Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Volks & Brembo –
    9 stycznia 2013, 18:43 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Brembo –
    29 grudnia 2012, 11:11 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Brembo – I wiesz, że staniesz gdzie chcesz
    I wiesz, że staniesz gdzie chcesz
    14 grudnia 2012, 21:46 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie wiesz jak najlepiej wypełnić nadkole? – Brembo i Volk przyjdą Ci z pomocą
    Brembo i Volk przyjdą Ci z pomocą
    14 grudnia 2012, 22:05 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To nie jest zwykłe Seicento – Modyfikacje:

Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo 

Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika

Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic 
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm 
- Pompa paliwa Audi 6 bar

Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3 

Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic

Zawieszenie: 
- Kit FK -70 
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
    Modyfikacje:

    Silnik:
    - Jest : 1.4 16v T'jet Bravo

    Modyfikacje bloku:
    - Poliuretanowe zawieszenie silnika

    Układ dolotowy:
    - Przepustnica z Bravo 1.6
    - Kolektor ssący Seria T'jet
    - Dolot kwasówka fi50
    - Intercooler Fmic
    - Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

    Układ wydechowy:
    - Turbo z Saaba 2.3 T25
    - Tłumik końcowy z Audi 80
    - Kolektory made by AhamayGarage
    - Przelot fi50

    Układ wtryskowy:
    - Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
    - Pompa paliwa Audi 6 bar

    Elektronika:
    - Seria + EcuMaster Det 3

    Układ chłodzenia:
    - Seria + Cienki wentylator Fmic

    Zawieszenie:
    - Kit FK -70
    - Dystanse 15mm na każde koło
    - Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

    Hamulce:
    - Dedykowany zestaw Brembo
    8 grudnia 2012, 17:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Brembo –
    28 września 2012, 18:10 przez ws50 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Coupe – Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

Silniki:

1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    Fiat Coupé oficjalnie wszedł na rynek w 1994 roku choć w 1993 złożono już pierwszą partię ponad stu egzemplarzy. Oferowany był z czterocylindrowym, szesnastozaworowym, dwulitrowym silnikiem o mocy maksymalnej 139 KM w wersji podstawowej i 190 KM w wersji turbo, które są pochodnymi silników montowanych w Lancii Delta Integrale. W 1996 roku wzbogacono gamę silnikową, o trzy jednostki napędowe: czterocylindrową wolnossącą o pojemności 1,8 litra i mocy 131 KM, pięciocylindrową wolnossącą o pojemności dwóch litrów i mocy 147 KM oraz pięciocylindrową turbodoładowaną o pojemności dwóch litrów i mocy 220 KM. W wersji 2.0 Turbo 220 KM Fiat Coupé rozpędzał się do 100 km/h w 6,5 s, dzięki czemu był wtedy najszybszym europejskim samochodem z napędem na przednią oś.

    16- i 20-zaworowe wersje turbo posiadały bardzo skuteczny dyferencjał Visco, który za zadanie miał wyeliminować podsterowność dręczącą samochody z przednim napędem. Dodatkowo, Coupé posiadało całkowicie niezależne zawieszenie.

    W 1998 roku na rynek weszła limitowana wersja z bodykitem, zaciskami hamulców Brembo, elektrycznym rozrusznikiem na przycisk, sześciostopniową, manualną skrzynią biegów, rozpórką zawieszenia oraz fotelami Recaro. Każdy samochód z tej edycji specjalnej (LE) posiadał tabliczkę z indywidualnym numerem egzemplarza umiejscowioną na lusterku wstecznym. Początkowo Fiat planował wyprodukować tylko 300 egzemplarzy edycji limitowanej, jednakże ostatecznie doszło do produkcji 1200 egzemplarzy, co spowodowało spadek wartości tychże samochodów.

    W 1998 roku podwyższono także moc maksymalną silnika 2.0 20V ze 147 do 154 KM, zaś wersja Turbo otrzymała elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem i sześciostopniową skrzynię biegów. Ponadto Fiat zaoferował wersję 2.0 Turbo Plus, który niemal niczym nie różnił się od wersji LE, poza drobnymi zmianami w wystroju wnętrza i brakiem unikalnego numeru na lusterku.

    W 2000 roku Fiat zmodernizował wersję Turbo dodając nowe fotele, progi i alufelgi. W sierpniu 2000 roku oficjalnie zakończono produkcję Fiata Coupé, wyprodukowano łącznie 72 762 egzemplarze.

