Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    BMW 318 e36 i nowy Bodykit –
    2 kwietnia 2014, 17:53 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Z lekka przesadzony tuning – Myślałem że bodykit montuje się do zadbanych aut a nie do samochodu z, którego zaraz ma wypaść silnik. Kiedy go odpalił słychać było, że dawno nie widział się z mechanikiem.
    Myślałem że bodykit montuje się do zadbanych aut a nie do samochodu z, którego zaraz ma wypaść silnik. Kiedy go odpalił słychać było, że dawno nie widział się z mechanikiem.
    17 marca 2014, 21:00 przez ~Kaspek | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Lambofiat Murciequento – Fiat 500, a właściwie to co z niego zostało. 

Bodykit kryje napęd RWD i silnik z Murcielago, 580 koni na zadzie.
    Fiat 500, a właściwie to co z niego zostało.

    Bodykit kryje napęd RWD i silnik z Murcielago, 580 koni na zadzie.
    12 stycznia 2014, 12:17 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    speedhunters.com

    380PS, 530Nm zmodyfikowany także o napęd 4MOTION.
    10 stycznia 2014, 8:23 przez saniopl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Volvo s60 BodyKit – Wg mnie najładniejsze s60
    Wg mnie najładniejsze s60
    17 grudnia 2013, 16:42 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Corvette C5 Wittera bodykit –
    20 października 2013, 21:04 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Mietek – Z serii jak wszyscy to i ja w202 z 94r 1,8 benzyna 122km bodykit od AMG
    Z serii jak wszyscy to i ja w202 z 94r 1,8 benzyna 122km bodykit od AMG
    7 października 2013, 16:04 przez Podol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie było ABS, ESP i innych ale był napęd na tył i pełno mocy – W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia. 
Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi, 
Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej 
(montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz. 
ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo. 
Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia.
    Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
    W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi,
    Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej
    (montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
    Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
    stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
    masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
    Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz.
    ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
    W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo.
    Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
    Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
    Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
    Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
    zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
    Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
    która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
    Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
    Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
    W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
    Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
    druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    17 września 2013, 10:31 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Urzekł mnie ten Merc – Marka i Model
Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

Układ Napędowy
Felgi : 19' RH Crossline
- środki czarne malowane proszkowo
- ranty złocone
- śrubki złocone
- dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

Modyfikacje Zawieszenia
Airride by BAR:
- amortyzatory H&R,
- 2 kompresory Viar,
- 2 butele 15 litrów ,
- zawory 1/2 cala

Modyfikacje Wnętrza
- boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
- drewna metalizowane na złoto
- całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
- podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
- customowe dywaniki
- wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
- panel sterowania AR
- metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

Car Audio
Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
- wytłumienie wnętrza

Nadwozie

Body KIT i Oświetlenie
- bodykit IMEX-TUNING
- tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
- grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
- Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
- Lampy tylne - Red Smoked
- Bixenon - 8 kk
- Lakier - czarna perła z Mercedesa S
- Dach w skórze o strukturze carbonu
- Dyfuzor tylni w czarnym macie
- końcówki tłumika podwójne firmy ulter
- układ wydechowy przelot ale został katalizator

- Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

Silnik:
-Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
-Swap na nowszy model z SLK
    Marka i Model
    Mercedes-Benz W208 CLK kompresor

    Układ Napędowy
    Felgi : 19' RH Crossline
    - środki czarne malowane proszkowo
    - ranty złocone
    - śrubki złocone
    - dystanse - 40 mm przód, 70mm tył

    Modyfikacje Zawieszenia
    Airride by BAR:
    - amortyzatory H&R,
    - 2 kompresory Viar,
    - 2 butele 15 litrów ,
    - zawory 1/2 cala

    Modyfikacje Wnętrza
    - boczki drzwiowe zmodyfikowane pod montaż głośników
    - drewna metalizowane na złoto
    - całe wnętrze obszyte brązową skórą jasna ferrari ciemna bentley
    - podłoga w całości w bentleyowskiej skórze
    - customowe dywaniki
    - wskaźniki ciśnienia w poduchach zawieszenia
    - panel sterowania AR
    - metalizowane na złoto elementy kokpitu i foteli

    Car Audio
    Jednostka Cenralna - Pioneer DVD 2 din + kamera cofania
    - wytłumienie wnętrza

    Nadwozie

    Body KIT i Oświetlenie
    - bodykit IMEX-TUNING
    - tylne błotniki poszerzone o 6 cm na strone
    - grill Avantgarde METALIZOWANY NA ZŁOTO
    - Lampy przednie clear rozebrane i wymetalizowane na złoto
    - Lampy tylne - Red Smoked
    - Bixenon - 8 kk
    - Lakier - czarna perła z Mercedesa S
    - Dach w skórze o strukturze carbonu
    - Dyfuzor tylni w czarnym macie
    - końcówki tłumika podwójne firmy ulter
    - układ wydechowy przelot ale został katalizator

    - Większość śrub wymieniona na złocone bądź niklowane

    Silnik:
    -Pozłacane elementy silnika, pokrywa zaworów etc...
    -Swap na nowszy model z SLK
    19 sierpnia 2013, 10:51 przez adam016 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    5 kwietnia 2013, 17:45 przez ~Thewytieking | Do ulubionych | Skomentuj