazdu, a jednak później udostępnił go i pozwolił na to, by 35-latek znów wsiadł po pijanemu do samochodu.

Do pierwszego zatrzymania doszło w środę (18.06) ok. godz. 13.50 w Okocimiu. Tam policjanci zatrzymali do kontroli drogowej kierującego fiatem ducato. Mężczyzna był nietrzeźwy, miał ok. 1,4 promila alkoholu w organizmie. Funkcjonariusze zatrzymali mu prawo jazdy a samochód przekazali jego znajomemu, który zobowiązał się go zabezpieczyć. Kolega zatrzymanego 35-latka wykazała się krótko mówiąc nieodpowiedzialnością i lekkomyślnością. Pozwolił na to, aby 35-latek zaledwie po 3 godzinach od zatrzymania zabrał samochód i ponownie wsiadł do niego po pijanemu. Mężczyzna daleko nie zajechał, policjanci ponownie zatrzymali go do kontroli w tej samej miejscowości. Badanie stanu trzeźwości dało podobny wynik jak za pierwszym razem. Tym razem 35-latek trafił do pomieszczenia dla osób zatrzymanych.

Śledczy przedstawili mu zarzuty dwukrotnego kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwym. Policjanci wyłączą również materiały do odrębnego postępowania w kierunku udostępnienia osobie nietrzeźwej pojazdu.
    Brzescy policjanci dwukrotnie w ciągu jednego dnia zatrzymali mężczyznę, który wsiadł za kółko swojego pojazdu pod wpływem alkoholu. Niepoważny okazał się również jego kolega, który po pierwszym zatrzymaniu zobowiązał się do zabezpieczenia pojazdu, a jednak później udostępnił go i pozwolił na to, by 35-latek znów wsiadł po pijanemu do samochodu.

    Do pierwszego zatrzymania doszło w środę (18.06) ok. godz. 13.50 w Okocimiu. Tam policjanci zatrzymali do kontroli drogowej kierującego fiatem ducato. Mężczyzna był nietrzeźwy, miał ok. 1,4 promila alkoholu w organizmie. Funkcjonariusze zatrzymali mu prawo jazdy a samochód przekazali jego znajomemu, który zobowiązał się go zabezpieczyć. Kolega zatrzymanego 35-latka wykazała się krótko mówiąc nieodpowiedzialnością i lekkomyślnością. Pozwolił na to, aby 35-latek zaledwie po 3 godzinach od zatrzymania zabrał samochód i ponownie wsiadł do niego po pijanemu. Mężczyzna daleko nie zajechał, policjanci ponownie zatrzymali go do kontroli w tej samej miejscowości. Badanie stanu trzeźwości dało podobny wynik jak za pierwszym razem. Tym razem 35-latek trafił do pomieszczenia dla osób zatrzymanych.