    Silniki:

    1.8 16V, R4, 131KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 205kmh
    2.0 16V, R4, 139KM, 9,2s 0-100kmh, Vmax 208kmh
    2.0 16V TURBO, R4, 190KM, 7.5s 0-100kmh, Vmax 225kmh
    2.0 20V, R5, 147KM, 8,9s 0-100kmh, Vmax 212kmh
    2.0 20V, R5, 154KM, 8,4s 0-100kmh, Vmax 215kmh
    2.0 20V TURBO, R5, 220KM, 6,5s 0-100kmh, 250kmh
    8 lipca 2012, 11:29 przez mototom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 – Lata produkcji	1991-1994	1992-1995
Liczba egzemplarzy	95 sztuk	31 sztuk
Liczba egzemplarzy łącznie	126 sztuk
Silnik	V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
Pojemność skokowa	3499 cm³
Napęd	AWD
Moc maksymalna	404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min	441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
Stopień sprężania	7.8:1
Max. moment obr.	(611 Nm) przy 4200 obr/min	(650 Nm) przy 4200 obr/min
Układ zaworów	DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Skrzynia biegów	6-biegowa manualna
Rozstaw osi	2550 mm
Wymiary D x S x W	4400 x 1940 x 1115 mm
Masa własna	1620 kg	1480 kg
Rozmiar kół / ogumienie	(felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
tył: 325/30ZR-18 Pirelli
Rozmiar tarcz hamulcowych	wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
0-100 km/h	3,4 s	3,2 s
0-160 km/h	7,0 s	6,4 s
Prędkość maksymalna	342 km/h	350 km/h
Zużycie paliwa	17,3l - 30,0l / 100 km
    Lata produkcji 1991-1994 1992-1995
    Liczba egzemplarzy 95 sztuk 31 sztuk
    Liczba egzemplarzy łącznie 126 sztuk
    Silnik V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
    Pojemność skokowa 3499 cm³
    Napęd AWD
    Moc maksymalna 404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min 441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
    Stopień sprężania 7.8:1
    Max. moment obr. (611 Nm) przy 4200 obr/min (650 Nm) przy 4200 obr/min
    Układ zaworów DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
    Skrzynia biegów 6-biegowa manualna
    Rozstaw osi 2550 mm
    Wymiary D x S x W 4400 x 1940 x 1115 mm
    Masa własna 1620 kg 1480 kg
    Rozmiar kół / ogumienie (felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
    tył: 325/30ZR-18 Pirelli
    Rozmiar tarcz hamulcowych wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
    0-100 km/h 3,4 s 3,2 s
    0-160 km/h 7,0 s 6,4 s
    Prędkość maksymalna 342 km/h 350 km/h
    Zużycie paliwa 17,3l - 30,0l / 100 km
    25 maja 2012, 19:46 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren F1 – Dane Techniczne McLarena F1
Marka i model	McLaren F1
Lata produkcji: 1994-1998
Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
Stopień sprężania: 10,5 : 1
Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
i z niektórymi częściami z tytanu
Rozstaw osi: 2718 mm
Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    Dane Techniczne McLarena F1
    Marka i model McLaren F1
    Lata produkcji: 1994-1998
    Ilość egzemplarzy: 100 sztuk
    Typ silnika: ( BMW M-Power S70/2 – DOHC 48-zaworowy )
    4 katalizatory, układ wydechowy wykonany w całości z tytanu.
    Silnik: ( V12, 60° wolnossący, 4 zawory na cylinder )
    Pojemność skok cm ³: 6064 cm ³ (6.1 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 86 × 87,0 mm
    Moc kW (KM): 468 kW (627 KM) @ 7400 1/min
    Moc z 1 litra cm ³ (KM): 103,3 KM
    Max. moment obrotowy: 650 Nm @ 4000 1/min
    Stopień sprężania: 10,5 : 1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna, napęd na tylną oś
    1 – 3.23:1, 2 – 2.19:1, 3 – 1.71:1, 4 – 1.39:1, 5 – 1.16:1, 6 – 0.93:1, wsteczny – 2.37:1.
    Układ hamulcowy: Aluminiowe tarcze, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 332 mm / Tył: Ø 305 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Karoseria w całości wykonana z kevlaru
    i z niektórymi częściami z tytanu
    Rozstaw osi: 2718 mm
    Opony: Felgi – z magnezu firmy Speedline
    Opony – ( Goodyear F1 – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 315 × 45 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4287 × 1820 x 1140 mm
    13 maja 2012, 21:17 przez Erysion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj