Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Audi A5 RS5 full bodykit V10T  Verva 2016 –
    22 września 2016, 18:56 przez lysykaktus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcie własne

    Toyota Mark X G's – V6 2.5L. Napęd na tył. Wersja G's w porównaniu do standardowych, posiada bodykit, większe hamulce, lepsze zawieszenie oraz resztę detali.
    V6 2.5L. Napęd na tył. Wersja G's w porównaniu do standardowych, posiada bodykit, większe hamulce, lepsze zawieszenie oraz resztę detali.
    3dtuning.com – Jeśli komuś nie chce się bawić w Virtual Tuning w Photoshopie, może pobawić się na tej stronie. Jest ona całkowicie darmowa. Jest tam do wyboru mnóstwo licencjonowanych modeli, z którymi można się bawić jak się chce! Można zmieniać felgi, bodykit, dodawać winyle, zmieniać kolor samochodu i tło, i wiele więcej!

Ps. W nowszych modelach (tych później dodanych) dostępne są nowe felgi (np. ATS Classic, Borbet A, czy Volk TE37).
    Jeśli komuś nie chce się bawić w Virtual Tuning w Photoshopie, może pobawić się na tej stronie. Jest ona całkowicie darmowa. Jest tam do wyboru mnóstwo licencjonowanych modeli, z którymi można się bawić jak się chce! Można zmieniać felgi, bodykit, dodawać winyle, zmieniać kolor samochodu i tło, i wiele więcej!

    Ps. W nowszych modelach (tych później dodanych) dostępne są nowe felgi (np. ATS Classic, Borbet A, czy Volk TE37).
    5 lutego 2015, 21:20 przez FersterCD (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własny screenshot

    W201 Antuan y Rafa – Bodykit Rieger'a. Brak informacji na temat silnika.
    Bodykit Rieger'a. Brak informacji na temat silnika.
    8 października 2014, 12:22 przez Bialy1112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2009 Mugen NSX-RR – Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    1 października 2014, 13:56 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R – Bodykit - LibertyWalk.
    Bodykit - LibertyWalk.
    7 lipca 2014, 10:15 przez Infesty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda MX-6  2.5 V6  1992r – Taką kupiłem w czerwcu 2013 r zapłaciłem za nią 2900zł nie był to jakiś majątek. W tym roku zmieniam zakupiony już BodyKit przód tył boki. Madzia wyląduje u lakiernika kolor oczywiście zostaje ten sam i u tapicera. Przednie siedzenia planuje zakupić kubełki a tylna kanapa obszyta skóra w kolorze auta
    Taką kupiłem w czerwcu 2013 r zapłaciłem za nią 2900zł nie był to jakiś majątek. W tym roku zmieniam zakupiony już BodyKit przód tył boki. Madzia wyląduje u lakiernika kolor oczywiście zostaje ten sam i u tapicera. Przednie siedzenia planuje zakupić kubełki a tylna kanapa obszyta skóra w kolorze auta
    3 kwietnia 2014, 15:15 przez kubinistm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne