Szukaj
Znalazłem 84 takie materiały
Przeprogramowanie sterownika ECU, sportowy wydech ze stali nierdzewnej, a także wysokoprzepływowy filtr powietrza.
Oto dane modyfikacji dla poszczególnych wersji silnikowych:
3,0 TDI Multitronic 204 KM, 400 Nm --> 251 KM, 468 Nm
3,0 TDI S-Tronic 245 KM, 500 Nm --> 289 KM, 555 Nm
3,0 TFSI 300 KM, 440 Nm --> 345 KM, 495 Nm.
Moim zdaniem auto warte "Siedmiu Grzechów". Resztę ocen pozostawiam Wam.
Pod aluminiowo-karbonowe nadwozie, Słoweńcy planują włożyć potężne V12 o mocy 1084 KM oraz 960 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki zastosowaniu lekkich materiałów, auto ważyć ma zaledwie 1200 kg, co w połączeniu z mocnym sercem pozwoli osiągnąć pierwszą setkę w czasie 2,9 sek i podróżować z prędkością 400 km/h. Auto otrzyma także karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy firmy Brembo, a tytanowy układ wydechowy dostarczy Akrapovic.
MA BYĆ WYPRODUKOWANYCH TYLKO 20 EGZEMPLARZY TAK WIĘC SIĘ SPIESZCIE, BO JUŻ SĄ SKŁADANE ZAMÓWIENIA!