    Śledczy przedstawili mu zarzuty dwukrotnego kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwym. Policjanci wyłączą również materiały do odrębnego postępowania w kierunku udostępnienia osobie nietrzeźwej pojazdu.
    20 czerwca 2014, 21:13 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dni Pniew cz.2 – Wczoraj był VW, a dziś pora na motocykle. na Pierwszym planie zaraz po prawej stoi rower, następnie 2 Żaki, Honda i bodajże parę WFM( mogę się mylić, niezbyt pamiętam).
    Wczoraj był VW, a dziś pora na motocykle. na Pierwszym planie zaraz po prawej stoi rower, następnie 2 Żaki, Honda i bodajże parę WFM( mogę się mylić, niezbyt pamiętam).
    19 czerwca 2014, 10:03 przez buladiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kolejny skromny modzik do Cytryny – Przyszedł kolejny pomysł na przyciemnienie kierunkowskazów i co najlepsze przez przypadek znalazłem patent. Znalazłem podkład do plastiku przeźroczysty, lakier w sprayu czarny mat (HQS) i bezbarwny (MOTIP) no i papier wodny 2000 do zmatowienia i zrobienia cieńszej warstwy lakieru. :) Na 3 foto jeden zmatowiony drugi nie, mi osobiście się bardzo podoba i odmienił samochód! Zrobiłem im również odbłyśniki bo był szary plastik co słabo odbijał światło, w ciemności o wiele mocniej świeci. Wszystko robione w samo południe  i nawet w dzień kierunek jest widoczny jak miga :D Na koniec dałem bezbarwny żeby utwardzić i nabrały połysku, co widać na zdjęciach. Ps. homologacja wybita na kierunkach jest widoczna i specjalnie ją "przetarłem" papierem wodnym więc  jest biała i w razie kontroli jest ok.
    Przyszedł kolejny pomysł na przyciemnienie kierunkowskazów i co najlepsze przez przypadek znalazłem patent. Znalazłem podkład do plastiku przeźroczysty, lakier w sprayu czarny mat (HQS) i bezbarwny (MOTIP) no i papier wodny 2000 do zmatowienia i zrobienia cieńszej warstwy lakieru. :) Na 3 foto jeden zmatowiony drugi nie, mi osobiście się bardzo podoba i odmienił samochód! Zrobiłem im również odbłyśniki bo był szary plastik co słabo odbijał światło, w ciemności o wiele mocniej świeci. Wszystko robione w samo południe i nawet w dzień kierunek jest widoczny jak miga :D Na koniec dałem bezbarwny żeby utwardzić i nabrały połysku, co widać na zdjęciach. Ps. homologacja wybita na kierunkach jest widoczna i specjalnie ją "przetarłem" papierem wodnym więc jest biała i w razie kontroli jest ok.
    18 czerwca 2014, 13:53 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Szczególnie żółte

    "Jedziemy po torze Ridge w pobliżu Seattle, USA. Gość, z którego pokładu oglądamy całą akcję, zauważył, że coś jest nie tak. Flagowi machali żółtymi flagami, a dodatkowo kilka osób machało rękami. Okazało się, że powodem zamieszania był czyjś układ wydechowy, który leżał na nitce toru tuż za górką, w niewidocznym miejscu. Nasz bohater na Ducati 848 Evo zwolnił i podniósł rękę – zrobił wszystko tak, jak należy. Niestety, grupka zawodników jadąca z tyłu nie zauważyła flag…" --MotoRmania.
    Tegoroczna Celebracja sezonu, było fajnie, każdy kto był pozdrawiam ! Kolego z BMW, przykro nam z twojego powodu ale mamy nadzieję że twoja bunia wróci do zdrowia. Przepraszamy za jakość filmu.
    17 czerwca 2014, 13:38 przez lydek11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: https://www.facebook.com/CargoToMy?… (Film nie mój)
    Tsunami Opel Calibra BiMoto 1400KM 1400 Nm – A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas. 

Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

Trochę danych technicznych:

silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

12szt kutych korobowodów

2 wyważone dynamicznie wały korbowe 

2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

2x pompa 044 (docelowo 4x)

zawieszenie tył custom od podstaw

zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

sterowanie silnikami 2x EMU.
    A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
    Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

    Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.

    Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

    Trochę danych technicznych:

    silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

    12szt kutych korobowodów

    2 wyważone dynamicznie wały korbowe

    2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

    12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

    2x pompa 044 (docelowo 4x)

    zawieszenie tył custom od podstaw

    zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

    sterowanie silnikami 2x EMU.
    DynóVWka 2014 – Myślałem, że piękno nie istnieje, ale po dzisiejszym wypadzie do Dynowa stwierdzam, że się myliłem. Tak, a propo jeżeli właściciel czyta ten opis to prosiłbym o napisanie czy jest to oryginalny kolor czy był malowany. I mam nadzieję, że właściciel nie ma nic przeciwko, że dodałem to zdjęcie.
    Myślałem, że piękno nie istnieje, ale po dzisiejszym wypadzie do Dynowa stwierdzam, że się myliłem. Tak, a propo jeżeli właściciel czyta ten opis to prosiłbym o napisanie czy jest to oryginalny kolor czy był malowany. I mam nadzieję, że właściciel nie ma nic przeciwko, że dodałem to zdjęcie.
    15 czerwca 2014, 19:32 przez binek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    Własne

    Ferrari 355 Challenge z 6. Wyścigu na Przełęcz pod Ostrą – Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

    Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

    V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
    Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
    Stopień sprężania: 11,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    15 czerwca 2014, 15:38 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne